LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen e-mail adres meer van Planet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
pipo_a
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2004 19:50

Geen e-mail adres meer van Planet

Ongelezen bericht door pipo_a »

Een collega van me heeft al een tijdje ADSL van Planet en gaat 1 oktober naar Tiscali. Hij heeft een paar weken geleden keurig opgezegd. Vanmiddag kwam hij tot de ontdekking dat zijn e-mail het niet meer deed. Uit een telefoontje met de heldesk bleek dat zijn e-mailadres per abuis was gedelete en dat dit niet meer teruggedraait kan worden.

Dit is toch geen manier van doen?

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: Geen e-mail adres meer van Planet

Ongelezen bericht door mediaservice »

misschien denken ze dat je het toch niet meer gaat gebruiken :D .

biejanka
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 jun 2006 13:19

Re: Geen e-mail adres meer van Planet

Ongelezen bericht door biejanka »

Normaal gesproken kun je na afsluiting je email nog 3 maanden via de website bekijken, dus ik denk echt dat ze een fout hebben gemaakt.

pipo_a
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2004 19:50

Re: Geen e-mail adres meer van Planet

Ongelezen bericht door pipo_a »

Normaal gesproken kun je na afsluiting je email nog 3 maanden via de website bekijken, dus ik denk echt dat ze een fout hebben gemaakt.
Ja, maar dat foutje kan niet meer teruggedraait worden.

loco-motief
Berichten: 11
Lid geworden op: 13 jul 2006 16:15

Re: Geen e-mail adres meer van Planet

Ongelezen bericht door loco-motief »

Even door blijven proberen bij planet via een andere keuze in het belmenu .
Vaak krijg je de eerste lijn medewerkers die niets in hun computer terug kunnen vinden.
Planet bewaart bij een opzegging het mailadres altijd 3 maanden na je afsluiting.
Is die datum nog niet geweest dan zou u gewoon uw email moeten kunnen gebruiken .
Mochten ze nou echt het adres verwijdert hebben uit het systeem is dat zo weer aan te maken.
Willen ze bij planet niet meewerken vraag dan om teruggave van uw gehele abbonementsgeld van planet aangezien het internet door kpn word geleverd en dat u dat rechtstreeks aan kpn betaald (behalve bij inet+bellen)betekend dit dat u bij planet betaald voor de extra service zoals e-mail en webruimte .

succes

pipo_a
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2004 19:50

Re: Geen e-mail adres meer van Planet

Ongelezen bericht door pipo_a »

Hij leest dit ook. Daar gaat hij mee bezig. Bedankt.

pipo_a
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 nov 2004 19:50

Re: Geen e-mail adres meer van Planet

Ongelezen bericht door pipo_a »

Het vervolg:

Mijn collega belde me net en vroeg of ik nog wat leuks wou horen.
Donderdag heeft hij een brief gekregen van Planet dat zijn abbonement op 2 oktober zou worden opgeheven. Er stond ook nog in dat zijn mail drie maanden werd bewaard (ha,ha). Ah gelukkig, dacht hij. Dat is tenminste wel goed gegaan. Gisteren kreeg hij een brief van de KPN dat zijn ADSL aansluiting 12 september wordt afgesloten en dat hij kon reageren op die brief tot 7 september. De brief is dus duidelijk te laat ontvangen. De KPN dus gebeld maar er was niets meer aan te doen. Het is dus gewoon een providerwissel maar nu denk ik dat er meer problemen komen kijken want de ADSL is niet meer aanwezig op de lijn. Ik ga morgen met hem inderonte bellen maar misschien hebben jullie nog tips.

Gesloten