LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
Hallo dames en heren,
Ik ben Dhr. Raoof
Dit is mijn laatste middel voordat ik overga tot ene rechtzaak ik zal alles duidelijk maken:
Ik leg het probleem uit:
Ik heb abbonoment INSTAP SURFEN van HetNet op het oude adres opgezegd
En ik heb een bevestigingsmail gekregen op woensdag 12-11-2008 om 17:20
Maar ik ben om 15-01-2009 verhuist naar mijn huidige adres en zonder aanvragen heeft Het Net de adsl verhuist naar nieuwe adres
En na die tijd heb ik meerdere keren aangetekent klacht brieven gestuurd (zonder enige reactie) naar Het Net en heb ik duidelijk gemaakt dat bovenstaande abbonoment opgezegd is maar door Jullie is niets gedaan m.b.t. internet opzeggen tot en met nu. Ik heb ook aantal malen telefonisch contact met uw collega gehad en ook aantal malen met KPN, zonder resultaat. Mijn telefoonbedragen lopen inmiddels op tot welgetelt 26 euro
Daarom stel ik hier mijn ENORME teleurstelling m.b.t. KPN ter sprake en als ze niet reageren wat ik dus aanneem ben ik genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie en een advocaat in de schakelen. zo snel mogelijk. Want in wat voor samenleving leven we in als je een maandcontract pas na 1 jaar opgezegd kan krijgen??
En ik wil nadrukkelijk op dat alle maandelijks betaalde kosten(16.70,- euro) vanaf datum van opzegging terugstorten op mijn rekening wordt gestort. Dit werd mij meerdere malen toegezegd met de standaard zin:'' Uw internet zal binnen 2 weken opgezegd zijn'' Dit was op 12.10.2009. Na meerdere keren naar de Primafoon winkel zijn geweest moest ik bellen naar 2 nummers allebei waren plotseling ''niet in gebruik''..
Ik heb al rond 11 maanden gewacht, na welgetelt 6 aangetekente brieven naar Het Net en KPN met geen reactie, kom ik naar Tros Radar om aandacht te vragen naar de wantoestanden die KPN mij heeft opgezadeld. Ik heb een datum gekregen waarop het opgezegd zou worden 12-12-2009 alleen ze beloven NIETS m.b.t. resterende bedrag ( 16.70 keer 12 = 200.4) terug te storten en Dat vind ik schande en ik zal, als ik geen bevestiging van dit bedrag krijg van KPN een rechtzaak aanspannen waarin ik natuurlijk jullie op de hoogte houd!
Iedereen die in mij schoen nu zou zitte zou deze maatregelen al in begin 2009 gedaan hebben ik had ENIGE RESPECT voor KPN om het niet zo ver te laten gaan het is allemaal zeer spijtig maar er rest mij geen andere optie
Met vriendelijke groet,
Dhr. Raoof
Ik ben Dhr. Raoof
Dit is mijn laatste middel voordat ik overga tot ene rechtzaak ik zal alles duidelijk maken:
Ik leg het probleem uit:
Ik heb abbonoment INSTAP SURFEN van HetNet op het oude adres opgezegd
En ik heb een bevestigingsmail gekregen op woensdag 12-11-2008 om 17:20
Maar ik ben om 15-01-2009 verhuist naar mijn huidige adres en zonder aanvragen heeft Het Net de adsl verhuist naar nieuwe adres
En na die tijd heb ik meerdere keren aangetekent klacht brieven gestuurd (zonder enige reactie) naar Het Net en heb ik duidelijk gemaakt dat bovenstaande abbonoment opgezegd is maar door Jullie is niets gedaan m.b.t. internet opzeggen tot en met nu. Ik heb ook aantal malen telefonisch contact met uw collega gehad en ook aantal malen met KPN, zonder resultaat. Mijn telefoonbedragen lopen inmiddels op tot welgetelt 26 euro
Daarom stel ik hier mijn ENORME teleurstelling m.b.t. KPN ter sprake en als ze niet reageren wat ik dus aanneem ben ik genoodzaakt om aangifte te doen bij de politie en een advocaat in de schakelen. zo snel mogelijk. Want in wat voor samenleving leven we in als je een maandcontract pas na 1 jaar opgezegd kan krijgen??
En ik wil nadrukkelijk op dat alle maandelijks betaalde kosten(16.70,- euro) vanaf datum van opzegging terugstorten op mijn rekening wordt gestort. Dit werd mij meerdere malen toegezegd met de standaard zin:'' Uw internet zal binnen 2 weken opgezegd zijn'' Dit was op 12.10.2009. Na meerdere keren naar de Primafoon winkel zijn geweest moest ik bellen naar 2 nummers allebei waren plotseling ''niet in gebruik''..
