LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het leed dat @home heet
Re: Het leed dat @home heet
Heb zelden een probleem met @Home, noch met de verbinding noch met de betaling.
Re: Het leed dat @home heet
hallo Petera76
Wij hebben hetzelfde met @home en ook wij hebben het contract geprobeerd op te zeggen. Uiteindelijk heb ik zelfs 3 maanden lang niet meer betaald.
heel simpel gezegd je komt niet onder je contract uit of je moet naar de rechter
Dan win je zeker alleen de kosten daarvan zijn 3x maal duurder dan 1 jaar kabelinternet van @home.
Succes ermee en laat je niet gek maken door die enorme sukkels van@ home
Wij hebben hetzelfde met @home en ook wij hebben het contract geprobeerd op te zeggen. Uiteindelijk heb ik zelfs 3 maanden lang niet meer betaald.
heel simpel gezegd je komt niet onder je contract uit of je moet naar de rechter
Dan win je zeker alleen de kosten daarvan zijn 3x maal duurder dan 1 jaar kabelinternet van @home.
Succes ermee en laat je niet gek maken door die enorme sukkels van@ home