LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hetnet Helpdesk een probleem

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Vuur
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 sep 2006 21:12

Hetnet Helpdesk een probleem

Ongelezen bericht door Vuur »

Ik heb het volgende probleem met Hetnet helpdesk:x
Sinds een paar maanden hebben wij snel surfen en bellen van Hetnet.
Maar de facturering van KPN gaat ook gewoon door en dat laatste zou niet het geval moeten zijn.
Naar 30 minuten aan de lijn te zijn geweest bij de helpdesk aan € 0,45 per/min en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn.
Heb ik uit wanhoop via internet een klacht naar Hetnet hier over ingestuurd.
En ik heb het abonnement van KPN laten terug storten op mijn rekening.
Ik wordt hier echt niet goed van wordt er niemand bij de Helpdesk hierop afgerekend op zo'n wanprestatie!!.
Wordt vervolgt :cry:

Jauk van der Craats
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 sep 2006 21:17

Re: Hetnet Helpdesk een probleem

Ongelezen bericht door Jauk van der Craats »

Ik ga nu aan Het net een brief sturen met de volgende inhoud:

Directie Het Net
T.a.v. mevrouw Boukje Bügel-Gabreëls
Postbus 2728
3800 GG AMERSFOORT

Geachte Mevrouw Boukje Bugel-Gabreels,

Ik ben al maanden bezig met jullie organisatie om een aantal zaken in orde te krijgen. Ik vind de dienstverlening van Het Net beneden alle peil. Een rapportcijfer zou een 1 opleveren omdat het niet lager kan.
Een kort overzicht:
- leveringsproblemen KPN experia box
- nummerweergave werkt niet op Profoon toestel
- helpdesk geeft geen antwoord of onvolledig antwoord
- facturen voor abonnement Surfen en Bellen worden niet leesbaar verstuurd, ook niet per post
- toezeggingen voor het leveren van een Iris cheque ter compensatie van slechte dienstverlening worden niet nagekomen
- helpdesk geeft geen antwoord op factureringsproblemen.

Ik heb op 26 september aangegeven dat ik over 5 dagen de automatische incasso terugvorder. Dat betekent dat ik op 5 oktober actie neem. Voor die tijd ontvang ik van u een leesbare factuur, mag ook per email. Geen factuur betekent niet betalen.

De helpdesk van het Net geeft aan dat ik de kosten van bellen naar de Helpdesk kan terugvorderen. Op 26 september heb ik gedurende ruim 39 minuten gebeld met de helpdesk. De kosten daarvan bedragen € 17,68. Zie bijgevoegde specificatie.

De toegezegde Iris cheque heeft een waarde van € 20,-.

Met elkaar zal ik dus een bedrag van € 37,68 inhouden op de automatische incasso, tenzij u mij deze kosten per omgaande vergoedt.

Ik ga ervan uit dat u een weg weet om uit deze voortdurende problematiek te komen.

Ik hoop dat u tenminste reageert.

Met vriendelijke groet,


J. van der Craats

Gesloten