LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hosting 2Go Opzegging

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
De Brokkenbus

Hosting 2Go Opzegging

Ongelezen bericht door De Brokkenbus »

Beste Leden van Tros Radar,

Opmerkelijk is hosting bedrijf Hosting 2Go.

De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar.

Ik volg op de voet op internet de nadelen van Hosting 2Go, het opzeggen -verhuizing naar een andere hosting - schijnt er lastig te zijn. Ik ga het Beëindiging Overeenkomst/Opzegging formulier opsturen met de benodigde gegevens van een ID-kaart kopie en dat wordt benadrukt met een duidelijke handtekening.

2010-12-20 16:24:48
Geplaatst Door: Hosting2GO

Voor de verhuizing van uw domeinnaam dient een Token door ons te worden verstrekt. Die kunt u via deze helpdesk verkrijgen nadat u uw hostingpakket bij ons eerst schriftelijk hebt opgezegd. Voor uw opzegging kunt u gebruik maken van het formulier dat te downloaden is via:

https://www.hosting2go.nl/helpdesk/docs/opzegging.pdf

Vergeet niet het formulier te voorzien van een duidelijke handtekening en een kopie van uw legitimatiebewijs. U kunt het sturen naar:

[persoonsgegevens verwijderd door de moderator]

Hieronder kunt u lezen over verschillende mensen die gereageerd hebben op diverse website's over Hosting 2Go

Webhostingrevieuws.nl
Ervaringen van ronald (April 1, 2010):
DRAMA!
Ik heb ooit een domeinnaam en hosting hier afgesloten…
Nu wil ik alles opzeggen, dus een brief gestuurd met kopie id..
Vervolgens hoor ik niets weer, dus neem ik contact op met de service desk…. Antwoord “wij kunnen u niet helpen want u heeft uw bestelnummer niet meer” Online gemakkelijk af te sluiten maar vwb opzeggen een drama.

Ervaringen van mike (September 24, 2010):
ik weet het niet meer, hoe kan ik mijn .com laten vervallen. Ik kan niet in de website komen, heb codes die niet werkzaam zijn dus heb ik een andere website .nl nu gaat het komen. Ik ben al 3 jaar bezig de .com te laten vervallen, wat ik ook doe er gebeurt niets ze zijn niet tel bereikbaar emailen wordt niet op gereageerd faxen werkt niet met formulier en al dan een code die je moet hebben die er niet is de .com site staat er maar en er staat informatie op die niet relevant is kan iemand mij vertellen hoe ik van deze site af kom per direct ??????grtjes sonja

Ervaringen van Erik Creugers (October 21, 2010):
Hosting2go? Iemand heeft op mijn naam daar een hostingpakket besteld, en ik ontvang nu de rekeningen…. Uiteraard weiger ik die te betalen. Maar wat nog veel erger is, zijn de onredelijke incassokosten die het incassobureau van deze club in rekening brengt. De hoofdsom is € 66,64. Het incassobureau van deze bandieten brengt maar liefst € 100,– incassokosten in rekening, terwijl je volgens de staffel Commissie Voorwerk slechts € 37,50 incassokosten kwijt bent. Waardeloos dat dit bedrijf telefonisch niet bereikbaar is!

Ervaringen van Danny (December 20, 2010):
Ik heb mijn opzegging verstuurd. De klantenservice is zeer slecht als je ze nodig hebt. je kunt niemand te woord staan. Alleen mailen, daar heb ik niks aan!! (kort) met mijn vader die in Thailand woont helpt mij met mijn site online te zetten, opeens Forbidden en ook mijn vader ziet dat, we waren allebei ingelogd. Hij vertelde bel Hosting 2Go op en vertel wat er aan de hand is.
Ik helpdesk gekeken GEEN TELEFOONNUMMER!!!! kon niet kwaaier worden!! en heb een mail gestuurd met wat er aan de hand is – met de vraag – of zei mij konden terugbellen om het beter te kunnen uitleggen. Antwoord: wij kunnen hierover geen telefonisch contact
leggen en informatie waar ik niks van af wist, waar het aan zou kunnen liggen.
Opzeggen!? gewoon doen! Je behoord toch iemand aan de lijn te krijgen die je fatsoenlijk helpt bij dit soort zaken!.
ik ga overstappen naar Strato, Zij staan je wel te word als het nodig is

Onemorething.nl
ikke067 op 06 oktober 2009 #
De naam van dit hostingbedrijf is goed gekozen. Hosting 2 go Ga er zo snel mogelijk weg. De helpdesk is waardeloos. Brieven die je schrijft naar hun, worden niet gelezen. Vooral opzeggingen. En dan hang je ineens er een jaar extra aan vast. Geen fijne jongens daar in Breda. Ik heb 15 websites daar weggehaald, maar die worden nog doodleuk meegeteld in hun telling, waardoor ze zogenaamd op 50000 komen.

Leden van Tros Radar laat hier weten als u zelf ook problemen ondervindt met opzegging en overig over Hosting 2Go.

