| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fout medewerker kpn, klant de dupe
fout medewerker kpn, klant de dupe
Een aantal mnd geleden heb ik een abonnement internet incl laptop afgesloten. Ik ging voor onbeperkt voor een vast bedrag vervolgens kreeg ik een rekening van meer dan 3000 euro als je iemand een hartaanval wilt bezorgen moet je in zee gaan met kpn. Terwijl ik in de winkel was heb ik de verkoper aangegeven dat ik onbeperkt internet wil het kost maar 5 euro meer dan beperkt. De verkoper heeft netjes alles uitgeprint en aangegeven waar ik moet tekenen. Ik vol van vertrouwen dat hij zijn werk goed doet nogmaals gevraagt of het onbeperkt was, kreeg wederom ja als antwoord. Helaas heb ik het contract niet gelezen blijkt dat hij me heeft laten tekenen voor het verkeerde abonnement waardoor ik nu met deze rekening zit. Als antwoord van kpn krijg ik..had u het contract maar moeten lezen!!
Ik weet niet wat ik moet doen.
Hier moet toch wel een oplossing voor zijn??
Ik weet niet wat ik moet doen.
Hier moet toch wel een oplossing voor zijn??
Re: fout medewerker kpn, klant de dupe
Ja, betalen.
Ook al heb je het in de winkel niet gelezen dan had je dat naderhand toch kunnen doen?
Niet betalen maar bij kpn om een oplossing vragen.
klachtbrief ook indienen. Maar zeker niet betalen.
klachtbrief ook indienen. Maar zeker niet betalen.
-
GoldenIndy
Sorry, verkeerd gelezen. Maar je hebt dus alleen internet? Voor wat voor abonnement heb je getekend?
Is toch je eigen fout jij hebt het contract niet gelezen en wel getekend.
Wordt gewoon betalen ben ik bang voor.
Wordt gewoon betalen ben ik bang voor.
Ga naar de winkel toe en haal daar je verhaal.
Beste is om in een verkoop punt je klachten op tafel te gooien.
Dat is simpelweg wat kpn niet graag ziet.
Ze hadden bij 500 euro ook wel even een waarschuwing mogen geven.
Ze zijn nalatig geweest.
Beste is om in een verkoop punt je klachten op tafel te gooien.
Dat is simpelweg wat kpn niet graag ziet.
Ze hadden bij 500 euro ook wel even een waarschuwing mogen geven.
Ze zijn nalatig geweest.
Je hebt alleen kans als de verkoper eerlijk een verklaring aflegt. Tja en ook dan zou ik zeggen dat zelf nog even het contract had moeten nakijken voor je een krabbeltje zet.
mail eens naar ; [email protected] en na het meestal eerste standaard antwoord op dit antwoord reageren en doorvragen..
Houd de vragen kort en duidelijk, en vertel ook wat je zelf al gecontroleerd hebt.
Zo zal KPN betere antwoorden geven en goedkoper dan 0900.
Dus afhankelijk hoe snel je de volgende vraag stelde bepaalde of je snel je probleem opgelost hebt.
E mail vragen worden meestal beter beantwoord dan 0900 vragen want deze kun je uitzoeken of doorsturen naar collega met meer ervaring!
Houd de vragen kort en duidelijk, en vertel ook wat je zelf al gecontroleerd hebt.
Zo zal KPN betere antwoorden geven en goedkoper dan 0900.
Dus afhankelijk hoe snel je de volgende vraag stelde bepaalde of je snel je probleem opgelost hebt.
E mail vragen worden meestal beter beantwoord dan 0900 vragen want deze kun je uitzoeken of doorsturen naar collega met meer ervaring!
bedankt voor de tips..