WAT BEN IK GESCHROKKEN VAN KPN GISTERENAVOND,
In februari 2013 ben ik prive overgestapt op Ziggo alles in 1, dit omdat KPN helaas geen digitale tv kon aanbieden op mijn mobiel. Ik ontving de afgelopen maanden nog wel afschrijvingen van KPN. Ik heb gebeld en gevraagd waarvoor deze werden afgeschreven. Dhr Aroun ** ***reageert: meneer we zien het al en hebben het geregeld, alles is stopgezet. Ik vraag aan hem waar waren de kosten voor. Hij reageerde: deze kosten zijn voor het internet op zwaantjesdreef ** in Rucphen. Dit terwijl ik zelf op Bandeliersberg ** woon! Dit zijn de kosten voor het internet van mijn bedrijf. Deze stond blijkbaar prive omdat het gaat om KPN instap en omdat we landelijk zitten moest het prive omdat ze anders de snelheid van internet niet konden garanderen.
Ik heb de meneer dus gevraagd dit per direct te herstellen, omdat hij niet aangaf dat dit niet om mijn prive adres gaat. Hij zei niets meer te kunnen doen, het was net een ei wat kapot was gevallen. De mededeling was simpel: over 4 weken heeft u weer internet!! Maandag krijg ik 6 mensen personeel op kantoor en moet ik hen vertellen we liggen 4 weken stil. Desastreus voor mijn bedrijf, dit kan mij mijn kop kosten. Meneer er is niets aan te doen helaas.
Ik heb gevraagd om met een manager te spreken, met de backoffice, maar niets is mogelijk.. Dit is werkelijk verschrikkelijk en ik hoop dat u dit kunt oplossen,
dit is een NOODKREET! een dongel heeft daar geen bereik en ik zie geen oplossingen meer. HELP!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HELP KPN DESASTRUS VOOR MIJN BEDRIJF
Re: HELP KPN DESASTRUS VOOR MIJN BEDRIJF
Thuiswerken misschien?
Niet dat ik ook maar enige sympathie heb voor KPN, integendeel zelfs maar: u heeft ergens om gevraagd, KPN heeft gedaan wat u vroeg en nu bent u ontevreden.Kraftwell schreef:In februari 2013 ben ik prive overgestapt op Ziggo alles in 1, dit omdat KPN helaas geen digitale tv kon aanbieden op mijn mobiel.
Dit zijn de kosten voor het internet van mijn bedrijf. Deze stond blijkbaar prive omdat het gaat om KPN instap en omdat we landelijk zitten moest het prive omdat ze anders de snelheid van internet niet konden garanderen.
Als u op het bedrijf KPN instap heeft èn dit prive liet faktureren èn ook nog eens niet uw boekhouding goed voor ogen had kan ik me niet voorstellen dat om een zeer groot bedrijf gaat of dat u niet eventjes met mobiel internet toe kunt. Huur desnoods voor zo'n meeting even een vergaderzaaltje met wifi bij Van Der Valk of een andere keten of zo'n huurkantoor bedrijf.
"IK BEN DESASTREUS VOOR MIJN BEDRIJF" lijkt mij inderdaad een betere titel.newmikey schreef:Niet dat ik ook maar enige sympathie heb voor KPN, integendeel zelfs maar: u heeft ergens om gevraagd, KPN heeft gedaan wat u vroeg en nu bent u ontevreden.
nog betere titel : " ik was een beetje dom en mijn denkbeeldige bedrijf wordt niet door de KvK erkent "