LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met dynafix

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
r.egbers1

Ervaringen met dynafix

Ongelezen bericht door r.egbers1 »

Reparatie geen garantie maar kost wel incl btw 422 euro voor het maken van een samsung s3
Het leuke is dat een nieuwe s3 bij de kijshop nu 175 euro kost, dus je kunt er minimaal 2 nieuwe voor kopen.
Of onderzoekskosten betalen a 50 euro omdat er een barstje in de hoek zat.
m.v.g.Rene
Laatst gewijzigd door Radar op 01 feb 2015 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd

16again

Re: Ervaringen met dynafix

Ongelezen bericht door 16again »

r.egbers1 schreef:Reparatie geen garantie maar kost wel incl btw 422 euro voor het maken van een samsung s3
Het leuke is dat een nieuwe s3 bij de kijshop nu 175 euro kost, dus je kunt er minimaal 2 nieuwe voor kopen.
Volgens de AV van Dynafix, behoor je prijsopgave te krijgen indien reparatie niet onder garantie valt.
Is dat niet gebeurd?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Wat denk je dat hierboven staat?
De prijsopgave wellicht?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

angel1978 schreef:Wat denk je dat hierboven staat?
De prijsopgave wellicht?
Zonder kristallen bol kan ik niet uit topic start opmaken of genoemd bedrag een prijsopgave of uiteindelijke factuur betreft. Jij wel?

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Reparatie buiten garantie OF onderzoekskosten betalen..
Ja, die glazen bol heb ik wel. Dit is een prijsopgave.

kokbrinkman

Ongelezen bericht door kokbrinkman »

hallo,
ook ik heb ervaring met Dynafix. mijn Samsung Galaxy s3 van 2 jaar en 3 maanden oud is er zonder enige aanleiding mee opgehouden. Kreeg hem niet meer aan nadat hij een nacht aan de oplader heeft gelegen. Op aanraden van Samsung stuurde ik hem op naar Dynafix. krijg een rekening van 277,- euro. omdat hij 3 maanden over de garantie zit. tja dat ik voor een reparatie moet betalen snap ik maar 277 euro? En als ik hem ongerepareerd retour wil, moet ik 36 euro betalen????? (het versturen via tnt is 6,35). Heeft iemand hier ook ervaring mee? zowel met Dynafix als met een Samsung die er zomaar mee ophoud?

Gesloten