Er word mij een rot streek geleverd. Ik wil gewoon mijn hotmailadressen terug. Wat is het probleem? Een hacker die zich of het kan ook haar zijn en "Repelsteeltje" noemd en voor mij een nachtmerrie is heeft onlangs al mijn 6 e-mailadressen gehacked. Krijg ik ze terug? Deze adressen zijn vorige week gehacked:
* [email protected];
* [email protected];
* [email protected];
* [email protected];
* [email protected];
* [email protected].
Vrienden heb ik telkens in nieuwe e-mailadressen en msn-adressen geplaatst en elke keer lukt het de hacker via 1 van die vrienden in mijn nieuwe hotmail en Windows Live adres door te breken / in te hacken. Alle 5 hebben ze de geheime vraag gekregen van: "Wat is het beroep van de grootvader?" Hoe kom ik daar achter? Is die hacker of stalker (gisteren gebeld door hem of haar rond 17.44 uur op mijn Vodafone-nr) zo slim? Hoe kan het dat iemand ondanks de nieuwste beveiliging mij kan hacken? Is er een programma of website die door de vraag "Wie is mijn grootvader?" heen spit of omzeilen kan? U kunt mij enorm helpen, politie wil niets doen. U kunt mij bereiken op het volgende telefoonnummer: +31 (0) 6 -21 84 20 68. Ik neem nog geen nieuwe e-mailadres want de kans dat ik weer gehacked wordt is groot en dit houdt mij nachten wakker. Beste lezers: Heeft u Hotmail of Windows Live dan moet u oppassen dat u gemakkelijk gehacked kan worden. U bent gewaarschuwd. Tv programma's besteden er geen aandacht aan of willen er geen aandacht aan besteden, maar ik ben door oproepen via speurders.nl en marktplaats.nl te weten gekomen dat meer mensen via hotmail of het nieuwe Windows Live te gemakkelijk en te snel gehacked kunnen worden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hacken: Probleem en oplossing gevraagd
-
Re: Hacken: Probleem en oplossing gevraagd
Wat bedoel je met gehackt? Je moet weten dat wachtwoorden van Hotmail adressen zeer makkelijk en snel te kraken zijn. Hacken is niets anders dan het inbreken in je pc van buitenaf en het gebeurd vaak via Hotmail. Ik ben bang dat je er niets tegen kunt beginnen dan geregeld je wachtwoord in Hotmail wijzigen, een firewall installeren en geluk hebben. Neem een niet Hotmail adres, dat wil weleens helpen. Succes!
OMG Wat moet je überhaupt met zoveel (hotmail ) adressen?
En ik vind de adressen ook nogal bedenkelijk. Hot house? Love is on the air?
-
wellicht een ontevreden klant ofzo?
dat is ook een rotstreek dat iemand jouw computer heeft gehackt,maar daartegen is weinig te doen,de hackers zijn veel te sterk,en de televisie besteed daaraan ook te weinig aandacht aan,de hackers zijn gewoon een plaag