LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hyves games en plinga klacht millionaire city

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
chariss3

hyves games en plinga klacht millionaire city

Ongelezen bericht door chariss3 »

geachte radar

niet alleen landleven van hyves heeft problemen. maar ook millionaire city en nog veel meer andere games hebben heel veel bugs...

millionaire city werkt al 3 maanden niet goed..

mensen storten geld om goudstaven te kopen, maar krijgen er een niet werkend spel voor terug . mag dit??...

het is steeds erger geworden ...

mensen raken goud kwijt tijdens de dagelijkse refresh(spel laad dan niet of slaat de gegevens niet op)
als je dan net een stuk grond hebt gekocht voordat de refresh begint heb je kans dat alles weg is.

maar mijn vraag is : mag hyves geld van mensen ontvangen voor een niet werkend spel? en wat kunnen wij spelers daar aan doen?

want wij voelen ons in de maling genomen door hyves

ook heeft hyves nu een actie voor goldmembers : je maakt kans op 1 miljoen goud als je de hoofdprijs wint.....terwijl het spel helemaal niet werkt ...laat ze de mensen maar goud geven die een niet goed werkend spel hebben

ik hoop op een reactie

want wij weten het niet meer

met vriendelijke groet charissa

dhc

Re: hyves games en plinga klacht millionaire city

Ongelezen bericht door dhc »

want wij weten het niet meer
Ik wel, niet meedoen met die onzin.....online betalen voor spelletjes....
ben me daar gek!

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach joh, met de spelletjes van Zynga op facebook exact hetzelfde. Ik speel gratis, kost me geen fluit, maar... je wilt niet weten hoe vaak ik met Cityville het contact met de server verlies, hoe vaak het niet lukt de huidige stad te back-uppen, hoe vaak het gebeurt dat ik coins, energie, goods enzovoorts gewoon kwijtraak. Vanmorgen alleen al bijna 50.000 coins verdwenen, joepie, als je echt goed je best doet kun je er op een dag 200.000 bij elkaar sprokkelen, daar ben je dus een kwart van kwijt...

Het systeem vraagt al wekenlang om mensen die al lang buren zijn toe te voegen als buren, anderen zijn ineens al hun buren kwijt. Goals kun je niet afmaken omdat de icoontjes verdwijnen, dus je kunt de opdrachten niet doen.

Een eiffeltoren die, als hij werkt, het bedrag van hotels verdrievoudigd, enzovoorts, maar in de paar minuten dat hij het doet, kiepert het systeem je gegarandeert er uit, wordt er terug gegrepen naar een back-up van een paar minuten daarvoor, ben je weer alles kwijt, maar die eiffeltoren, sja, die werkt niet meer natuurlijk.

Je moet het zo zien: ze zitten er om geld te verdienen, speel je gratis, dan heb je niet veel, en speel je voor geld, dan zullen ze je heus niet al te veel matsen.

Alternatief is vergelijkbare spellen als pc-game te kopen.

CSM

Ongelezen bericht door CSM »

witte angora schreef:Alternatief is vergelijkbare spellen als pc-game te kopen.
Alternatief is lekker vroeg onder de dekens met je man of vrouw.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

CSM schreef:
witte angora schreef:Alternatief is vergelijkbare spellen als pc-game te kopen.
Alternatief is lekker vroeg onder de dekens met je man of vrouw.

Ik speel altijd om 11.48 uur...wat dan?

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

dhc schreef:

Ik speel altijd om 11.48 uur...wat dan?
De menu kaart bekijken en eten bestellen
Laatst gewijzigd door snepke op 23 okt 2011 23:07, 2 keer totaal gewijzigd.

oom jor

Ongelezen bericht door oom jor »

:lol: :lol:

Gesloten