| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Eindelijk weg bij KPN (na 1 jaar problemen)
Eindelijk weg bij KPN (na 1 jaar problemen)
Vorige week gelukkig de laatste boze e-mail naar KPN gestuurd.
Kreeg een bericht dat ik per direct bij KPN weg kon, wel met een opzegtermijn van 1 maand. Ziggo kan de lijn porteren omdat wij ons telefoonnummer wilden houden.
Nov. 2009 hadden wij IPB en hebben er Itv erbij genomen, na veel storingen en 5 monteurs hier in huis te hebben gehad Itv weer beeindigd. Wij wonen te ver van de centrale af en daardoor kon KPN ons geen goed Itv bezorgen. De grootste reden dat wij bij KPN weg zijn gegaan is dat een medewerkster mij voor leugenaar en zeur uitmaakte en de hoorn erop gooide. Ik had de naam genoteerd van deze dame en een klacht ingediend. Niemand hoeft mij aan te spreken met U, maar leugenaar gaat me iets te ver.
Nu zaten wij te denken bij Ziggo over Itv maar het nadeel is dat je een Cisco ontvanger krijgt. Nu werd ik geadviseerd om zelf een Humax in de winkel te gaan kopen, deze waren beter, en je kan er meer mee. 2 kanalen opnemen en 1 kijken.
Nu is mijn vraag wie heeft ervaring met Humax.
Groet,
Rinus
Kreeg een bericht dat ik per direct bij KPN weg kon, wel met een opzegtermijn van 1 maand. Ziggo kan de lijn porteren omdat wij ons telefoonnummer wilden houden.
Nov. 2009 hadden wij IPB en hebben er Itv erbij genomen, na veel storingen en 5 monteurs hier in huis te hebben gehad Itv weer beeindigd. Wij wonen te ver van de centrale af en daardoor kon KPN ons geen goed Itv bezorgen. De grootste reden dat wij bij KPN weg zijn gegaan is dat een medewerkster mij voor leugenaar en zeur uitmaakte en de hoorn erop gooide. Ik had de naam genoteerd van deze dame en een klacht ingediend. Niemand hoeft mij aan te spreken met U, maar leugenaar gaat me iets te ver.
Nu zaten wij te denken bij Ziggo over Itv maar het nadeel is dat je een Cisco ontvanger krijgt. Nu werd ik geadviseerd om zelf een Humax in de winkel te gaan kopen, deze waren beter, en je kan er meer mee. 2 kanalen opnemen en 1 kijken.
Nu is mijn vraag wie heeft ervaring met Humax.
Groet,
Rinus
Re: Eindelijk weg bij KPN (na 1 jaar problemen)
Ik weet niet wie U het advies gegeven heeft maar als U gebruik wil maken van ITV dan raad ik U aan om toch de Cisco ontvanger van Ziggo te nemen, want een Humax is namelijk niet geschikt voor ITV. Humax maakt alleen (HD-)ontvangers met (bij sommige types) de mogelijkheid op programma's (in HD-kwaliteit) op te nemen.Nu zaten wij te denken bij Ziggo over Itv maar het nadeel is dat je een Cisco ontvanger krijgt. Nu werd ik geadviseerd om zelf een Humax in de winkel te gaan kopen, deze waren beter, en je kan er meer mee. 2 kanalen opnemen en 1 kijken.
En vergeet ook niet, dat de Cisco bij Ziggo maar € 149 kost. De Humax ontvangers met opname mogelijkheid beginnen bij € 254 voor de '5050' of € 315 voor '5200'. Maar helaas met de Cisco ontvanger alleen ben je er niet. Voor ITV (Net Gemist) betaal je € 4,95 per maand extra.