LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hetnet internet adsl al 7 manden werkt het niet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
janwitjes
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 dec 2006 16:36

hetnet internet adsl al 7 manden werkt het niet

Ongelezen bericht door janwitjes »

ik heb al een tijdje internet van het net
ik wilde dit verhuizen naar een ander adres en telefoon nmr en dat zou 5 werkdagen duren .nu zijn er 7 maanden voorbij maar er werkt nog niks
volgens kpn zit internet niet aangesloten maar de rekeningen blijven gewoon komen op het nieuwe adres .nu wil ik het stopzetten maar dat kan niet want ik heb een schijnbaar weer een nieuw jaarcontrackt
maar geen internet dus nu heb ik al voor 68 euro verbeld .en nu is de enige oplossing dat ik weer een nieuw contrackt moet afsluiten om het te laten werken .en daar pas ik voor ik wil hier vanaf maar hoe heb de bank al ingelicht om de betalingen stop te zetten

sergeamsterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2006 15:08

Re: hetnet internet adsl al 7 manden werkt het niet

Ongelezen bericht door sergeamsterdam »

sinds 20 september is mijn internetverbinding van de een op de andere dag afgesloten geweest... uren aan de telefoon gezeten en all1 maar gehoord "weten we niet" en "kunnen we niets aan doen" verschillende keren opnieuw aangevraagd en brieven gekregen waarin de aanvraag werd afgewezen.... ineens hebben we weer internet... ik snap er geen hout van en ben klaar met het net..... ze kunnen de .................. krijgen :evil:

Gesloten