Sinds de overgang van UPC naar Ziggo ervaar ik meer en meer overlast van spam. Bij UPC nooit last van gehad, en nu bij Ziggo in toenemende mate. Op de website van Ziggo staat een stappenplan om je eigen Spamfilter aan te passen. Maar wat blijkt, als oud UPC klant heb je die mogelijkheid niet. Het tabblad Spamfilter ontbreekt bij de email instellingen bij Mijn Ziggo.
Dit heb ik enkele weken geleden al aangekaart (vreemd dat ik de enige ben die dat is opgevallen, althans volgens Ziggo). Maar tot op heden is er nog geen mogelijkheid om mijn Spamfilter in te stellen.
Ben ik dan echt de enige oud UPC klant die dit tabblad niet heeft?
Of zijn er nog meer oud UPC klanten die hier last van hebben en die ook geen tabblad Spamfilter hebben bij de email instellingen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen Spamfilter bij Ziggo voor oud UPC klanten
-
-
Re: Geen Spamfilter bij Ziggo voor oud UPC klanten
Michiel,
Ik heb naast mijn @upcmail.nl adressen ook een Gmail. Misschien is het inderdaad een goed idee om ze te routeren via de Gmail en upcmail uit te faseren. Maar het zou toch niet nodig moeten zijn, toch?
Ik heb naast mijn @upcmail.nl adressen ook een Gmail. Misschien is het inderdaad een goed idee om ze te routeren via de Gmail en upcmail uit te faseren. Maar het zou toch niet nodig moeten zijn, toch?
ik ben via UPC naar Ziggo gelinkt en nee ik krijg niet meer pishing spam etc, misschien een goede virusscanner mee laten draaien voor een paar €€
ik ben via UPC naar Ziggo gelinkt en nee ik krijg niet meer pishing spam etc, misschien een goede virusscanner mee laten draaien voor een paar €€