LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hetnet: niet vanaf te komen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
antal

hetnet: niet vanaf te komen

Ongelezen bericht door antal »

Mijn moeder heeft zich in februari telefonisch een adsl abonnement laten aansmeren. Daar had ze eigenlijk direct al spijt van omdat ze veel te weinig van internet gebruik maakt om dat lonend te maken. Ze heeft dit abonnement binnen tien dagen opgezegd en daar ook een bevestigingsbrief van gekregen van de KPN.
Ze heeft dus nooit ADSL gehad. Desondanks is Hetnet begonnen geld af te houden van haar rekening. Iedere maand 5 euro, geen groot bedrag, maar iedere maand moet mijn moeder dit weer terug laten boeken. Ze heeft hier al heel vaak over gebeld naar een telefoonnummer dat 45 cent per minuut kost. Ze heeft diverse brieven gestuurd. Ook
mijn broer en ik hebben gebeld en brieven gestuurd. In een uitgebreide brief hebik alles voor ze nog eens op een rijtje gezet
Hoewel mijn broer na wederom eindeloos en duur gebeld te hebben, wel hoorde dat ze de brief ontvangen hebben, hebben ze dat nooit officieel laten horen. En een antwoord of oplossing is er natuurlijk al helemaal niet gekomen. Ze blijven geld van mijn moeder haar rekening houden voor een dienst die ze nooit geleverd hebben en waarvan ze zelf een annulering hebben gestuurd.
Mijn moeder begint er langzamerhand wanhopig van te worden. Ze heeft het ideezonder te willen in een soort kafka-esk schouwspel verstrikt is geraakt en wijweten eerlijk gezegd ook niet meer wat we nog moeten doen. Er wordt gewoon nergens op gereageerd en wat ze ook toezeggen, het gebeurt gewoon niet. Wie weet raad?

Gizmo©

Re: hetnet: niet vanaf te komen

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Je kan proberen om via je bank het rekeningnummer van Het net te blokkeren, zodat er via die rekening geen geld meer afgeboekt kan worden.

antal

Ongelezen bericht door antal »

ook dat heeft mijn moeder geprobeerd, maar op een of andere manier lukt het ze toch steeds weer. Ik begrijp ook niet goed hoe dat kan

rhodi

Ongelezen bericht door rhodi »

Je moet je nummer laten blokkeren. Als Hetnet blijft afschrijven ligt de fout bij de bank. Als je nummer goed geblokkeerd is, kan Hetnet onmogelijk nog geld afschrijven.

Gesloten