LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis sms service

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
hhoekstra

Gratis sms service

Ongelezen bericht door hhoekstra »

Hallo,

Vandaag kwam ik de website: http://www.smsgratisversturen.nl/ tegen. Hier kun je gratis sms berichten sturen (zeggen ze). Nu kwam ik het volgende tegen:
Copyright 2009, Gratis sms verstuurd aan KPN, Vodafone, Orange, Telfort en T-Mobile netwerken, voor andere berichten zal de ontvanger EURO 1.50 in rekening gebracht worden. Gebruikers moeten ouder zijn dan 16, dit is geen abonnementsdienst.
Hoe kan dat nou ?? je kan toch niet zomaar €1,50 in rekening gaan brengen.

Groet Harm

Waterlelie

Re: Gratis sms service

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Zo zie je weer, niet alles waarbij gratis staat is ook inderdaad gratis. Goed dat je eerst de kleine letters heb gelezen!

D1RK

Re: Gratis sms service

Ongelezen bericht door D1RK »

Dit is volgens mij verboden, als U iemand meerder SMSjes stuurde (pubers die ruzie hebben) kan mijn beltegoed verdwijnen!

Ik betaal voor verzenden, nooit voor ontvangen.
Ik vind dat ik deze SMS mag weigeren.

De verzender die dit weet kan ik een rekening sturen met administratie kosten.

Ik zal de politiek vragen dit soort ongevraagde te verbieden, anders moet je straks betalen voor ontvangen van reclame die op deze manier verzonden word!

Hartelijk dank voor Uw bericht.

Gesloten