maar omdat er steeds ruzies zijn en de beheerders functies uitzetten op het forum wanneer het hun zelf goed uitkomt (je kan dan je eigen berichten niet meer bewerken bijv. )heb ik aangekondigd in een topic dat ik voorlopig even niet kom.
Binnen een uur krijg ik mail van het beheer van die site, dat ze mijn account ongeldig hebben gemaakt, dit houd in dat ik niet meer kan inloggen... verder geen uitleg erbij van hoe of wat... Ze zeiden alleen dat het was om misbruik te voorkomen, maar de enigen die er nu misbruik van kunnen maken zijn de beheerders zelf in mijn ogen?
dus ik heb terug gemaild dat ik daar niet mee eens ben, en dat ik dan liever helemaal uitgeschreven wil worden, dat wilden ze niet het bleef zo als het was, toen heb het ik nog 2 keer gevraagd en gezegd dat ik niet snap waarom ik niet uitgeschreven kan worden?? Toen kreeg ik als ik de site wilde bezoeken : u heeft geen toegang meer tot dit forum
![Embarassed :oops:](./../images/smilies/icon_redface.gif)
Het enige dat ik wil is uitgeschreven worden op dat forum.
Ik heb het steeds netjes gevraagd, maar ze willen en doen het gewoon niet...
Wat kun je daar nu nog meer voor/aan doen?
Waar kun je bijvoorbeeld een klacht neerleggen?
Weet iemand hier meer over? Want ik ben niet de enige die op deze manier behandelt is, het is ongeveer een groep van 8 mensen...