Hoi allemaal,
Op 18-04-2014 heb ik via de site van 'Ticket Easy' een weekendkaart van 185 euro voor Pinkpop gekocht. Het geld moest ik zelf overmaken (dus niet via IDEAL of iets) en op verzoek van Ticket Easy een printscreen van de boeking mailen zodat de bestelling sneller verwerkt zou kunnen worden. Dit heb ik dus zo gedaan. Eigenlijk al direct na mijn betaling begon ik nattigheid te voelen. De prijs voor een weekendkaart van het uitverkochte Pinkpop was eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ook vielen mij ineens wat foutjes op de site op. Omdat de betaling niet meer terug te draaien was besloot ik maar af te wachten. Wel heb ik diezelfde dag nog een mail gestuurd met de vraag hoe het zit met de garantie op de echtheid van het ticket.
04-05-2014, nog steeds geen kaartje ontvangen en ook geen reactie van ticket easy op mijn mail. Dus heb ik weer gemaild met het verzoek de bestelling te annuleren en teruggave van mijn geld.
Tot de dag van vandaag geen reactie van Ticket Easy, geen geld terug en ook geen kaartje ontvangen. De site is inmiddels uit de lucht, wat ook best verdacht is. Het lijkt me vrij duidelijk dat ik ben opgelicht. Ik heb zojuist aangifte via internet gedaan en Ticket Easy hierover gemaild met het voorstel dat als ik m'n geld terugkrijg ik de aangifte intrek. Echter heb ik hier niet veel hoop op en wil ik dus graag verdere actie ondernemen (voor zover dit mogelijk is), ik bel morgen mijn eigen bank en de bank van Ticket Easy om te kijken wat mogelijk is (al kunnen zij vrees ik alleen 'n aan Ticket Easy verzoek doen om het geld terug te storten).
Hoewel ik het achteraf ongelovelijk naief en stom van mezelf vind, heb ik hier wel van geleerd en zal me dit niet snel nog 'n keer overkomen. Toch vind ik dat Ticket Easy hier niet mee weg kan komen en wil ik er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen en ze dit niet te gemakkelijk maken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld inmiddels al terug! (Ticket Easy Pinkpop weekendkaart)
Geld inmiddels al terug! (Ticket Easy Pinkpop weekendkaart)
Laatst gewijzigd door Rian91 op 12 mei 2014 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bob Schurkjens
Re: Geld inmiddels al terug! (Ticket Easy Pinkpop weekendkaart)
Aangifte doen bij de politie: https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml . En hier melden: http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?board=5.0
Beschouw het als een erg dure les en koop voortaan alléén tickets uit eerste hand via het officiële verkoopkanaal. Zijn de kaarten daar niet meer verkrijgbaar? Pech gehad.
Je geld ben je kwijt.
Beschouw het als een erg dure les en koop voortaan alléén tickets uit eerste hand via het officiële verkoopkanaal. Zijn de kaarten daar niet meer verkrijgbaar? Pech gehad.
Je geld ben je kwijt.
Re: Geld inmiddels al terug! (Ticket Easy Pinkpop weekendkaart)
Ik heb geluk gehad, vannacht dus gemailt, vanmorgen direct 185 euro op m'n rekening gestort gekregen voor het kaartje
, het is dus opgelost.