Aight, ik heb het gevoel dat het probleem heel ergens anders ligt.
Ik blijf het raar vinden dat gmail zomaar je account als het waren weg geeft! Ik ben trouwens ook webmaster en verdien daar me brood mee, maar door de hacker hebben al mijn sites 2 dagen offline gestaan, doordat de hacker ze kon overnemen omdat de wachtwoorden in mijn gmail stonden
Als jij webmaster bent, hoe kom je er dan bij om je wachtwoorden van je sites in je gmail te zetten?
Heb het idee dat je gewoon kwaad op jezelf zou moeten zijn en in plaats daarvan anderen de schuld probeert te geven. Ik denk dat jij wilt proberen google aansprakelijk te stellen voor het feit dat jouw hacker op jouw sites kon komen en daardoor de boel plat kon leggen.
Maar is google er verantwoordelijk voor dat jij gevoelige gegevens op een gratis-dus-niet-veel-voorstellende e-mail account bewaart? Denk het niet.
Ga even gauw fietsen. Als jij zo computertechnisch onderlegd bent dan weet je dat computers en software hoe dan ook fraudegevoelig zijn. Wachtwoorden opslaan in een gratis account is niet bepaald slim te noemen.
Schrijf google een brief met jouw bevindingen, wellicht dat ze het formulier aan kunnen passen, en wees verder kwaad op jezelf, niet op anderen. Ook niet op mij dat ik nu de vinger op de zere plek heb gelegd. Zul je evengoed wel worden, maar het zij zo.
Zoals gezegd, je zit hier inderdaad op het juiste forum. Niet voor de hogere computertechniek, maar voor het lospeuteren van wat het eigenlijke probleem is, en dat vervolgens aanpakken. Waarbij je dus, net als vele voorgangers, voor een heel groot deel de hand in eigen boezem zult moeten steken.
Verder een prettige dag toegewenst.
W+A.