Hoe zo aktie van het net voor instap surfen, de eerste 6 maanden voor 9,95 per maand.
Wij betalen van februari 2006 al 19,95 per maand i.p.v. 9,95 per maand.
Bellen, mailen, brieven schrijven maar een oplossing hoe maar.
Dus wij wachten al bijna een jaar op ons geld, en helaas doordat wij nog geen geld retour hebben ontvangen kunnen wij ons abonnement ook nog niet opzeggen.
Wie heeft ng tips voor ons om dit op te lossen.
Ik heb precies hetzelfde probleem bij Het Net. Sinds februari 2006 Instapsurfen en nog steeds de mij beloofde korting van 6 x € 10,-- niet retour ontvangen. Inmiddels 74 e-mails en zeker 30 keer gebeld (0800-0407 en volg dan het menu) en iedere keer krijg je als antwoord.: Wij zijn op een andere facturering overgestapt.
U krijgt deze € 60,-- gestort maar kunnen u helaas niet zeggen wanneer.
Ik ben er inmiddels zo doodziek van, dat ik m.i.v. maart 2007 overstap naar een andere provider. Van mij zul je nooit een goed woord over Het Net horen. Ze zijn supersnel met incasseren, maar terugbetalen: NIET.
Succes.
Het Net is inderdaad van KPN net als Planet etc. Ook zo'n probleem-provider. Ik stap nu over naar Abel telecom. 4 MB en veel goedkoper en ik kan mij niet voorstellen dat er een provider is die net zoveel problemen geeft als Het Net.
Succes.
hallo,
Ik wou even zeggen dat ik een jaar lang internetplusbellen had van kpnplanet. Ik wou na dat jaar overstappen naar hetnet ook van kpn, nou daar had ik spijt van. Het zou netjes in elkaar overlopen, maar dat lukte dus niet. Ik werd van de een op de andere dag afgesloten van kpnplanet, maar de aansluiting van hetnet kwam niet. Zelfs mijn telefoon deed het niet meer. Ze konden mij ook geen aansluiting meer geven. Na lang zeuren en bellen kreeg ik eindelijk mijn aneloge lijn terug, maarja geen adsl. Na weken lang bellen voor niks heb ik een aangetekende brief gestuurd om mijn contract op te zeggen. Toen ik al een andere provider had werd ik van het net gebeld, dat het nog 6 mnd zou duren eer ik een aansluiting kon krijgen, nou daar bedankte ik voor. Ik heb nu speedlinq en heb hier ook al vreselijke dingen meegemaakt. Ik heb zo een spijt dat ik bij kpnplanet weg ben gegaan, ik had daar verder nooit van zulke problemen, en werd altijd netjes geholpen.
Ik heb dus ook voor mijn ouders een abonnement surfen en bellen besteld, helaas. Dit is in oktober ingegaan. Het is een abo van 19,95 per maand met voor 10,- extra onbeperkt bellen. Er wordt wel 19,95 afgeschreven alleen het onbeperkt bellen is nooit doorgevoerd dus worden de belkosten normaal berekend. Ik heb dus ook al meerdere malen gemaild en gebeld en uiteindelijk zei een dame aan de telefoon dat het administratief wel goed zat en alles klopte, ook die 10,- onbeperkt bellen maar het ging fout bij de facturatie en dat geld konden ze t.z.t. wel terugkrijgen. Nu heb ik dit gelukkig zwart op wit staan in een mail. Jammer dat ik niet wat meer onderzoek heb gedaan voor ik het bestelde voor ze. Misschien is het nog een optie om je eigen bank opdracht te geven dat er niet meer geincasseerd mag worden door HetNet. Alleen word je dan misschien wel afgesloten. Staat wel iets van in de voorwaarden denk ik. Maar mijn ouders zitten er dus nog tot oktober 2007 aan vast gezien je een contract aangaat voor een jaar. Vreemd is wel dat HetNet wel ten alle tijden het contract mag beëindigen maar de klant dus niet, hm....
De gepubliceerde berichten inzake het ADSL- Instappakket van KPN komen mij zeer bekend voor. Sinds febr.2006 mag ik ook genieten van deze aanbieding.In technische zin doe ik dat ook wel.Maar de afhandeling van de financiële kant is ronduit stuitend te noemen. De arrogantie van de macht druipt er af.Een jaar na dato moet ik mijn modem á €79.= alsmede ca €15,= aan maandkortingen nog ontvangen.Door mij zijn -tig e-mails verzonden zowel aan HetNet als aan KPN zelf.Maar moeder en dochter verschuilen zich achter elkaar.De moeder zegt niet te weten wat haar dochter doet . Enige bereidheid daar op z'n minst eens naar te informeren heb ik niet kunnen bespeu-
ren.Standaard e-mails krijg je terug met het verzoek vooral begrip te
hebben voor het moeilijke factureringssysteem waar de stakkers nu mee moeten werken.Met de vriendelijke groeten,dat wel ! Van mij krijgt
men ook de groeten: ik adviseer iedereen niet in te gaan op de kortingsaktie's van MijnKPN en aanhangende familie.
Ik ben best tevreden met deze provider, maar ik wil af van dat jaar
contract, wanneer doet de overheid daar nou eens wat aan ? Sommige
wetten kunnen in twee maanden gemaakt zijn en deze niet.
Eis Uw geld terug binnen een maand,
ga als ze het niet doen ONTBINDEN!
Dus niet opzeggen maar ontbinden, en haal die laatste maand dan terug.
Reageer niet op incasso's want U heeft nog geld van hun tegoed.
U zult een maand zonder zitten,maar buren genoeg, en nu werken er 2 draadloos via mijn, en ik krijg van hun 50% dus gratis!
Zodra zij een verbinding elders hebben kan ik de code weer veranderen, dus burenhulp!
Zo dwing je ze om te leveren, en Ontbinden wegens niet nakomen mag pas na een redelijke termijn, en dat is een maand!
Vermeld ook dat U dit gaat doen als het nog niet binnen is, maar de vordering blijft, U mag zelfs een incasso buro op no cure no pay inhuren,dus anders om, zij krijgen een incasso buro met Uw bewijzen, en dan schrikken ze vaak wel wakkker!
Ja doe dit allemaal schriftelijk en aangetekend, en dreigen idd. Ik ben toen ook zo van Hetnet af gekomen, ze konden niet nakomen wat ze belooft hadden. En anders radar en kassa aanschrijven, die hebben mij ook geholpen.