LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel naar je huis

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

Heeft iemand al zo'n Pilmo glasvezel verbinding ?

ja
0
Geen stemmen
nee
4
80%
het lijkt mij wel wat
1
20%
 
Totaal aantal stemmen: 5

Patrick Bates
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2006 12:03

Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door Patrick Bates »

Ik zag op deze website een hele goede aanbieding http://www.pilmo.nl voor een glasvezel internet verbinding naar je huis. 50 euro voor een 50 Mbps verbinding is niet duur. Verder kan je gratis onderling bellen en elke maand 240 bel minuten gratis.

Heeft iemand al zo'n verbinding ?


Thanks,

Patrick

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door angel1978 »

volgens mij lees jij niet ( goed )
Pilmo over Glasvezel is momenteel alleen beschikbaar in Rotterdam (Nesselande & Lloydkwartier).
Nee, u kan helaas op dit moment niet zonder een KPN (Belbudget, Belbasis of Belplus abonnement) telefoonnummer op het opgegeven adres Pilmo over ADSL bestellen.
Het aantal mensen dat zal reageren met een positieve reactie dat ze dit al hebben zal uiterst klein zijn lijkt mij 8)

Het betreffende bedrijf dat dit al wel heeft opbellen lijkt me passender dan dit hier posten !

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door Chima »

Is nog schaars dit soort glasvezel vebindingen. Hier in Eindhoven heb je Ons Net die 1 wijk en Nuenen op glasvel hebben gezet. Wanneer de rest van Eindhoven volgt moeten we nog maar afwachten. Bedrijven zijn wel bezig met onderling glasvezel aan te leggen.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik las niet goed,

Maar het lijkt er meer op dat onze heer Patrick Bates op deze manier oneigenlijk reclame probeert te maken ( zie zijn andere post ).
Met een vraag heeft het niet zoveel te maken.

angel1978

Patrick Bates
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2006 12:03

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door Patrick Bates »

Sorry,

Als dat zo overkwam, ik heb het dan waarschijnlijk verkeerd begrepen.
Ik zit er over te denken om bij hen een verbinding te nemen en was benieuwd of er andere mensen waren die hem al hadden.

patrick

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door angel1978 »

Maar Patrick,

Jij woont hier ???
Rotterdam (Nesselande & Lloydkwartier).
?????????

Zie namelijk mijn 1e post in dit gedeelte... Er valt nog niets te krijgen. Er IS namelijk niets, tenzij je gewoon ADSL wilt ( zelfs ADSL2 kunnen ze niet leveren ), maar dat kan je bij elke willekeurige provider ook krijgen !

Patrick Bates
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 feb 2006 12:03

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door Patrick Bates »

Ik ken nog niemand hier in de buurt aangezien ik nieuw ben. Was bennieuwd of er iemand ervaring had.

Maar goed, close deze post zou ik zeggen.

thanks,

Patrick.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door angel1978 »

Als het niet de bedoeling was om reclame te maken, mijn excuus voor mijn wat felle reactie. Maar het komt wat vreemd over.

Het lijkt me dat het bedrijf dat je genoemd hebt gewoon niet kan leveren wat ze beweren zodat jij er niets aan hebt. Als je internet wilt, zoek dan gewoon een reguliere en goede betrouwbare provider.

In je andere post prijs je dit bedrijf echter al aan. Lijkt me niet zo correct.

angel1978

't Leidsche Veem
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 mei 2006 20:05

Re: Glasvezel naar je huis

Ongelezen bericht door 't Leidsche Veem »

Verhuurder Stadswonen zegt al jaren dat al haar studerende bewoners over glasvezel zullen gaan beschikken. :?
Als ik het goed heb begrepen zal in het najaar het eerste grotere pand (meer dan 100 bewoners) over dit schaarse goed kunnen beschikken.

Gesloten