LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gameduell.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Sibish87

Gameduell.nl

Ongelezen bericht door Sibish87 »

Hallo,

Ik wil hierbij de grootste oplichters bedrijf Gameduell.nl aan het licht brengen.

Het is een leuke spellen site, als ik hun woorden moet geloven hebben ze meer dan 16 miljoen spelers over de wereld.

Het is ook een hele leuke site om te spelen. Je kunt er als proefspeler spelen, maar ook als winstspeler (voor echt geld).

Na jaren als proefspeler gespeeld te hebben besloot ik dan toch als winstspeler te gaan spelen. Met geld storten ging alles heel gemakkelijk. Maar nadat ik €140,- winst had na mijn gestortte bedrag van €40,- wilde ik dat dan eindelijk laten uitbetalen, want als je steeds blijft winnen gaat je speelsterkte ook omhoog en dan word het winnen ook moeilijker. Ik drukte op uitbetalen en moest daar nog €1,00 voor betalen. Prima geen probleem. Ik deed dat dus. Vervolgens kreeg ik een mail van de klantenservice dat ik mijn adres gegevens en mijn persoonlijke gegevens moest toesturen met een kopie van mijn id. Een kopie van mijn id heeft mij een paar dagen laten twijfelen of ik dit wel moest doen. Uiteindelijk toch gedaan. 2 maal verstuurd, omdat ik dan zeker zou weten dat ze het hadden ontvangen. Drie dagen later was mijn spelersaccount verwijdert. Met geld erop. Ik kreeg een mail van ze dat ze mijn account hadden verwijdert, omdat ze mijn gegevens niet hadden ontvangen.
Dit vond ik al heel merkwaardig, want voor het over de uitbetaling ging kreeg ik op alle vragen snel antwoord via de mail waar ik mijn gegevens naar toe had verstuurd. Nu mijn spelersaccount verwijdert is krijg ik geen antwoord meer op mijn e-mails.
Toen ging ik op google zoeken en kwam ik dus op deze site: http://www.webwinkelvergelijker.nl/revi ... Duell.html

Nou zoals jullie kunnen zien en lezen ben ik dus niet de enige die bedonderd is door Gameduell.

Ik ben mijn €40,- kwijt + €140,- winst.
Ik heb ze nog een aantal keren gemaild, maar antwoord terug krijgen is teveel gevraagd voor Gameduell (crime inc. oplichters).

Ik kan wachten tot ik een ons weeg als ik de verschreidene klachten lees op http://www.webwinkelvergelijker.nl/revi ... Duell.html.

Ik wil dat ze hun criminele organisatie niet zo verder kunnen voortzetten. Als het op een eerlijke manier gaat met uitbetalen en beantwoorden van de e-mails is er geen probleem, maar dit gaat juist fout.

Eerst dacht ik dat de recensies gewoon als flauwigheid op de site waren gezet, maar dat kan niet, want er staan zoveel mensen op die op de zelfde manier behandeld zijn als ik. De zelfde manier van oplichting.

Ik maak mij alleen nu wel heel erg zorgen over mijn prive gegevens die ik naar ze toe heb verzonden. Een kopie van mijn id daar heb ik behoorlijk veel spijt van. Ik ben bang wat ze daar mee zullen doen. Ik las een recensie dat ze je id kopie door verkopen en dat ze er misbruik van maken. Ik hou mijn hart vast. Met deze criminele praktijken van Gameduell.nl weet je maar nooit wat je nog kunt verwachten.
Het ergste is dat je alleen per e-mail contact met ze kunt opnemen. Daar reageren ze niet meer op wanneer ze moeten uitbetalen. Bellen kan niet. Dus dan zit er alleen een ritje naar Berlijn op naar het hoofdkantoor van Gameduell. Nou ik dacht het dus niet.

Mensen begin er niet aan. Spelen als proefspeler is leuk, maar ga absoluut niet als winstspeler, want je word eerst uitgebuit, en wanneer je dan eindelijk eens hebt gewonnen en wilt uit laten betalen kun je fluiten naar je geld, want ze verzinnen smoesjes en verwijderen je account. En reageren vervolgens totaal niet meer op je mailtjes.

Lekker is dat.. :evil:

Met vriendelijke groeten.

dhc

Re: Gameduell.nl

Ongelezen bericht door dhc »

Ach...ieder weldenkend mens weet dat gokken voor geld op het wereldwijde web meer kost dan het oplevert. Altijd -1 dus.....

Sibish87

Het is geen gok site. Het zijn behendigheidsspelen. Zoals
Jewels, bubble pop, enz. Snap niet wat daar gokken aan is
maar goed.. :roll:
En je wint wel.. Ligt eraan hoe goed je bent. Ik ben al zeg ik
het zelf wel een sterke speler. Nadat ik bleef winnen werd ik
voorzichtig en wilde dat ze me uit gingen betalen. Op de site
zelf staat er dat het allemaal maar snel gestort word alleen
gebeurd het uitbetalen niet.. Dat is het enige probleem.. Je
kan winnen zoveel je wilt, alleen als puntje bij paaltje komt
willen ze niet betalen. En gaan ze je verwijderen, en/of je
mails negeren. Voor de duidelijkheid het is geen gok site, daar
hou ik sowieso niet van. Maar ik vind het fijn om af en toe eens
een behendigheidsspel te spelen. En, omdat ik er goed in was
stortte ik echt geld. Dat ze je zo gaan belazeren met uitbetalen
kon ik natuurlijk ook niet ruiken.. Ik baal hier gewoon van.
Je wint, bent blij dat je blijft winnen, maar met uitbetalen krijg
je de gekste smoezen te lezen. Waarna je verwijdert word en geen
antwoord meer krijgt.
Kinderen vanaf
10 jaar spelen op de site (gratis versie) het is dus geen gokken.

Sibish87

En daarbij is mijn voornaamste doel mensen informeren,
want er spelen 16 of 18 miljoen mensen over de hele wereld
op die site. Ik probeer in ieder geval de mensen die er op willen
gaan spelen behoedden voor een fout. Spelen als proefspeler is
geen probleem (virtueel geld), maar ga geen geld storten om als
winstspeler te spelen. Je wint wel, maar wanneer je uitbetaald
moet worden verlies je het gewoon, want ze verwijderen je account
met rare smoesjes. Je hoeft niet perse een niet weldenkend mens
te zijn als je aan zoiets begint. Ik had hier geen ervaring mee, en
de andere mensen die gedupeerd zijn ook niet.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Betalen voor spelletjes in de hoop dat je daarmee geld gaat verdienen is in mijn ogen ook gokken...of trekken aan een dood paard....

Sibish87

Heb je ergens een probleem mee DHC? :roll: Ik zet dit bericht alleen hier neer voor mensen die zich afvragen of ze winstspeler moeten worden op de site. Ik probeer ze te behoeden voor de fout die ik heb gemaakt, en die meerdere mensen hebben gemaakt als ik de recensie site na lees. Ik was niet van plan om mijn geld ermee te verdienen. Ik heb een goed betaalde baan. Ik deed het voor de ontspanning. En wat is nou leuker als je goed bent in bepaalde spellen, om zo toch een klein extraatje mee te pakken? Niks volgens mij. Dit bericht is hier goed bedoeld geplaatst. Dat jij denkt zo slim te zijn om nooit zo'n fout te maken. Goed voor jou. Dit plaats ik voor mensen die zich afvragen of de site te vertrouwen is. Dat zijn ze dus niet.

Gesloten