LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EVEN overstappen naar Ziggo.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
marjan0206
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2009 15:49

EVEN overstappen naar Ziggo.

Ongelezen bericht door marjan0206 »

Wij dachten EVEN over te stappen van KPN naar Ziggo, i.v.m hogere snelheid internet tegen iets lagere kosten. Wij wilden ons telefoonnummer graag houden, dus moest Ziggo ons abonnement bij KPN opzeggen. Op 3 augustus aangemeld, 5 augustus bevestiging in de bus. Op 10 augustus bleek onze telefoon het niet meer te doen. Na contact met KPN bleek Ziggo ons nummer alvast gereserveerd te hebben. Erg handig als je je installatiepakket nog niet hebt. Bellen naar Ziggo wanneer wij ons pakket konden verwachten aangezien ons telefoonnummer al afgesloten was. (internet werkte nog) Volgens de medewerker was ons pakket al verstuurd, en inderdaad was het nummer wel een beetje te snel afgesloten. Er werd aangeraden toch zelf nog even ons contract bij KPN op te zeggen voor de zekerheid. Dus KPN gebeld contract opgezegd, afgesproken datum 12 september. Op 17 augustus een e-mail van KPN: op ONS verzoek was ons contract vervroegd beëindigd per 18 augustus. KPN gebeld: ja, dat is door Ziggo gedaan. Ziggo gebeld: Mijn contract wordt vervroegd beëindigd maar ik heb nog steeds geen installatiepakket. O, maar dat is al verstuurd hoor. Ik: Nee, daar geloof ik niks van want dat werd op 10 augustus ook al gezegd en dan had ik het al moeten hebben. Ziggo: O, ik zie het al, uw pakket was beschadigd geraakt en retour gestuurd door TNT post. Ik: Nou mooie boel dan, zit ik zonder telefoon en hoelang gaat het nou nog duren voor ik mijn pakket krijg? Ziggo: Ja, dat kan maximaal 2 weken duren. Ik: 2 weken? kunnen jullie niet zorgen dat het wat sneller gaat? Ziggo: Nee, dat gaat niet. En trouwens als u uw modem heeft kunt u alsnog niet bellen, dat kan ook nog 6 dagen duren.
Inmiddels zijn we diverse keren bellen en een e-mail verder, op e-mail hoor je sowieso niks, en ik heb niet het idee dat er iets ondernomen wordt om ons te helpen. O, ja de factuur die kregen we natuurlijk wel op tijd. En die werd ook keurig op tijd geïncasseerd. Terwijl alles wat ik van Ziggo heb gekregen een bevestingsbrief is. Bovendien zijn we al weken niet telefonisch bereikbaar, en loopt de rekening van m'n mobiele telefoon ook fors op. En dan nog te hopen dat als we ons installatiepakket eenmaal hebben, het wel gaat werken! Als ik alles van tevoren geweten had was ik ECHT niet overgestapt. Ik hoorde van iemand die meer dan 3 maanden op een modem heeft moeten wachten. WAT IS DAT VOOR RAAR BEDRIJF?

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: EVEN overstappen naar Ziggo.

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Beste Marjan,

Uit uw bericht begrijp ik dat de opzegging bij de kpn te vroeg in gang is gezet. Hierdoor bent u zonder telefoon komen te zitten. Graag willen wij een passende oplossing aanbieden voor uw probleem. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam’ formulier uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle

marjan0206
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2009 15:49

Re: EVEN overstappen naar Ziggo.

Ongelezen bericht door marjan0206 »

Beste Jelle,

Ik heb het formulier ingevuld, maar dat had ik al eerder gedaan vandaag. Maar bij deze nogmaals. Hoop dat het helpt.

marjan0206
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2009 15:49

Re: EVEN overstappen naar Ziggo.

Ongelezen bericht door marjan0206 »

Ben vandaag gebeld door iemand van het Ziggo webteam. Het modem wordt maandag door een monteur gebracht. En de rest wordt vandaag per post verstuurd. Ook de abonnementskosten van de maand augustus worden in mindering gebracht. Klinkt allemaal goed. Hoop dat het ook allemaal gaat werken. Maar nu wordt er tenminste iets ondernomen, en voel je je als klant serieus genomen. Verder maar even afwachten.

Martijn1001
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 jun 2005 15:10

Re: EVEN overstappen naar Ziggo.

Ongelezen bericht door Martijn1001 »

Ziggo Webteam Jelle schreef:Beste Marjan,

Uit uw bericht begrijp ik dat de opzegging bij de kpn te vroeg in gang is gezet. Hierdoor bent u zonder telefoon komen te zitten. Graag willen wij een passende oplossing aanbieden voor uw probleem. Als u via het speciaal opgezette ‘Webteam’ formulier uw klachten en vragen kenbaar maakt, pakken wij zo snel mogelijk uw verzoek op. Het webformulier is te bereiken via de link: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam Jelle
Bloody shame dat die grote concerns werken met een call center vol randdebielen en dan met een paar medewerkers die hun (voor)naam wel kunnen schrijven de klagers op het internet 'onschadelijk' probeert te maken. Los het structureel op; werf op een ander niveau en geef de medewerker bevoegdheden.

marjan0206
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2009 15:49

Re: EVEN overstappen naar Ziggo.

Ongelezen bericht door marjan0206 »

Ja, ik vind het ook heel jammer dat dit op zo'n manier gaat. Je kan je verhaal kwijt bij de klantenservice en dat is het dan. Zij kunnen niets voor je doen. Eén keer had ik iemand aan de lijn die wou proberen het pakket sneller opgestuurd te krijgen, maar ik denk dat dat helemaal niet kan. Bovendien is het probleem volgens mij dat de modems niet op voorraad zijn. Maar ja, ik zit nu thuis te wachten op het modem dus hoop maar dat het goed gaat.

Gesloten