Ik heb al rond 11 maanden gewacht, na welgetelt 6 aangetekente brieven naar Het Net en KPN met geen reactie, kom ik naar Tros Radar om aandacht te vragen naar de wantoestanden die KPN mij heeft opgezadeld. Ik heb een datum gekregen waarop het opgezegd zou worden 12-12-2009 alleen ze beloven NIETS m.b.t. resterende bedrag ( 16.70 keer 12 = 200.4) terug te storten en Dat vind ik schande en ik zal, als ik geen bevestiging van dit bedrag krijg van KPN een rechtzaak aanspannen waarin ik natuurlijk jullie op de hoogte houd!
Iedereen die in mij schoen nu zou zitte zou deze maatregelen al in begin 2009 gedaan hebben ik had ENIGE RESPECT voor KPN om het niet zo ver te laten gaan het is allemaal zeer spijtig maar er rest mij geen andere optie
Met vriendelijke groet,
Dhr. Raoof
Laatst gewijzigd door bboyomg op 04 dec 2009 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
Hoe kan men het verhuizen als u dat niet aangeeft.
U heeft dus waarschijnlijk verhuizen aangevinkt ipv opzeggen anders vraag ik me af hoe ze aan uw nieuwe adres komen en ook het weer op het nieuwe adres is aangesloten.
Maar als u brieven en emails ook zo zijn zoals u hier tyot dan kan ik me het wel voorstellen
U heeft dus waarschijnlijk verhuizen aangevinkt ipv opzeggen anders vraag ik me af hoe ze aan uw nieuwe adres komen en ook het weer op het nieuwe adres is aangesloten.
Maar als u brieven en emails ook zo zijn zoals u hier tyot dan kan ik me het wel voorstellen
Re: ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
Dat is ook mijn eerste gedachte, hoe kan KPN/Het Net nu weten waar na toe hij verhuist is.quantas01 schreef:Hoe kan men het verhuizen als u dat niet aangeeft.
U heeft dus waarschijnlijk verhuizen aangevinkt ipv opzeggen anders vraag ik me af hoe ze aan uw nieuwe adres komen en ook het weer op het nieuwe adres is aangesloten.
Maar als u brieven en emails ook zo zijn zoals u hier tyot dan kan ik me het wel voorstellen
Re: ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
Nee het zit namelijk zo. We hebben Telefonie van KPN dat is dus automatisch meeverhuist
Maar door een fout van KPN (openlijk gezegd door klantenservice) Hebben zij onze internet ook meeverhuist. Meerdere malen werd dit als oorzaak aangewezen van die niet opzegbare internet.
En ter veruidelijking we hebben bevestigingsmail ontvangen AL inDecember2008!! En we verhuisde in Januari 2009
Want we hadden een maandcontract HEt net Instap surfen en dat werd dus opgezegt
Maar door een fout van KPN (openlijk gezegd door klantenservice) Hebben zij onze internet ook meeverhuist. Meerdere malen werd dit als oorzaak aangewezen van die niet opzegbare internet.
En ter veruidelijking we hebben bevestigingsmail ontvangen AL inDecember2008!! En we verhuisde in Januari 2009
Want we hadden een maandcontract HEt net Instap surfen en dat werd dus opgezegt
Re: ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
Persoonlijke gegevens op forums plaatsen zonder enige reden is altijd slim.
Re: ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
Mijn ervaring met KPN is van een hele andere orde!
Het enige probleem met KPN is hun ellendige menustructuur als je belt met de klantenservice, plus dat ze niet van de ene afdeling naar de andere kunnen doorverbinden en dat voor een telefoonbedrijf.
Maar goed, mijn goede ervaring:
- Begin 2009 zijn wij een contract aangegaan met XMS omdat bij ons in de wijk glasvezel zou worden aangelegd. De aanleg duurde wat maanden en ondertussen hebben wij het contract weer geannuleerd, aangezien we eind 2009 zouden verhuizen. De annulering is bevestigd in juni
- In oktober blijkt dat de annulering niet is verwerkt, we krijgen een welkomstpakket en de portering van ons telefoonnummer is in gang gezet. Aan KPN is door XMS verzocht het nummer af te geven. Zonder enig probleem is dit binnen een week door KPN teruggedraaid.
- Vervolgens zeg ik mijn telefoonabonnement op, omdat ik dus ga verhuizen en ik wil een Alles in 1 van Ziggo. Dit wordt een hels drama, dus ik zie van die Alles in 1 af, omdat Ziggo op een of andere manier dit niet door kan of wil voeren. Ik bel de KPN en laat mijn opzegging annuleren. Geen probleem.
