Sinds circa 10 dagen heb ik geen internetverbinding meer. Uit een telefoontje met de servicelijn van @home, waarbij ik 10 minuten a 0,10 euro in de wacht wordt gezet, krijg ik de mededeling dat er een storing te zijn. Het blijkt dat @Home het door mij gebruikte IP-adres dubbel heeft uitgegeven. Dat gedlt volgens hen voor zowel mijn PC IP-adres als dat van mijn kabelmodem (goede administratie, als ik eerst moet reclameren voordat men dit opmerkt).
Op mijn vraag hoe lang het gaat duren voordat dit probleem is opgelost krijg ik het volgende antwoord: "Indien niet meer mensen zich met hetzelfde probleem melden kan het nog WEKEN duren".
Daarom besluit ik nog een e-mail te sturen met een omschrijving van het probleem, de reactie van de helpdeskmedewerker en de opmerking dat ik overweeg over te stappen naar een andere provider. De automatische reply geeft aan dat ik binnen 3 werkdagen bericht krijg.
Niet dus.
Daarom heb ik besloten nogmaals de helpdesk te bellen. Ook deze medewerkster moet weer afzonderlijk gaan uitzoeken waar het probleem zit - dus weer in de wacht gezet. Ook hier krijg ik hetzelfde antwoord: de "storing" duurt nog steeds en het is onbekend wanneer deze verholpen is. Op mijn vraag of dit een reden is om het abonnement te beeindigen krijg ik alleen te horen: " Dan moet u de algemene voorwaarden doorlezen. Ik wens u veel succes".
Geeft toch weer aan hoe Essent met haar klanten omgaat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen internet/service is niet @ home
Re: geen internet/service is niet @ home
in rato je abo kosten per maand inhouden net zolang tot je wel verbinding hebt.
Re: geen internet/service is niet @ home
dat zou ik maar niet doen...je kunt beter (staat ook in de voorwaarden) achteraf je geld terugvragen, anders sluiten ze je af en ben je verder van huis.
Waarom ben je zo boos op de helpdeskmedewerker? Die weet gewoon echt niet hoe lang deze storing gaat duren. Zo werkt dat nou eenmaal.
Ze weten het echt niet...in heel enkele gevallen is er bekend wat er precies aan de hand is en kunnen de medewerkers een preciezere indicatie geven.
Waarom ben je zo boos op de helpdeskmedewerker? Die weet gewoon echt niet hoe lang deze storing gaat duren. Zo werkt dat nou eenmaal.
Ze weten het echt niet...in heel enkele gevallen is er bekend wat er precies aan de hand is en kunnen de medewerkers een preciezere indicatie geven.
Re: geen internet/service is niet @ home
Even voor de goede orde: ik neem de helpdeskmedewerker niet kwalijk dat ze niet weet hoe lang het gaat duren, maar wel de ongeïnteresseerde, lakse houding van Essent ten opzichte van haar klanten. Een houding die in dit geval heel duidelijk werd gedeeld door de helpdeskmedewerker.
Maar het probleem is intussen opgelost. Althans, ik heb weer verbinding. Direct daarna overigens een mailtje van @home ontvangen waarin het aantal dagen is vermeld dat ik offline was, en dat deze worden verrekend met de abo-kosten van april. Zo kan het dus blijkbaar ook.
Maar het probleem is intussen opgelost. Althans, ik heb weer verbinding. Direct daarna overigens een mailtje van @home ontvangen waarin het aantal dagen is vermeld dat ik offline was, en dat deze worden verrekend met de abo-kosten van april. Zo kan het dus blijkbaar ook.