LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HCC nieuwsserver

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Demysas

HCC nieuwsserver

Ongelezen bericht door Demysas »

Beste Luitjes,

De nieuwsserver van HCC is al een tijdje een drama. D'r komt bijna geen bitje of bytje compleet door. Zijn er meer dramaturgen die hiermee zitten? Nou ik wel. Ik denk van de week: "zal effe bellen".. Krijg het bericht dat het nog maanden kan duren. Ze gaan de server uitbesteden of zo. ... zucht.
Ik zag wel enige tijd geleden zo'n mooie meneer op TV bij Radar met een hoop blah blah over Dell. Regel je zaakjes zelf is goed, mooie meneer.

http://www.hccnet-newsgroep-bozegebruikers.tk

RJ

dell

Re: HCC nieuwsserver

Ongelezen bericht door dell »

Ja en maar zeuren over Dell computers terwijl het blad van hun vol staat met reklame van Dell

Van 2 walletjes eten heet zoiets geloof ik
Heb mijn abo ook opgezegt !!!!!

Bert_2

Re: HCC nieuwsserver

Ongelezen bericht door Bert_2 »

En nu willen ze hebben dat je extra gaat betalen voor het gebruik van de newsserver. Regelmatige gebruikers hebben inmiddels een mailtje gehad. Het kost kennelijk teveel geld. Sx4all en Planet hoor je daar niet over en daar werkt het perfect. Zelfs de newsserver van wanadoo schijnt het nu perfect te doen.

Nee HCC wil de grote jongen uithangen en sponsort een volleybalploeg.
Kijk gebruik dat geld voor die newsserver. Een vereniging van computergebruikers heeft geen bal te maken met een volleybalploeg.
Maar ja bestuur wil kennelijk meedoen in BOBO-wereld.

Informatie omtrent newsserver
Beste gebruiker van de HCCnet nieuwsgroepen,

Via deze e-mail willen we de door vele gebruikers ervaren verminderde snelheid van onze newsserver nader toelichten en u om uw medewerking vragen.
We hebben de laatste tijd veel aandacht besteed aan het verbeteren van de performance van de newsserver, waardoor het dataverkeer enorm is toegenomen. Als gevolg van de toename in het dataverkeer, klagen gebruikers momenteel over de traagheid en zijn er problemen ontstaan met de bereikbaarheid. We kunnen stellen dat de newsserver “slachtoffer” van zijn eigen succes dreigt te worden!

Momenteel onderzoeken we de mogelijkheden om van de newsserver een betaalde dienst te maken, waarbij ook echt kwaliteitsgaranties afgegeven kunnen worden, omdat de ervaring geleerd heeft dat het investeren in een gratis newsserver een oneindige kostencyclus met zich meebrengt. Dus op korte termijn kunnen wij geen grote verbeteringen in de huidige dienstverlening aanbrengen zonder hoge kosten te maken die we in de totale dienstverlening van HCCnet kunnen verantwoorden.

Wij hebben wel grote baat bij input vanuit de gebruikerskant om ons onderzoek succesvol af te ronden. Wilt u hieronder uw keuze kenbaar maken door op onderstaande link te klikken.

1. nee, ik zou er nooit voor willen betalen
2. ja, maar niet meer dan 2 euro per maand
3. ja, maar niet meer dan 4 euro per maand
4. meer dan 4 euro per maand, maar dan verwacht ik...


Dit wil ik nog wel even kwijt:
.......................... (klik hier)

We hopen dat we u hiermee voldoende geïnformeerd hebben. Reactie op deze e-mail gaarne via [email protected]. Voor alle overige vragen is onze helpdesk bereikbaar op telefoonnummer: 0900 42 222 55 (0,20 ct/m).

Met vriendelijke groet,

HCCnet

Mayet

Re: HCC nieuwsserver

Ongelezen bericht door Mayet »

Van 8 naar 3 lijnen en maar 144 kb/p.s en dat geldt voor alle gebruikers.
De lite gebruikers hebben dezelfde snelheid.
En als je opbelt krijg je zo`n *** helpdesk aan de lijn die zegt dat iedereen de zelfde kans moet krijgen.
Pleur toch op, je moet waar voor je geld krijgen iemand die meer betaald moet ook meer krijgen.
Dus als we de media opzoeken dan zullen we zorgen dat hccnet anti reclame gaat krijgen misschien dat ze het dan gaan voelen.

kpn medewerker
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 aug 2004 01:00

Re: HCC nieuwsserver

Ongelezen bericht door kpn medewerker »

HCCNET is druk bezig met de nieuwsservers, komt allemaal goed :D

Barracuda

Re: HCC nieuwsserver

Ongelezen bericht door Barracuda »

HCCNET is druk bezig met de nieuwsservers, komt allemaal goed
Jaja,nou volgens mij komen er door dit geintje van hun alleen maar meer afzeggingen.Steeds meer klachten over de hcc-newsserver,mensen voelen zich bedonderd door de hcc.Ik dus ook,vandaar dat ik even die site die hierboven genoemd werd opgezet,met als resultaat,tientallen boze gebruikers.Ik wil de berichten doorsturen naar TrosRadar,misschien dat jullie er wat mee kunnen,want wij worden gewoon niet serieus genomen.De nieuwsgroepen zijn,als je geluk hebt,maar voor 25% compleet.....een compleet drama dus.Ook ik denk er over om hccnet (na jaaaaaren) vaarwel te zeggen,en maar gewoon een andere adsl verbinding te regelen,en dan een payserver via Eweka....Huh,computerclub....nou niet meer voor ons....

Webmaster
http://www.hccnet-newsgroep-bozegebruikers.tk
(niet meer online,berichten worden doorgestuurd,zoals afgesproken.

Groeten,
mario

Gesloten