LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Habbo Hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Hollywood
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:43

Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Hollywood »

Hej, ik ben een trouwe 'Habbo'. Ik ben ongeveer een half jaar geleden verbannen wegens passwordfraude. En ja, dan begin je te denken: 'Wat is er nu weer aan de hand?'. Ik mailde dus naar Habbo Hotel en ik kreeg een vaag mailtje binnen van dat ik mijn eigen verantwoordelijkheid moest hebben. Nouja, dacht ik. Dus ik ging op Habbo Hotel en ik riep een Hobba. Er kwam geen Hobba? 15 minuten later riep ik weer. Niks! Nada! Ik dacht op het begin dat ze het druk hadden ofzo. Nou, ik ging dus maar naar een Hobba zoeken. Moeilijk maarja. Ik vroeg aan al mijn vrienden of ze ergens een Hobba hebben gezien, nou, ja dus. In de kamer van ene IndianRose. Ik ging er dus heen en ik vroeg fluisterend de Hobba wat ik nou precies gedaan heb. De Hobba negeerde me op het eerste moment, maar later kwam er iets. Ze zouden een chatlog (chatgeschiedenis) sturen naar mijn Postvak IN. 5 dagen later, kreeg ik dus die mail binnen. De chatlog zag er zo uit ongeveer:


SP0NZZ WHISPER: hej ik ga stoppen met habbo
KIMKIMKIM WHISPER: oh
SP0NZZ WHISPER: je mag mijn password dit is hem: vissen10
KIMKIMKIM WHIPSER: oh, en dan?
SP0NZZ WHISPER: nu moet jij je password geven
KIMKIMKIM WHISPER: nee dat doe ik niet


Ik schrok me dus dood! Ik heb dit niet gedaan! Hebben ze dit gemaakt? Sjonge, ik stond perplex. Op dat moment herinnerde ik me iets. Op die dag toen ik zag dat mijn Habbo uit het hotel gezet was, was er een vriend bij me wezen spelen. Zou hij het gedaan hebben? Nee.. Wacht! Ik heb hem meteen opgebeld. Hij zei dat hij het gedaan heeft, omdat ik hem ontslagen heb bij mijn fansite. Tja. Wat nu? Ik heb mijn verklaring naar Habbo Hotel gemaild. Maar ik kreeg een vaag mailte terug. 'Je verantwoordelijkheid.' Hm hm? Ze kunnen niet letten op wie er achter jouw computer zit, wie er achter jouw Habbo zit. Sjonge, toen was ik echt woedend! Een half jaar later.

Ik mailde weer 'ns. Ik kreeg dus weer hetzelfde mailtje zoals de vorige keer. Mja, toen ging ik dus weer op Habbo. Ik heb gepraat, gepraat met Hobbas en die zooi.. Ongeveer 2 weken later kreeg ik een mail binnen waarin stond dat ik nog 1 kans kreeg, en mijn ban weggehaald is. Wat denk je dan? Dan denk je niks, dan sta je nògmaals perplex, niet van negatieve emoties, maar van positieve. Opeens gaan al je negatieve gedachten over Habbo Hotel weg.

Je ziet dus dat er altijd nog kans is. Tenminste, als je het ècht niet hebt gedaan.



Groetjes Hollywood. (Op mijn oude Habbo heette ik dus Sp0nzZ.)
[/b]

Thunderstroke
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 mar 2005 11:03

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Thunderstroke »

Voor mij is er geen kans meer op Habbo.

Ik had er nog een beetje vertrouwen in.
Maar dat is nu helemaal weg.
Vanwege die Wizard en Rodja.

En dat hele verhaal van Rodja en die proxy?
Als je het mij vraagt, haal gewoon zijn internet weg :)
Zijn we ook weer van hem af. Voorlopig dan..

Hollywood
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:43

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Hollywood »

Hou nou is op met dat gezeur! Habbo® Hotel probeert het gewoon veilig te houden. Habbo® Hotel gaat niet om de meubels, maar om de vriendschap. De meubels zijn alleen maar een extra. Het is leuk als je (wat) meubels hebt, maar maak er dan geen misbruik van! Een paar meubels zijn genoeg! Je hoeft er geen kamers mee vol te hebben! Dan juist wil je er maar meer, en ga je scammen! Dan ben je niet bij je hoofd màn! Niks 'test it out'! Gewoon niét doen! Je krijgt er zelf alleen maar problemen mee. En dan maar klagen als je een ban krijgt. Ach, hypokriete kleuters! En niks Wizard of Rodja súcks! Ik ken hun heel goed, en hun doen er echt àlles aan om anderen te helpen! Julliezelf zijn het probleem. Jullie kunnen niet kàppen met dat gescam. En dat gescheld met ziektes, lichaamsdelen whatever! Stelletje (...) kleuters!

fleur

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door fleur »

idd hollywood :D

Hob
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2005 03:26

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Hob »

Er is een undercover hobba op habbo aanwezig.
Hij is makkelijk te herkennen omdat hij (wat je ook tegen hem doet),
nóóit ruzie maakt met iemand, en iedereen vriendelijk te woord staat.
Maar o wee als die undercover ziet dat is wat mis dreigt te lopen,
ip-bans zijn er dan genoeg, en er wordt niet op bezuinigd.
Hij is vaak 's avonds en 's nachts online (als normale user)
onder de naam "Original-Gangsta".

