Mijn broertje had vorig jaar zich aangemeld op hostnet 18 euro moest hij daarvoor betalen, geen probleem hadden we gedaan.
Later maakte hij geen gebruik er meer van, dus hij wou het opzeggen, via de telefoon maar ze namen niet op, dus maar via email gedaan.
Een jaar later kregen we weer een rekening via de post, wij weer bellen en ze zeiden van ja maar de domeinnaam staat nog geregistreerd dus het afmelden van vorig jaar is niet gelukt, komen ze nu pas mee.
Dus wij maar niet betalen kregen we een incasso, mijn moeder weer bellen naar de incasso, ze kreeg toch een vieze trut aan de telefoon, ze bleef maar schreeuwen tegen me moeder en dat ze zelf maar moet letten op haar zoon gewoon niet normaal!
Dus wij toch maar betaald.
Een maand geleden kwam tot onze verbazing weer een brief van ze, wij weer bellen, kregen we een man aan de telefoon het verhaal uitgelegt, kwam hij weer met een smoes aan, meneer zegt even geduld moet het even opzoeken, weer 10 minuten verder, weer een moment weer 10 minuten, ongeveer 30 minuten aan de telefoon gezeten, conclusie man beweerd dat mijn broertje met zijn 06 nummer( hij heeft niet eens een mobiel) 3 x heeft gebeld naar hun om het weer aantemelden.
Dus zo gaan hun het nu spelen, weer verzinnen ze iets.
Mijn vraag is er zijn zoveel gedupeerde kunnen we niet een rechtzaak aanspannen tegen ze?
Ze blijven anders maar altijd doorgaan.
Groetjes Sanne
email ( [email protected])
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hostnet
-
Re: Hostnet
Beste Sanne,
Als medewerker van het Customer Care Team van Hostnet vind ik het zeer spijtig bovenstaande ervaring te lezen.
Graag zou ik naar de inhoud van de klacht kijken om een mogelijke oplossing te bieden en onze service te verbeteren.
Uw broertje kan een e-mail sturen naar customercare[at]hostnet.nl met daarin de vermelding van zijn klantnummer en naam. Wij zullen binnen 2 werkdagen de klacht in behandeling nemen.
Als medewerker van het Customer Care Team van Hostnet vind ik het zeer spijtig bovenstaande ervaring te lezen.
Graag zou ik naar de inhoud van de klacht kijken om een mogelijke oplossing te bieden en onze service te verbeteren.
Uw broertje kan een e-mail sturen naar customercare[at]hostnet.nl met daarin de vermelding van zijn klantnummer en naam. Wij zullen binnen 2 werkdagen de klacht in behandeling nemen.