Wat een zeer slecht bedrijf ben nu al 40 eurie verder en weet nu nog niks )en ben in staat om de heleboel kort en klein te slaan bij telfort! Hier een voorbeeld van onze ervarin
geachte dhr/mevr
Ik hoop dat ik nu eindelijk eens een bericht terug krijgt!
Als jullie het fatsoen kunnen opbrengen!!
aangezien ik vandaag mijn modem gegarandeerd zou krijgen 18 feb !!
Dit naar lang wachten 20minuten maal 0.30 euro cent alleen vandaag alweer !
Bij mekaar heb ik nu voor 40 eurie ,s gebeld (jullie hebben echt een contract met de kpn om de mensen zoveel mogelijk te laten wachten denk ik )en nu pas heb ik gehoord dat de modem nu pas word verstuurd nogmaals .
Al geloof ik er helemaal geen klap meer van)
4 keer is mij al wat beloofd!
#@#@ 1 keer verstuurd werd er gezegd !
Binnen 2 dagen is het bij u ,2 keer werd er gezegd dat deze was afgewezen ,3 keer werd er gezegd dat de boot waar de modem op zit ergen in de oceaan was gezonken !
(U collega lachte daarom vandaag tegen mij door de telefoon)
En vandaag word er weer dood leuk gezegd dat deze nooit is verzonden #@$@
Nu kan ik weer 5a 10 werk dagen wachten word er ff dood leuk gezegd !!
No nooit z,n zooitje mee gemaakt.
U maakt niks waar
Vandaag de hele boel opgezegd!!
Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ga niet met telfort in zee!!!
Re: Ga niet met telfort in zee!!!
Ik heb Telfort 20 Mb
Ik haal meestal rond de 16 Mb, dit is ongeveer 1,8 MB per seconde. Niets te klagen!
Helaas niet zo stabiel als de kabel, moet soms even resetten.
Voor de prijs van €20,- per maand?
Telfort hulde.
Ik haal meestal rond de 16 Mb, dit is ongeveer 1,8 MB per seconde. Niets te klagen!
Helaas niet zo stabiel als de kabel, moet soms even resetten.
Voor de prijs van €20,- per maand?
Telfort hulde.
Ze hebben een contract met KPN?
Correctie: het is van KPN.
Succes!
Correctie: het is van KPN.
Succes!
-
Op 19-12-2007 pakket ontvangen ,na 3 dag egernis en proberen.Helpdesk gebeld"Meneer Uw lijn is instabiel".
Zonder enige belasting en enige aanleiding totale wegvallen van de verbinding.
Klacht werd in 2e lijns onderzoek gezet.4 weken later bevestiging dat lijn instabiel is door afstand.En dat terwijl bij de postcodecheck +/- 6,5 Mb angeeft.
!4 januari aangetekende brief gestuurd met Officiele klacht,na 10 dagen geen respons.helpdesk geef toezegging dat nieuw modem gestuurd wordt,vermoeden defect modem.1 week later nog steeds niets.
Opnieuw gebeld,de enigste mogelijkheid is downgraden van modem als test naar 1,5 Mb( )Hierbij werd na 1 uur test vastgesteld dat dit de oplossing is.(Ja Hallo ,inderdaad Helfort 20 Euro voor 1,5Mb(DL 256 Kb)
Opnieuw aangetekende brief gestuurd met de stelling "Volgens artikel 4.10 kan klant bij het niet kunnen leveren het contract broegtijdig beeindigen.
Na 10 dagen nog geen antwoord ontvangen op aangetekende brief
Kan iemand enige tip geven die licht in deze duisternis brengt.
Ben al 3 maanden dubbele internet kosten aan het betalen aangezien internet van Teloft niet betrouwbaar is en een te kleine bandbreedte heeft
Zonder enige belasting en enige aanleiding totale wegvallen van de verbinding.
Klacht werd in 2e lijns onderzoek gezet.4 weken later bevestiging dat lijn instabiel is door afstand.En dat terwijl bij de postcodecheck +/- 6,5 Mb angeeft.
!4 januari aangetekende brief gestuurd met Officiele klacht,na 10 dagen geen respons.helpdesk geef toezegging dat nieuw modem gestuurd wordt,vermoeden defect modem.1 week later nog steeds niets.
Opnieuw gebeld,de enigste mogelijkheid is downgraden van modem als test naar 1,5 Mb( )Hierbij werd na 1 uur test vastgesteld dat dit de oplossing is.(Ja Hallo ,inderdaad Helfort 20 Euro voor 1,5Mb(DL 256 Kb)
Opnieuw aangetekende brief gestuurd met de stelling "Volgens artikel 4.10 kan klant bij het niet kunnen leveren het contract broegtijdig beeindigen.
Na 10 dagen nog geen antwoord ontvangen op aangetekende brief
Kan iemand enige tip geven die licht in deze duisternis brengt.
Ben al 3 maanden dubbele internet kosten aan het betalen aangezien internet van Teloft niet betrouwbaar is en een te kleine bandbreedte heeft