Pas op voor deze undercover-hobba,
hij doet alsof hij een nieuwe normale gebruiker is,
maar het is een héle strenge hobba!
Hij zal je ook bijna nooit toelaten op zijn "vriendenlijst",
deze is (zo zegt hij) alleen voor zakelijk gebruik!

Let op, hij zal ook nooit toegeven dat hij eigenlijk hobba is,
hij laat namelijk andere hobba's voor hem bannen.
Persoonlijk verbant hij nooit iemand.

Ik heb gezien hoe hij gisternacht in zijn kamer LOTUS ontving.
Zijn kamer ging toen ook meteen op slot!
Toen ik hem later vroeg waarom hij met Lotus sprak, zei hij dat ze
nog wat zaken te regelen hadden. Hij wou niet zeggen wat voor zaken.

Deze "Original-Gangsta" is dus niet zomaar een simpele hobba.
Ik denk dat hij (zonder dat iemand dat weet), één van de meest
"grote" is. Op de dansvloer kregen eergisternacht in zijn opdracht
zo'n 15 (wit geklede) mensen een IP-ban!
Ik stond ernaast dus ik
heb het hem tegen 2 andere hobba's die aanwezig waren horen fluisteren!
Op één of andere manier volgen alle Hobbas zijn bevelen op!

Let op deze undercover-hobba mensen, dit is geen grapje meer.

Hollywood
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:43

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Hollywood »

Waar slaat dat op? Volgens de Klantenservice is dit reinste onzin. Bull****!

Wie Zal Het Zeggen

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Wie Zal Het Zeggen »

Goh... Moet zeggen Hob, vind dit knap....

Hoe kan jij iemand horen "fluisteren" ????? Want dat kan nie vriendelijke vriend... Oftewel, busted... Weg met dat onzin verhaal...

Hollywood
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:43

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Hollywood »

Dat betekent dat je een scammer bent - Je beschadigt het hotel met scripttools.

Gast

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben ook verbannen, ONTERECHT natuurlijk. Het is gewoon egt niet normaal die hufters verbannen iedereen.

frederik.

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door frederik. »

hallo alemaal ik ben ook verbannen wegens paswoord zwandel ik wist nergens van en ik wil in een truk met credits getrap ik moes me wachtwoord typen en dan op alt+013 drukken ik wilst niet dat dat het zelfde was als enter hij had me pass woord en ik wou de volgende dag weer op habbo en ik was permanent verbanne wegens creditscam
ik heb de klantensevice 4 keer gemail maar kreeg niks terug toen hebn ik naar de hobba's gemaild dat ik verbannen was en er niks van af wist ze kwamen niet toen zij ik dat imand me uitschold toen kwam er een hobba en heb het verteld hij zij: JA DAAR KUNNEN WE NIKS AAN DOEN JE HABBO ACAUND IS NA 234 OF 5 MAANDEN WEER ACTIEF ik dagt zo lang ga ik niet wachten heb er alles aan gedaan geprobeerd wat meubie terug te krijgen en zo maar nee en ik hoop dat ik weer terug kan :D
:D :) :o :) :D :) :o :) :D :lol: :lol: [/b]

frederik.

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door frederik. »

:evil: ik wil weer terug opo habbo ze verbannen iedereen waar slaat dat op tss en die hobbas doen ook geen eene ..... aan je probleem :twisted: :!: :!: :!: :!:

Ricardo Gt
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2005 13:33

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Ricardo Gt »

Ja.. iemand wilde weten wat een scripter was en ik legde het uit, nou ja.. kwam er een hobba en HOPLA meteen IPban. Heb er wel meer als €100,- aan gespendeert, dus een tip.. koop nooit wat van habbo! Die lui moeten fait.

Fulgore-

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Fulgore- »

Als ik dit zo lees
Het gaat gwn zo :
Iemand die níét verbannen is, zegt van :

"Hobbas zijn goed, en dé beste, hou je aan de regels, dan kán je niet gehackt gescamt of verbannen worden, hobba's zijn zeer goed geleid, en weten wat ze doen"
Dat weten ze dus níét, want ze bannen maar wat !

En hier is dezelfde gozer, die dat verhaal hier net zei, alleen issie Perm banned, om een luizige reden :

"Habbo is k*t ik haat het, hobba's zijn nooit goed geweest, ze bannn maar wat !!ik ben onschuldig,m verwijder die K*T habbo maar, ik hoop dat heel habbo kapot gaat"..

Slaat natuurlijk nergens op

Ik ben nog steeds niet banned (Op Fulgore- .. wel 7 anderen, maar toch)

En ook ál was ik nog nooit Perm banned, dan zou ik nog steeds mijn negatieve mening over habbo hebben.
Ik zie er weinig positiefs in, het enigste positieve in habbohotel.NL, is zn verleden. Daar was het nog leuk

En nu? Nou je raad het al.

grtz .

bloemie
Berichten: 128
Lid geworden op: 07 mar 2005 01:14

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door bloemie »

ik ben ook niet gebanned maar blijf ook bij mijn mening dat habbo beter kan, hoe het eerst was.

Help

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Help »

Wie kan me heel duidelijk uitleggen wat scripten is?

Radar
Site Admin
Berichten: 5513
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Habbo Hotel

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten