LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HabboHotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DJ-Mizynator

HabboHotel

Ongelezen bericht door DJ-Mizynator »

Tsja, als eerste.. Weer het HabboHotel.

Ik speel HabboHotel, niet vaak aangezien ik ook mijn tijd nodig heb voor mijn school.

Ik ben een jongen van 15 jaar, eigenaar van de voorheen "Officiele Fansite" van het HabboHotel. Ik heb samen met een andere Administrator een webhost van ongeveer €20 euro per jaar gekocht nadat wij te horen kregen dat wij officieel zouden worden.

De Offïciele Fansite status brengt vele voordelen met zich mee, zoals een VIPBadge in het Hotel, meer inspraak met beslissingen van het Hotel en je kan jouw eigen "groep" beginnen binnen het hotel.
De nadelen komen helaas ook om de hoek kijken.. Veel "oudere" Habbo's proberen via scripts en andere achterbakse truukjes jouw inlognaam en andere dingen te kunnen achterhalen. Helaas was dit ook op HabboRelax.nl meerdere malen voorgekomen, waarna ik de gegevens van de Habbo's die in overtreding waren door heb gemailt.

Ik was voorheen ook een HabboTop DJ. HabboTop is een radiostation van het HabboHotel. Hierdoor kreeg ik soms ook meubeltjes om prijsvragen van te maken en ze zo weer "door te spelen" naar andere Habbo's.

Nu blijkt dat ik ben verbannen omdat de Hacker mijn IP-Adres heeft doorgespeeld aan Habbo.nl, ik "teveel" klachten op mijn account heb en natuurlijk de welbekende reden; "Je hebt de HabboRegels overtreden."

Na de bekendmaking van mijn verbanning heb ik gelijk gemailt.. Geen reactie. Pas na 4 mailtjes naar de Helptool waarmee ik begon te "dreigen" naar de politie te stappen kwam Habbo ineens in actie. Ookal was dit niet echt de Actie die ik had gehoopt. HabboRelax.nl werd "onterfd" van hun Officiele Fansite functie, waardoor we dus €20,- hebben weggegooid. Dat niet alleen, op mijn HabboAccount staat ook ongeveer aan €380,- meubels. (De actuele Creditwaarde) Ik heb ongeveer €30,- uitgegeven aan Habbo.nl. Het enige waardoor het zoveel lijkt is dat de prijzen van de meubels stijgen.

Ik probeer steeds duidelijk te maken aan Habbo.nl dat er een misverstand is, dat hackers scripts gebruiken om dingen op te vragen via HabboRelax.nl en dat ik onterecht ben verbannen.

De mailtjes die ik terug krijg van Habbo bevatten steeds hetzelfde:
"Bedankt voor je mail. Je bent verbannen van Habbo omdat Habbo's geven in de mail bij ons aan dat ze een account hebben bij Habborelax."
"Bedankt voor je mail. Wij hebben klachten ontvangen over een IP-Adres die gekoppeld is aan jouw account."
"Bedankt voor je mail. Wij hebben voldoende aanleiding om je account te bannen en je fansite te verwijderen uit onze lijst."
En het leuke ervan is, ik weet echt helemaal niet wat er aan de hand is.. De MODerators in het hotel negeren mijn helpoproepen gewoon. Ik moet dreigen met het aangifte van Nalatigheid, Computervredebreuk en zelfs Diefstal komen ze wel met antwoorden die verdacht veel op elkaar lijken.

Even nog de mailtjes kort samengevat, ik ben dus verbannen omdat ze klachten binnen kregen. Zelfs een MODerator die ik persoonlijk ken, zegt dat ze sommige "rijkere" Habbo's (expres) verbannen zodat ze op een andere account weer opnieuw veel geld uit gaan geven.

Dit is toch niet te geloven?
Wat zijn mijn rechten om dit verder af te handelen?

DJ-Mizynator.

Gelukkig kreeg ik nog het brutale antwoord:
Wij kunnen je niet verder helpen aangezien de veiligheid van je eigen account je eigen verantwoordelijkheid is.

Moppentappers

Re: HabboHotel

Ongelezen bericht door Moppentappers »

gewoon aangifte doen, habbo luistert niet, waarom zouden ze?
aangifte doen is heel makkelijk en diefstal van virtueel goed mag niet.

Gesloten