Vorig jaar heb ik me aangemeld bij Tele2 en gebruik gemaakt van de "laptop" actie. Ik kreeg bericht dat de monteur 23 december zou komen om alles aan te sluiten. Dit ging niet door (hele dag zitten wachten op de monteur) uiteindelijk werd het eerste week januari. Monteur kreeg het niet aan de praat, had te maken met KPN die de lijn nog niet had opengezet. Monteur zei dat dit ongeveer een week zou duren. Ik hoefde niets te doen, zou er vanzelf bericht van krijgen. Dit gebeurde uiteraard niet. Na veel bellen (mobiel en ontzettend dure klantenservice) kwam er weer een monteur langs van de KPN in dit geval. Heeft de lijn doorgemeten en kwam met het verhaal dat er iets niet goed was in de kabel tussen mijn huis en meterkast. Er moest een monteur van Tele2 en KPN samen komen om het probleem te traceren.
Ik wachten en wachten wederom. Niets horen van Tele2 en na wederom veel bellen werd er verteld dat alles al zou werken, maar dat ze mij niet konden bereiken. (de *** hadden gebeld, zeiden ze, naar mijn tele2 nummer welke niet in gebruik was) Enfin, ik blij...eindelijk weer internet, bellen en TV! Telefoon werkte, wanneer ik de TV gebruikte viel mijn internet weg en internet was ontzettend sloom en traag. Wat nou 20mb! Met alleen telefoon en internet haalde ik hooguit 6mb. Ik snap heel goed dat 20mb bij lang niet iedereen te halen is, maar dit was toch wel een heel groot verschil. Ook waren pagina's niet oproepbaar (op alle pc's in huis, dus lag aan de verbinding)
Ik zal het nu even kort houden, want ruimte is hier ook beperkt.
Monteur geweest en toen hij weg was had ik geen telefoon meer en probleem met internet bestond nog steeds. En maar bellen met Tele2 en steeds werd er een oplossing beloofd. Dan belde je weer en kon de medewerker niets terugvinden, men zou geld terug geven vanwege niet werkende diensten, uiteraard gebeurde dit niet waardoor er in hun systeem een betalingsachterstand ontstond (men zou facturen verekenen was mij toegezegd) Uiteindelijk heeft die geweldige Tele2 het doorgestuurd naar GGN incasso. Ik wist niet eens van die achterstand, daar men mijn facturen on-hold had gezet in het systeem, waardoor ik geen herinnering kreeg. Facturen kreeg ik helemaal niet want die werden verstuurd via mail naar mijn tele2 account (die niet werkte) Veel gebel en veel beloftes. Uiteindelijk werd mij verzocht wel GGN te betalen, want anders konden ze niet verekenen.
Ik heb dit gedaan onder protest. GGN is ook 1 grote oplichterij. Naast incasso kosten van 37 euro dien je ook 25 euro overige kosten te betalen. Dit heb ik geweigerd en uit coulance scheldde GGN deze dan kwijt.
In de tussentijd eindelijk een goede monteur geweest. Mijn telefoon werkt weer, Internet is nog steeds maar 6mb en TV mocht ik kosteloos uit mijn pakket halen van Tele2, daar ze dat hier dus niet naar behoren konden leveren.
Weer bellen en bellen. Waar blijft die verekening? Iemand aan de telefoon gehad en deze zou een verzoek indienen voor 450 euro wat ik terug zou moeten krijgen. Binnen 5 werkdagen zou men contact opnemen met mij. Nou je raad het al, wederom niet gebeurd. Ik zelf weer bellen en de mevrouw wist mij te melden dat ik alleen vanaf december mijn TV kosten terug zou krijgen, want men vond dat ik geen recht had op meer terug daar ik al kosteloos mijn TV mocht downgraden.
Ik heb gewoon van ellende aan de telefoon zitten huilen. Ik ben het zo spuugzat geworden. Beloftes die gemaakt worden en niet worden nagekomen, incassobureau op je huid etc.
Die mevrouw was erg begripvol en heeft werderom alles uitgezocht. Zij kon mij dan nog een maximale vergoeding geven van 196 euro bovenop de 148 die ik van de TV zou terugkrijgen. Ik heb gemeld dat ik ook mijn incassokosten terug wilde en dat hun GGN moesten terugfluiten. Die bleven me ook brieven sturen en bedreigen dat ik nog 1 termijn moest betalen aan hun en daarnaast begonnen ze ook weer over die 25 euro overige kosten. Dit zou allemaal gebeuren vertelde die mevrouw.
Afgelopen vrijdag (was inmiddels al weer een week terug dat ik laatste medewerker tele2 had gesproken en heb weinig vertrouwen dat zaken goed komen) een mail gestuurd naar de klantenservice. Kreeg een auto mail terug dat ik ze alleen telefonisch kon bereiken. Ik heb de mail doorgestuurd naar [email protected] omdat ik hun dat zag antwoorden hier op het forum aan mensen met klachten m.b.t. tot Tele2.
Nou heb daar ook nog niets van gehoord.
Ik raad alle mensen af om in zee te gaan met Tele2, het is daar 1 groot drama! Beloftes die niet worden waar gemaakt, van het kastje naar de muur word je gestuurd. Ik heb inmiddels al 3 mensen tegengehouden in mijn vriendenkring die wilden overstappen.
Het allerliefste wil ik van Tele2 drama af. Maar dan komen ze met het verhaal dat ik hun moet afkopen en kost me dan 700 euro, omdat ik ook een laptop heb van hun. Die mogen ze met alle liefde zou terughebben. Hun maken niet waar wat ze beloven. Internet werkt nog steeds niet naar wat ik er van had verwacht. Ik heb zoveel geld al aan hun klantenservice besteed (moest steeds mobiel bellen) en vrije dagen moeten opnemen.
Bedankt voor het lezen allen en ik hoop dat iemand een goede tip of advies heeft, zodat ik van ze afkom!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het grote drama wat Tele2 heet!
Re: Het grote drama wat Tele2 heet!
Kreeg nu net een reactie:
Geachte heer/mevrouw ***,
Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].
Met vriendelijke groet,
Miriam Currey
WebServiceTele2
Snap werkelijk niet waarom ze zich webservice noemen, baggerzooi daar!
Geachte heer/mevrouw ***,
Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].
Met vriendelijke groet,
Miriam Currey
WebServiceTele2
Snap werkelijk niet waarom ze zich webservice noemen, baggerzooi daar!
-
WebServiceTele2
Re: Het grote drama wat Tele2 heet!
Geachte heer/mevrouw Brietje,
De webservice van Tele2 heeft zich erop gericht te antwoorden op vragen & klachten die wij op het web tegen komen. Deze lijst wordt dagelijks bijgewerkt. Wij vragen specifiek naar een gebruikersnaam en de link naar het topic, zodat wij klachten op het forum kunnen traceren. Toen u gisteren uw mail stuurde aan [email protected], was uw klacht op dit topic nog niet bekend bij Tele2. Mijn excuses voor het ongemak.
Helaas kon ik uw klantgegevens niet meer traceren. Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail.
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
De webservice van Tele2 heeft zich erop gericht te antwoorden op vragen & klachten die wij op het web tegen komen. Deze lijst wordt dagelijks bijgewerkt. Wij vragen specifiek naar een gebruikersnaam en de link naar het topic, zodat wij klachten op het forum kunnen traceren. Toen u gisteren uw mail stuurde aan [email protected], was uw klacht op dit topic nog niet bekend bij Tele2. Mijn excuses voor het ongemak.
Helaas kon ik uw klantgegevens niet meer traceren. Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail.
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2