LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Glasvezel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hasjroker1
Berichten: 60
Lid geworden op: 07 dec 2006 20:14

Glasvezel

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

Sinds kort licht er bij ons een glasvezel kabel. Nu heb ik 4 megabit bij xs4all waar ik zeer tevreden over ben. Nooit geen uitval. Wie heeft er reeds ervaring met glasvezel aan huis. En vooral hoe het met de uitval zit.

Gr. Anne

gudo
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2009 14:58

Re: Glasvezel

Ongelezen bericht door gudo »

NIET DOEN.

Tenzij je geld genoeg hebt.
Dit gaat over glasvezel van kpn.
Let op kpn glasvezel stopt in 2010 met analoog door te zenden.
dat betekend dat je in totaal 2 kasjes voor 2 tv van hun krijgt.
elk kasje meer wordt er 5 € extra per maand in rekening gebracht.
voorbeeld je hebt 2 kinderen die allebij tv hebben en natuurlijk 1 tv in je eigen slaapkamer.
Kom je uit op 10 € extra uit bovenop je abonnement kosten.
Reken maar uit.
Succes

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: Glasvezel

Ongelezen bericht door Ron58 »

voorbeeld je hebt 2 kinderen die allebij tv hebben en natuurlijk 1 tv in je eigen slaapkamer.
Kom je uit op 10 € extra uit bovenop je abonnement kosten.
En je hebt een HD recorder, evenals een van die 2 kinderen. €20 euro,.. kassa!
Hier (Almere) is in onze wijk momenteel alleen glasvezel van KPN mogelijk, laat ik die kl...club nut net vorig jaar de deur uitgegooid hebben. Het verbaast me dan ook niets dat in Almere veel nieuwe glasvezel klanten van KPN grote problemen hebben. KPN krijgt het bij velen al maandenlang niet werkend.
Met die Klantonvriendelijke Prutsende Nietsnutten wil ik niets meer te maken hebben, dus wacht ik totdat toekomstige concurrentie op de glasvezel bewezen heeft het stukken beter te doen dan KPN.

hobbes_72
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 nov 2009 12:07

Re: Glasvezel

Ongelezen bericht door hobbes_72 »

Er zijn meer aanbieders van glasvezel op de markt. Niet uitsluitend KPN.
XMS is ook een aanbieder van glasvezel, al is mijn ervaring daarmee niet al te best.
Aanleg van de glasvezel was een drama. Gaan ze ook nog door de gasleiding :-). Het herstellen van je tuintegels waaronder de kabel moest is slecht. Vervolgens ligt er geen kabel, alleen een loze leiding. Het zou een groot probleem zijn de kabel naar binnen te leggen. Maanden later blijkt dit ineens geen probleem en wordt alles aangelegd en in de meterkast gemonteerd. Ondertussen heb ik mijn contract geannuleerd in verband met een verhuizing, Dit is bevestigd in juni en ik oktober blijk ik toch een aansluiting te hebben met alles er op en er aan. Contact opgenomen, is rechtgezet, maar toch een factuur sturen en afschrijven!
Ik wacht nog steeds op de creditnota. Heb het bedrag zelf laten storneren.

Gesloten