LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] facebook misbruikt?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
moedertje53

facebook misbruikt?

Ongelezen bericht door moedertje53 »

ai Ik heb een facebook accont. Nu kreeg ik op mijn hotmail dit bericht:FACEBOOK AWARD NOTIFICATION. CONGRATULATION !!!‏
9:02
Beantwoorden ▼Verwijderen
Niet ongewenst
Markeren als ongelezen
Markeren als gelezen
Bericht afdrukken
Berichtbron weergeven
Berichtgeschiedenis weergeven
Berichtgeschiedenis verbergen
Details weergeven
Details verbergen FACEBOOK AWARD NOTIFICATION FACEBOOK AWARD [email protected]

E-mail verzenden
E-mail zoeken Toevoegen aan contactpersonen
Van: FACEBOOK AWARD NOTIFICATION ([email protected])
Verzonden: zaterdag 23 april 2011 9:02:43
Aan:

Microsoft SmartScreen heeft dit bericht gemarkeerd als ongewenst en het wordt na tien dagen verwijderd.
Dit bericht is veilig! | Ik weet het niet zeker, inhoud weergeven
http://es-es.facebook.com/Dear Sir/Madam,.We are pleased to announce you as one of the 10 lucky winners in the Powerball Face book Promotions Spain.All 10 winning email addresses were randomly selected from a batch of 50,000,000 FACE BOOK EMAIL ACCOUNT, and Web mail /Domain emails providers.You have 30 days from this date you receive this notification to present yourself in our international payment centreADDRESS: CALLE L'ESTANY, PARC. 2, POST CODE - 43006 CITY - TARRAGONA - ESPANA /SPAIN..This attracts a prize of Five Hundred Thousand Euros only (500,000.00Euro) and additional prize below, awarded to winners by the Mediamarkt Spain .http://www.mediamarkt.es/ ( http://www.mediamarkt.com/)(1) SONY VAIO VPCZ128GX (LAPTOP) (2) DELL MULTIFUNCTION COLOR LASER PRINTER 2135CN - MULTIFUNCTION.If you are unable to visit our international payment centre to receive your prize, you are then to inform the claim processing agent to come up with a solution on how you can receive your winning prize without visiting our office here in spain.Do contact our claim processing officer for more details Via: EmailMr. Elvis BarneyEmail/ [email protected]: +34 632 337 783Copyright © 2011 FACE BOOK winnings Inc.All rights reserved. Terms of Service - Guidelines.Congratulations once more from all members and staffs of this program.

Weet iemand wat dit is?Valt het onder dezelfde categorie als al die andere oplichtersmailtjes?

Frank445

Re: facebook misbruikt?

Ongelezen bericht door Frank445 »

Lijkt me duidelijk oplichting.

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Frank445 schreef:Lijkt me duidelijk oplichting.
Yep, denk ik ook inderdaad.

adSolvendum

Ongelezen bericht door adSolvendum »

iemand op internet schreef:The so-called "419" scam is a type of fraud dominated by criminals from Nigeria and other countries in Africa. Victims of the scam are promised a large amount of money, such as a lottery prize, inheritance, money sitting in some bank account, etc.

Victims never receive this non-existent fortune but are tricked into sending their money to the criminals, who remain anonymous. They hide their real identity and location by using fake names and fake postal addresses as well as communicating via anonymous free email accounts and mobile phones.
Voor degenen die de taal niet machtig zijn: oplichting.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Facebook misbruikt? Dit is aan de orde van dag, overal op het net. Facebook, Hyves, Marktplaats, je e-mailbox, etc... Wen er maar alvast aan, als je er nog niet bekend mee bent.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het hoeft helemaal niet door misbruik van of door Facebook te komen.

Wereldwijd zijn er zoveel Facebook accounts dat als je zo'n mail domweg aan een hele mailing list stuurt er gegarandeerd behoorlijk wat Facebook gebruikers tussen zitten die wellicht reageren.

koeloejoek

Ongelezen bericht door koeloejoek »

Geheel het interpret misbruikt jou en mijn gegevens dus geef zo min mogelijk.
Ik ben gestopt met hyves, msn en noem al die zogenaamde sociale sites maar op, er is overigens niet sociaal's aan beetje turen achter het schermpje....

Gesloten