Ik heb een abbonnement bij Hetnet Instap-surfen-bellen
kosten € 29,95 internet + € 10,- gratis bellen naar vaste nummers.
Om dat ik me heb aan gemeld met een aanbieding,kreeg ik een half jaar
korting dus van €29,95 voor € 19,95 en kosten bellen € 10,-
totaal dus € 29.95 exkl. btw en gesprek kosten.
Nou op zich best een leuk abbonnement niet snel
maar we wat voor mij voldoende is.
Maar dan begint het probleem al bij de eerst factuur, vaste nr's
worden ook berekend de aan bieding wordt niet mee genomen
dus betaal € 10,- teveel en van de vaste nr's dus ook
Bellen dan maar, 3x gebeld met als antwoordt na 10 min onze
medewerkers zijn tedruk belt U later nog eens, dit komt
in dit verhaal vaker voor dus vermeld ik dit even niet.
Goed 4x contact uit gelegt wat er aan de hand is
Blablablablna........ zullen we veranderen.
2e factuur- 3e - 4e nog steeds geen verbetering. betaal nog steeds te veel:x
geld word niet verrekend, heb nu bank opdracht geven te blokkeren.
ZULLEN ZE NIET BLIJ MEE ZIJN. Risico mogelijk afsluiting.
alleen om dat ik teveel betaal en hun er niets aan doen
WAT IS NU RECHT EN WAT IS KROM.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hetnet
Re: Hetnet
Gisteren onderstaande brief gestuurd naar HetNet. Uit dit forum heb ik begrepen dat ze toch niet reageren,dus ikheb mijn laatste incasso vanochtend bij de bank maar "gestorneerd". Dat kan ik iedereen aanbevel: de ten onrechte afgeschreven gelden bij de bank laten terugstorten binnen 30 dagen.
De brief:
Betreft: ontbinding ADSL-abonnement door in gebreken blijven van HetNet
Datum: 09-08-2007
Geachte heer/mevrouw,
Naar herhaalde pogingen om mijn “ADSL-instap surfen” abonnement verhuisd te krijgen naar mijn nieuwe adres, geef ik de moed op en wens ik per direct mijn abonnement te beëindigden.
Bijna twee maanden lang heb ik gebeld met uw medewerkers en die van KPN. Enkele voorbeelden:
• “Ik kan uw gegevens nergens vinden.”
• “Een ADSL-verhuizing moet u bij KPN regelen.”
• “De verhuizingen verlopen niet goed. U kunt het beste een nieuw abonnement aanvragen. Zodra dit werkt moet u uw oude abonnement opzeggen” (Aldus uw medewerker xxx).
• “Een abonnement van eerste halfjaar 9,95 euro hebben wij niet. Dit hebben wij ook nooit gehad.” (Aldus wederom xxx)
Bij de KPN kreeg ik ondermeer te horen:
• “Alles is geregeld: over twee weken kunt u weer internetten.”
• (Drie weken later:) “Het abonnement staat nog op het oude adres.”. (Dhr. T. Oomen)
• “HetNet moet de verhuizingen van ADSL-only zelf afhandelen. Ik schakel u door naar een medewerker van Het Net.” (xxx)
Een extra klacht betreft de te hoge maandelijkse afschrijvingen van 28,95 euro. Ik heb destijds het abonnement “ADSL instap surfen” aangevraagd voor 9,95 (eerste 6 maanden).
Deze (te hoge) afschrijvingen zijn door u in gang gezet, zonder dat ik hiervoor ooit ergens een handtekening heb geplaatst.
Ik vraag u:
• Een onmiddellijke ontbinding van het contract.
• Een opschorting van de maandelijkse afschrijvingen. Restitutie voor alle keren dat er ten onrechte 28,95 van mijn rekening is afgeschreven in plaats van 9,95 (eerste halfjaar) of 19,95 (maanden erna).
• Een schadeloosstelling voor de periode waarop ik door toedoen van HetNet geen gebruik heb kunnen maken van een internetverbinding, te weten van 10-06-2007 tot heden.
Ik vertrouw erop dat u op de hoogte bent van de tekortkomingen van uw bedrijf en dat u mij tegemoet zult komen.
De brief:
Betreft: ontbinding ADSL-abonnement door in gebreken blijven van HetNet
Datum: 09-08-2007
Geachte heer/mevrouw,
Naar herhaalde pogingen om mijn “ADSL-instap surfen” abonnement verhuisd te krijgen naar mijn nieuwe adres, geef ik de moed op en wens ik per direct mijn abonnement te beëindigden.
Bijna twee maanden lang heb ik gebeld met uw medewerkers en die van KPN. Enkele voorbeelden:
• “Ik kan uw gegevens nergens vinden.”
• “Een ADSL-verhuizing moet u bij KPN regelen.”
• “De verhuizingen verlopen niet goed. U kunt het beste een nieuw abonnement aanvragen. Zodra dit werkt moet u uw oude abonnement opzeggen” (Aldus uw medewerker xxx).
• “Een abonnement van eerste halfjaar 9,95 euro hebben wij niet. Dit hebben wij ook nooit gehad.” (Aldus wederom xxx)
Bij de KPN kreeg ik ondermeer te horen:
• “Alles is geregeld: over twee weken kunt u weer internetten.”
• (Drie weken later:) “Het abonnement staat nog op het oude adres.”. (Dhr. T. Oomen)
• “HetNet moet de verhuizingen van ADSL-only zelf afhandelen. Ik schakel u door naar een medewerker van Het Net.” (xxx)
Een extra klacht betreft de te hoge maandelijkse afschrijvingen van 28,95 euro. Ik heb destijds het abonnement “ADSL instap surfen” aangevraagd voor 9,95 (eerste 6 maanden).
Deze (te hoge) afschrijvingen zijn door u in gang gezet, zonder dat ik hiervoor ooit ergens een handtekening heb geplaatst.
Ik vraag u:
• Een onmiddellijke ontbinding van het contract.
• Een opschorting van de maandelijkse afschrijvingen. Restitutie voor alle keren dat er ten onrechte 28,95 van mijn rekening is afgeschreven in plaats van 9,95 (eerste halfjaar) of 19,95 (maanden erna).
• Een schadeloosstelling voor de periode waarop ik door toedoen van HetNet geen gebruik heb kunnen maken van een internetverbinding, te weten van 10-06-2007 tot heden.
Ik vertrouw erop dat u op de hoogte bent van de tekortkomingen van uw bedrijf en dat u mij tegemoet zult komen.