LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HereJezus hosting / DitMagNiet hosting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
longlivingdude

HereJezus hosting / DitMagNiet hosting

Ongelezen bericht door longlivingdude »

Hallo,

Ik heb op 21-09-06 een domein gestart bij HJ Hosting maar heb niets anders dan problemen gehad. Af en toe kon ik niet eens mijn eigen website bereiken terwijl ik toch niet veel bezoekers had op de site maar wel 8GB aan dataverkeer kon hebben, maar de onbereikbaarheid kwam door het slechte hosten van de provider. Ik betaal ongeveer 80€ (als het niet meer is) per jaar dus ik verwacht dat het allemaal goed blijft draaien.

Ongeveer 3 maanden geleden is HJ Hosting overgenomen door http://www.ditmagniet.nl/. Echter lijkt hun aanpak precies hetzelfde; als ik hun supportdienst e-mail dan krijg ik het volgende terug:
Ik mag dit blijkbaar niet posten zo staat er in de disclaimer van ze. Ik doe het ook maar niet zodat ze het niet tegen mij kunnen gebruiken.
Ik moet dus een 0900 nummer bellen terwijl een e-mailtje gratis is? Daarnaast kan ik niet eens meer op mijn webmail FTP server en website inloggen. Support is hier een drama. Als ik een rekening niet op tijd heb betaald of wil betalen voor deze troep rekenen ze gelijk 5€ extra voor de zogenaamde 'administratiekosten' terwijl alles via e-mail gaat. Ik verwacht voor de +/-80€ wel wat meer dan deze zooi.

Inter

Re: HereJezus hosting / DitMagNiet hosting

Ongelezen bericht door Inter »

Wat mag ik dan niet ? :lol:

Surfing101

Ongelezen bericht door Surfing101 »

Er gaan geruchten rond dat de oude eigenaar, ene D **, er een VLINK zooitje van heeft gemaakt ... hij zou problemen hebben met de belastindienst en zou nu de nieuwe eigenaars de schuld geven van zijn ellende. Zou me niks verbazen als die xxxx er nog wel eens een handje in kon hebben met de huidige problemen, google maar eens op xxxx, kun je zien wat voor type de vorige eigenaar is.

KPN

Ongelezen bericht door KPN »

Aan al die achterlijke "sub domeinnamen" die je daar kan kiezen, kan je toch meteen zien dat je daar GEEN zaken mee moet doen.

Te kinderachtig voor woorden. :shock:

Surfing101

Ongelezen bericht door Surfing101 »

Ach die sub domeinnamen maken me niet zo gek veel uit, als je zo rondkijkt op het internet zie je veel vreemdere namen staan ...

Maar goed, heb sinds de nieuwe mensen er op zitten niet echt problemen meer gehad, en met 1 belletje was het probleem dat ik had wel direct opgelost.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Ja met z`n domein mag je ook niks. :lol:

Alleen maar op de Christenunie of de SGP stemmen en niet meer op het strand je broek uittrekken .

OMEGA-ThundeR

Ongelezen bericht door OMEGA-ThundeR »

Ik heb ook een site bij hun, en het is inderdaad waar dat ze een andere eigenaar hebben, en er is sindsdien ook nog geen week voorbij gegaan dat ik geen klacht mail stuurde. Ditmaal was afgelope week me site zo traag als dikke str*nt de trap op (ongeveer 20Kb/s op de downloads) en een fotoboek deed er wel een paar minuten over om 25 foto's te tonen.

Elke keer dat je mailt krijg je na een tijdje pas een mail van "wij handelen niet via mail omdat wij de kosten willen beperken" en al die ****, blijkbaar geen ge-automatiseerd mailtje want die ontvang je meestal direct, in andere woorden "er zit iemand achter de knoppen", gewoon genoeg vloekwoorden gebruiken en 20x op verzenden drukken in hotmail en dan krijg je op den duur toch een reactie.

Ditmaal ligt me site er helemaal uit en na een aantal vriendelijke boze mails kreeg ik eindelijk contact.

Het blijkt dat de oude eigenaar de servers heeft (proberen) te hacken waardoor alles traag liep, en nu ligt alles er dus uit. er stond ook in de mail dat ze iemand bij het datacenter er naar lieten kijken of er een mannetje naar hadden gestuurd, dat weet ik niet meer.

De problemen daarvoor lagen blijkbaar aan de DNS instellingen. Vandaar dat ftp2.hjhosting.nl niet meer werkte en dit ftp2.ditmagniet.nl is geworden. Ik maak echter gebruik van het "gratis" account. En het lijkt met ieder klacht mail die ik stuur wel steeds langer te duren voordat mijn account voorbij gaat. Ik ben nu al bijna 3 jaar lid en heb pas 1 x verlengt, maar mijn account is momenteel nog goed voor meer dan 440 dagen, (terwijl dat 2-3 weken terug nog 300 was).

Verder vind ik hun dienst wel goed, naast de ongeveer 15 euro die ik in het begin kwijt was voor het activeren (5 euro) en de mysql databse (7 euro ofzoiets) en de latere 5 euro verlenging heb ik verder nooit ergens voor betaald (al kreeg ik wel een keer een paar sms-jes over me datalimiet dat per maand nog geneens boven de 1000 mb komt, daarom maar gelijk de automatische incasso uitgeschakeld.

Zou maar 512 mb ruimte moeten hebben maar me site is inmiddels al bijna 900 mb groot. Ben nog nooit tegen me datalimiet aangelopen, maar als het zo lekker loopt als met me webspace zal dat ook wel voor geen meter kloppen, zelfde geld voor de dagen dat mijn account goed is.

hoe dan ook het huidige probleem is aan de tand gevoeld :)

Alfons351

Ongelezen bericht door Alfons351 »

De nieuwe eigenaar maakt er een zooitje van. Sinds een half jaar is het huilen met de pet op.

trimoxa

Ongelezen bericht door trimoxa »

tja wat wil je met zo,n naam : HereJezus hosting

:lol: :lol: :lol:

Gesloten