Het jaarabonnement van Windows Live Mail Plus kost € 19,99 inclusief BTW en omvat: 2 Gigabyte aan opslagruimte voor je Windows Live Mail account, de mogelijkheid om grotere bijlagen te versturen, geen banners als je je Windows Live Mail account gebruikt, toegang tot je Windows Live Mail account via Microsoft Office Outlook of Outlook Express, opheffing van de verplichting om periodiek in te loggen ter voorkoming van de-activatie en de beschikking over 30 MB opslagruimte voor MSN Groepen. Restitutie van het abonnementsgeld is mogelijk binnen één maand na aanschaf van het abonnement. Daarna wordt het abonnement jaarlijks automatisch verlengd tot wederopzegging. Je ontvangt een herinnering 30 dagen voor de verlengingsdatum.
ik wil van deze service af, omdat ik nu via goedkoper mailsysteem werk. maar ik kan geen mogelijkheid vinden om deze service te anuleren, ik kan namelijk zelf niets vinden hoe je dat gemakkelijk doen kan.hopelijk heeft iemand ervaring met wijzigen of anuleren van windows Live wat voorheen Hotmail was.
Groetjes,
Antoon Heinen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoe kan mijn hotmail plus nu Windows Live wijzigen
-
antoon1972
Re: hoe kan mijn hotmail plus nu Windows Live wijzigen
Ik zit helaas met het zelfde probleem. Ik kon het ''uitproberen'' en vind het helemaal niks! Nu wil ik mijn oude hotmail terug, maar ik weet niet hoe ik het ongedaan kan maken. Ik wist niet eens dat ik er voor moet betalen!! Dat hoor ik net van jouw. Mijn dochter had het ook gedaan en heeft nu haar oude mail terug maar ze weet niet meer wat ze heeft aangevinkt, dus ik zit nu aan een abbonnement vast? Ik heb toch geen toestemming gegeven dat ik accoord ga met een abbonnement want ik kon bekijken wat live mail inhield en ik vind het helemaal niks.
Help!!!! Wie oh wie kan ons helpen!!!!!!!!!
Alvast bedankt!!!!
Help!!!! Wie oh wie kan ons helpen!!!!!!!!!
Alvast bedankt!!!!