15 februari had ik een bestelling gedaan voor (jawel...
Toen ik na een maand nog niets ontvangen had heb ik een 19/3 mail gestuurd naar de klantenservice. Kreeg een hele nette mail dat het spijtig was en dat het diezelfde week nog geleverd zou worden en anders uiterlijk de week erna. De leverancier zou het niet op voorraad hebben maar nu zou het gestuurd worden.
Ik had toen na twee weken wachten nog steeds niets ontvangen, dus nu maar gebeld naar de klantenservice en zou wegens moeilijke bereikbaarheid/ drukte teruggebeld worden. Dat is toen niet gebeurd. Dus ik heb wederom weer een mail gestuurd op 2 april, ook daarop dezelfde reactie, die week nog en anders uiterlijk de week erop (dat was vorige week vrijdag). De leverancier had een nabestelling gedaan en het zou nu echt verzonden worden.
Toen heb ik maar weer gebeld. Klantenservice medewerker was wel aardig, maar er werd gezegd, tja....u moet toch echt nog geduld. Ik gaf aan dat ik toch best wat geduld getoond had inmiddels en dat ik graag wilde weten of en vooral wanneer ik de producten kon ontvangen. Weer hetzelfde verhaal, ze werden nu echt opgestuurd dus deze week of volgende week. Tja...morgen is het weer de "uiterlijk volgende week datum"
Wat te doen? Heeft iemand een goede raad? Kan ik mijn geld terugvorderen??