Ik heb op 21-09-06 een domein gestart bij HJ Hosting maar heb niets anders dan problemen gehad. Af en toe kon ik niet eens mijn eigen website bereiken terwijl ik toch niet veel bezoekers had op de site maar wel 8GB aan dataverkeer kon hebben, maar de onbereikbaarheid kwam door het slechte hosten van de provider. Ik betaal ongeveer 80€ (als het niet meer is) per jaar dus ik verwacht dat het allemaal goed blijft draaien.
Ongeveer 3 maanden geleden is HJ Hosting overgenomen door http://www.ditmagniet.nl/. Echter lijkt hun aanpak precies hetzelfde; als ik hun supportdienst e-mail dan krijg ik het volgende terug:
Ik moet dus een 0900 nummer bellen terwijl een e-mailtje gratis is? Daarnaast kan ik niet eens meer op mijn webmail FTP server en website inloggen. Support is hier een drama. Als ik een rekening niet op tijd heb betaald of wil betalen voor deze troep rekenen ze gelijk 5€ extra voor de zogenaamde 'administratiekosten' terwijl alles via e-mail gaat. Ik verwacht voor de +/-80€ wel wat meer dan deze zooi.Ik mag dit blijkbaar niet posten zo staat er in de disclaimer van ze. Ik doe het ook maar niet zodat ze het niet tegen mij kunnen gebruiken.