LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis Elektronica via internet??

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
chrisvandijk

Gratis Elektronica via internet??

Ongelezen bericht door chrisvandijk »

Hallo

Ik kreeg van een bekende van me bijgaande link doorgemaild waarmee je volgens hem vrij eenvoudig allerhande elektronica kunt ontvangen.
namelijk
http://www.gratiskados.nl/index.php?ref=45001

wat denken jullie hiervan? nu eens een keer wel betrouwbaar of doorgestoken kaart ??

Groet
Chris

Dilbert29

Re: Gratis Elektronica via internet??

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dit soort dingen zijn per definitie nep en niet te vertrouwen. Het is ook geen gratis electronica aangezien je eerst een antenne booster (wat is dat?) van 19,95 moet kopen.

Anastasia

Ongelezen bericht door Anastasia »

De eerste krijgt zijn kado, dus ik ben nu achteraan en kan jarenlang wachten of het ooit komt, zie de voorwaarden, en wat moet je met een stikker die het signaal versterkt voor je mobiel, en elders gratis kunt krijgen, met reclame van hypotheekverstrekker krijg je deze E19,95
kostende stikker gratis, en dus.....

Alleen mensen die slecht berijk hebben zouden het doen, en ik heb dus die reclame 3x gekregen omdat ik ze op tafel deet!
De adviseur wilde er graag vanaf, nog een volle doos, en de meeste wilden geen reclame op hun dure mobiel!

chrisvandijk

Ongelezen bericht door chrisvandijk »

Mag een website ondanks dit alles zeggen dat er geen addertjes onder het gras zitten

Gesloten