| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoge telefoonrekening
hoge telefoonrekening
Heb ziggo,alles in 1 pakket.
Gewoon overgegaan vanaf casema.
Het probleem is dat ik vanaf ik overgegaan ben vanaf casema naar ziggo dat ik dus 2 klantnummers heb.
1 is tv 2 is telefoon internet ofzoiets.
Hun weten het niet en ik kan er zo niet achter komen.
Ziggo hield maanden gewoon een bedrag af van mijn rekening.
Helaas letten ik er niet op over welk klantnummer het ging ,voor mij was het gewoon betaald die maand.
In maand nov krijg ik dus een torenhoge telefoon rekening.
Dit waren de rekeningen van juni 2008 t/m okt 2008.
Plus kreeg ik een rekening die gaat over een maand waar ik dus nog geen abbonee was van casema of ziggo.
Na lang bellen doorverbonden worden etc. zat het dus zo /
een klantnummer was van de tv die ik elke maand netjes betaalde.
het andere klantnummer had ik nooit betaald.
Mijn telefoon is in die maanden misbruikt helaas maar ik heb niet kunnen ingrijpen want ik wist van niks.
Ziggo heeft dit maanden laten aanslepen.
En ik sta nu voor een groot probleem.
Mag dit allemaal?
Hadden hun mij eerder wat laten weten hed ik in kunnen grijpen en had die rekening niet kunnen oplopen.
En helaas na deze shok is het nog steeds niet in orde er klopt nog steeds niks van.
Heb goede hoop op een goede afloop gr:Jolanda
Gewoon overgegaan vanaf casema.
Het probleem is dat ik vanaf ik overgegaan ben vanaf casema naar ziggo dat ik dus 2 klantnummers heb.
1 is tv 2 is telefoon internet ofzoiets.
Hun weten het niet en ik kan er zo niet achter komen.
Ziggo hield maanden gewoon een bedrag af van mijn rekening.
Helaas letten ik er niet op over welk klantnummer het ging ,voor mij was het gewoon betaald die maand.
In maand nov krijg ik dus een torenhoge telefoon rekening.
Dit waren de rekeningen van juni 2008 t/m okt 2008.
Plus kreeg ik een rekening die gaat over een maand waar ik dus nog geen abbonee was van casema of ziggo.
Na lang bellen doorverbonden worden etc. zat het dus zo /
een klantnummer was van de tv die ik elke maand netjes betaalde.
het andere klantnummer had ik nooit betaald.
Mijn telefoon is in die maanden misbruikt helaas maar ik heb niet kunnen ingrijpen want ik wist van niks.
Ziggo heeft dit maanden laten aanslepen.
En ik sta nu voor een groot probleem.
Mag dit allemaal?
Hadden hun mij eerder wat laten weten hed ik in kunnen grijpen en had die rekening niet kunnen oplopen.
En helaas na deze shok is het nog steeds niet in orde er klopt nog steeds niks van.
Heb goede hoop op een goede afloop gr:Jolanda
Re: hoge telefoonrekening
Het is vervelend dat de rekening zo hoog is opgelopen. Ik vind dat u zelf ook had kunnen opmerken dat het bedrag wat u betaalde ( alleen tv) laag was omdat u ook telefoon en internet af nam.
U zou kunnen proberen of u een afbetalingsregeling kunt treffen met Ziggo.
T.a.v. misbruik van de telefoon: ik denk dat u dat zou kunnen proberen te verhalen op degene die dit gedaan heeft. Weet u wie op uw kosten gebeld heeft?
U zou kunnen proberen of u een afbetalingsregeling kunt treffen met Ziggo.
T.a.v. misbruik van de telefoon: ik denk dat u dat zou kunnen proberen te verhalen op degene die dit gedaan heeft. Weet u wie op uw kosten gebeld heeft?