LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Euronet/Wanadoo opzeggen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
edl65
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2005 14:52

Euronet/Wanadoo opzeggen

Ongelezen bericht door edl65 »

Het opzeggen van internet Euronet/Wanadoo is geen gemakkelijke opgaven. Per 1 januari is mij dit gelukt. Nu sturen ze echter alsnog een incasso bureau op mijn nek omdat bleek dat er nog een factuur openstond van 03-2004 !!. Deze bleek niet (automatisch) geincasseerd te zijn, uiteraard was mij dit niet opgevallen.
Tsja en dat na 5 jaar trouw abonnee te zijn geweest, maar daar hebben zij natuurlijk geen boodschap aan. Lekker moeilijk doen..
Mijn vraag is wie herkent dit en mag Wanadoo zomaar een incassobureau sturen, de rekening is nu wel hoger uitgevallen
door incassokosten.

witje
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mar 2006 20:40

Re: Euronet/Wanadoo opzeggen

Ongelezen bericht door witje »

Ik heb mijn huis verkocht per 1 aug 2006 en ben na 2 jaar met veel problemen, Wanadoo helemaal zat!
Ik heb Adsl en telefonie en het kontrakt loopt tot maart 2007
kan ik opzeggen omdat ik ga verhuizen, weet iemand dat???

dijkg109
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2006 15:05

Re: Euronet/Wanadoo opzeggen

Ongelezen bericht door dijkg109 »

Hoi Witje,

ga zelf ook binnenkort verhuizen. Omdat dit een gebiedt is waar wanadoo geen livebox (ADSL) heeft kan ik mij abonnement per direct opzeggen. Ik moet dit dan wel aantonen d.m.v. koopcontract/leveringsakte.

Succes

Gesloten