LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe kom ik van PLANET INTERNET af!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
[email protected]

Hoe kom ik van PLANET INTERNET af!

Ongelezen bericht door [email protected] »

Zojuist voor de 3e keer een medewerker van Planet aan de lijn gehad.
(25 minuten wachttijd) heb inmiddels al 15 euro kosten gemaakt met die lui.

In december 2005 mijn abo bij planet opgezegd. Keurig in januari een brief ontvangen. Mij abo zou doorlopen tot 1-9-2006
echter na 1 september 2006 wordt er nog iedere maand 19,-- euro van mijn rekening afgeschreven.

Inmiddels is er door de klantenservice al 3 x een ticket aangemaakt maar er verandert NIETS! Ze blijven afschrijven!

Er is geen andere mogelijkheid dan afwachten zeggen de helpdeskmedewerkers.

RADAR HELP! ik kom met die lui van Planet geen steek verder!

Gezien de POSTS op dit forum ben ik niet de enige. LATEN WE MASSAAL TEN STRIJDEN TREKKEN om deze praktijken te stoppen.

WIE HEEFT DE OPLOSSING?!

agro

Re: Hoe kom ik van PLANET INTERNET af!

Ongelezen bericht door agro »

Als je een brief met bevestiging hebt dat 1sept 06 je abo zou aflopen is je abo toch beëindigd en heb je eigenlijk geen probleem.
Echter er zijn nog bedragen afgeschreven, deze had je moeten storneren (terug laten boeken door bank) dat kan tot 30 dagen na afschrijving.
Ik zou je aanraden om met onmiddelijke ingang bij je bank een selectieve blokkade voor planet op je rekening te laten leggen, zodat niks meer kan worden afgeschreven, de bedragen welke max 30 dagen zijn afgeschreven laten storneren.
En vervolgens bij je bank informeren wat de mogelijkheden om de bedragen welke vanaf 1-9-06 zijn afgeschreven om deze te laten storneren en wat de eventuele kosten daarvan zijn, neem de bevestigingsbrief van planet mee naar je bank.

succes toegewenst.

Gesloten