Groeten. Danny
Laatst gewijzigd door Radar op 27 okt 2011 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Riggie

Re: Hosting 2Go Opzegging

Ongelezen bericht door Riggie »

Ik snap werkelijk niet wat er zo moeilijk is aan lezen, ik heb diverse websites gehost gehad en ook weer opgezegd bij Hosting2go, zelfs vorig jaar een website verkocht die via hun liep geen enkel probleem ondervonden, als je maar doet wat in hun voorschriften staat, dan komt het gewoon goed. Ik maak zo af en toe een website voor iemand anders, en dan maak ik altijd gebruik van hun, omdat alles gewoon goed gaat en werkt.

Groetelsssssssss

Hartenheer

Ongelezen bericht door Hartenheer »

Ben al jaren bij Hosting2go en geen problemen met de helpdesk gehad.
Eén minpuntje is, het is jammer dat ze alleen op kantoor uren te bereiken zijn.

Dat ze niet telefonisch te bereiken zijn voorkomt alleen maar irritatie van het {eventuele} wachten.
Ze antwoorden binnen 24 uur {meestal veel sneller}, en zijn altijd behulpzaam

Dus voor mij niets mis met Hosting2go

HPotter_66_hp

Ongelezen bericht door HPotter_66_hp »

Wat een belachelijke 1e post. Wordt tijd dat ik mijn ervaring ook eens noteer hier.

Ik ben developer en verwijs al 7 jaar lang al mijn klanten door naar hosting2go. Dat zijn er inmiddels al meer dan 400.

Ik heb nooit problemen en mijn kanten ook niet. Service is prima, weggaan ook.

Waar slaat het op dat je in de post kwaad bent omdat ze niet telefonisch bereikbaar zijn?
Dat staat toch duidelijk op hun site vermeld en daarom betaal je toch ook minder. Wat een onzin zeg.
Net als bij center parks een bungalow bestellen en dan klagen dat je geen villa krijgt.

Verder zie ik alleen zxeer specifieke klachten die duidelijk een uitzonderlijke situatie zijn. Zoals diegene die rekeningen krijgt omdat iemand anders onder zijn naam heeft besteld. Ja dat is vervelend, maar om dan op een forum hosting2go af te kraken is niet nodig.

Hosting2go, ga zo door. Ben altijd tevreden geweest, en altijd antwoord van de kalnteservice binnen een paar uurtjes of soms al na een paar minuten. Bij al mijn klanten nooit klachten gehoord over julie dus prima werk.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Uw 1e post is inderdaad belachelijk, HPotter_66_hp, reageren op een anderhalf jaar oud topic.spam en reclame
Laatst gewijzigd door puma73 op 28 dec 2012 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Hartenheer

Ongelezen bericht door Hartenheer »

Ondanks ik een bericht hiervoor schrijf dat ik tevreden ben. Is mijn hosting dit jaar bij hun gestopt.

Dit heeft niets met de service te maken die zij gaven, die was gewoon goed te noemen, maar met de beperkingen die zij met hun hosting aan de klant geven.
Waar slaat het op dat je in de post kwaad bent omdat ze niet telefonisch bereikbaar zijn?
Dat staat toch duidelijk op hun site vermeld en daarom betaal je toch ook minder. Wat een onzin zeg.
Net als bij center parks een bungalow bestellen en dan klagen dat je geen villa krijgt.
Het is jammer dat er niet staat dat er beperkingen zijn {bijvoorbeeld in het automatiseren van je website}. Zelfs als je het door een professioneel bedrijf laat doen.
Dit is ook de reden dat ik nog geen 2 maanden bij Hosting2Go is afgelopen, en naar een ander ben overgestapt.

Maar niet omdat de service slecht zou zijn.

slayer

Ongelezen bericht door slayer »

het is nu 11 maart 2013.

let even op conversatie:

2013-03-11 10:47:14
Geplaatst Door: Uzelf

Als u denk dat ik nog toegang heb tot de digitale gegevens van mijn overboeking
van betalingsverkeer uit 2007, helaas.

2013-03-11 11:06:47
Geplaatst Door: Hosting2GO

Jaarlijks doen wij een afschrijving, recentelijke afschrijvingen moeten waarschijnlijk nog wel zichtbaar zijn. De afschrijving zal geschieden rond week 33 (17-08-2012). Vorig jaar moet nog wel zichtbaar zijn hoop ik.

Met vriendelijke groet,
Patrick van der Linden
Hosting2GO Helpdesk

en verder:
Op 11 maart 2013 11:56 schreef Hosting2GO Helpdesk <noreply@hosting2go.nl> het volgende:

Beste Klant,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van de door u verstrekte opzegging met betrekking tot uw webhostingpakket en/of domeinnaam. U zult vanaf nu niet meer geincasseerd worden. Het pakket wordt aan het einde van de jaarlijkse periode (17 Augustus a.s.) automatisch afgesloten.

Ofwel ze zijn helemaal omgeturnd of ik heb precies gedaan zoals beschreven en voila , 't is voor elkaar!

Gesloten