- Vervolgens geef ik KPN door dat ik mijn telefoonaansluiting wil verhuizen en ook dat is geen probleem. Binnen een paar dagen bevestigd, nieuw nummer (want andere stad) en een monteur die nog wat moet doen in het nieuwe huis.
- Keurig op de afgesproken datum is de monteur er en heb ik een werkende telefoonaansluiting.
Mijn complimenten voor KPN. Ervaring werkt dus in het voordeel van de klanten.
Het enige probleem met KPN is hun ellendige menustructuur als je belt met de klantenservice, plus dat ze niet van de ene afdeling naar de andere kunnen doorverbinden en dat voor een telefoonbedrijf.
Maar goed, mijn goede ervaring:
- Begin 2009 zijn wij een contract aangegaan met XMS omdat bij ons in de wijk glasvezel zou worden aangelegd. De aanleg duurde wat maanden en ondertussen hebben wij het contract weer geannuleerd, aangezien we eind 2009 zouden verhuizen. De annulering is bevestigd in juni
- In oktober blijkt dat de annulering niet is verwerkt, we krijgen een welkomstpakket en de portering van ons telefoonnummer is in gang gezet. Aan KPN is door XMS verzocht het nummer af te geven. Zonder enig probleem is dit binnen een week door KPN teruggedraaid.
- Vervolgens zeg ik mijn telefoonabonnement op, omdat ik dus ga verhuizen en ik wil een Alles in 1 van Ziggo. Dit wordt een hels drama, dus ik zie van die Alles in 1 af, omdat Ziggo op een of andere manier dit niet door kan of wil voeren. Ik bel de KPN en laat mijn opzegging annuleren. Geen probleem.
- Vervolgens geef ik KPN door dat ik mijn telefoonaansluiting wil verhuizen en ook dat is geen probleem. Binnen een paar dagen bevestigd, nieuw nummer (want andere stad) en een monteur die nog wat moet doen in het nieuwe huis.
- Keurig op de afgesproken datum is de monteur er en heb ik een werkende telefoonaansluiting.
Mijn complimenten voor KPN. Ervaring werkt dus in het voordeel van de klanten.
Re: ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
ik had ook een maandcontract bij het net. Instap en bellen was een contract met een opzegtermijn van 1 maand. staat in ieder geval wel gewoon in de papieren.
Ik heb op dit moment een vergelijkend probleem met KPN/HetNet.
gewoon keurig opgezegd omdat ik ben overgegaan naar een andere provider. Ik kreeg een bevestigingsbrief en e-mail van deze opzegging.
kort daarna kreeg ik een brief van KPN dat "ikzelf" mijn pakket toch gewoon wilde behouden. Gebeld naar de klantenservice, en vernomen dat dit moest om mijn telefoonnummer over te nemen naar de andere provider.
Vervolgens zoals afgesproken geen internet en telefoon meer, maar ze incasseren wel al maanden het abonnementsgeld.
een aantal maal via de website een vraag gestuurd, maar geen reactie.
al te vaak gebeld, je krijgt elke keer iets anders te horen. soms hangen ze gewoon op omdat ze niks voor je gaan doen ( terwijl je gewoon netjes blijft aan de telefoon )
echt heel jammer dat dit zo moet gaan, want je krijgt wel na de stornering meteen een mail en brief dat je nog geld moet betalen.
Ik heb op dit moment een vergelijkend probleem met KPN/HetNet.
gewoon keurig opgezegd omdat ik ben overgegaan naar een andere provider. Ik kreeg een bevestigingsbrief en e-mail van deze opzegging.
kort daarna kreeg ik een brief van KPN dat "ikzelf" mijn pakket toch gewoon wilde behouden. Gebeld naar de klantenservice, en vernomen dat dit moest om mijn telefoonnummer over te nemen naar de andere provider.
Vervolgens zoals afgesproken geen internet en telefoon meer, maar ze incasseren wel al maanden het abonnementsgeld.
een aantal maal via de website een vraag gestuurd, maar geen reactie.
al te vaak gebeld, je krijgt elke keer iets anders te horen. soms hangen ze gewoon op omdat ze niks voor je gaan doen ( terwijl je gewoon netjes blijft aan de telefoon )
echt heel jammer dat dit zo moet gaan, want je krijgt wel na de stornering meteen een mail en brief dat je nog geld moet betalen.
Re: ENORME Rotzooi& CHAOS Bij KPN/HETNET
ok bedankt voor deze info.
ik heb nog even gekeken naar mijn papieren gegevens.
daarin staat dat het contract een initiele contractsduur heeft van 1 maand, en je daarna per maand kunt opzeggen.
ik heb nog even gekeken naar mijn papieren gegevens.
daarin staat dat het contract een initiele contractsduur heeft van 1 maand, en je daarna per maand kunt opzeggen.