LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] i3d.nl Gameserver verhuur

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DeepDown
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 okt 2006 20:55

i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door DeepDown »

Hallo allemaal,

Ik voel me om de volgende reden nogal klantonvriendelijk benaderd door het bedrijf www.i3d.nl. Het betreft hier een gameserver verhuur bedrijf.

Ik huur samen met een paar vrienden van mij een gameserver (spelletjes server) zodat we gezellig met elkaar online een spelletje tegen elkaar kunnen spelen.

Ik heb de verantwoordelijkheid voor de betaling op me genomen en maak dus de rekening voor die server over.

De regel bij i3d.nl is als volgt. Je betaald een vast maandbedrag van (in mijn geval) €38,75 en na ontvangst van betaling word je gameserver online gezet. Dit is eigenlijk niet meer dan normaal. Vanaf dag één nadat ik de eerste betaling keurig netjes op tijd had gedaan werd ik met een heel erg grote regelmaat van ongeveer 1 keer per 2 a 3 dagen herinnerd aan het betalen van alvast de volgende termijn. In de vakanties is dit zelf nog regelmatiger. 2 a 3 keer per dag!!

Ik heb het bedrijf er over geinformeerd en gevraagd of ze daar mee wilden stoppen om dat het nogal storend is om elke keer een email van hen te krijgen op het moment dat er nog helemaal geen spraken is van een betalingsachterstand maar dat er spraken is van gewoon een rekening die pas een maand later weer betaald dient te worden.

Men heeft geen gehoor gegeven aan mijn verzoeken om te stoppen met "spammen" en bleef dus vrolijk doorgaan tot mijn grote ergernis.

Maar goed... Ik huur nu samen met die vrienden van mij die server 4 maanden en alles ging goed. Totdat ik voor mijn werk onverwachts ineens naar het buitenland moest voor 5 dagen. Nou normaal is dat helemaal geen probleem, was het niet zo dat ik toen ik in het buitenland was, te horen kreeg dat het een paar dagen langer ging duren dan voorspeld. Om precies te zijn 8 dagen.

Ik kom na 8 dagen weer thuis en start mijn computer op om mijn email te checken en zie tot mijn grote verbazing een email van i3d.nl. Ik dacht nog toen ik de subject las... Ow ja ffuh snel overmaken want ik ben een dag te laat nu door dat ik langer in het buitenland was.

Ik lees die mail eerst aandachtig even door en zie het volgende staan.
In het controlpanel vind u de factuur voor de huidige periode. Helaas hebben wij nooit een betaling of opzegging ontvangen. De factuur wordt deze week aangemeld bij incassoburo Intrum Justitia wegens uw verzuim. De factuurdetails zijn :
Let wel, de rekening was slecht één dag te laat. ÉËN DAG!!!

Het rare hier aan is dat ik juist nu ik een herinnering behoor te krijgen, dat ik die NIET krijg maar dat er gelijk een incasso bureau word ingeschakeld alsof ik een of andere criminele wanbetaler ben terwijl ik voorgaande facturen altijd keurig betaald heb en op tijd.

Ik voel me nu enigzins genaaid. Nu is mijn vraag aan eventuele lezers... Hoe gaat dat normaal in zijn werk als een rekening van welk bedrijf dan ook één dag over tijd is? Volgens mij moet je JUIST DAN eerst een herinnering krijgen met een verzoek om alsnog binnen 14 of 30 dagen te betalen. Als je er dan alsnog geen gehoor geeft door middel van een betaling, dan kan men overgaan tot het laten incasseren door een incasso bureau of zie ik dit nu helemaal verkeerd?!

Graag hoor ik even hoe dit nou in zijn werk hoort te gaan want het bedrijf is niet voor rede vatbaar als het gaat over de communicatie omtrent dit voorval.

Met vriendelijke groeten....[/quote]

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door pvd »

Meestal dien je een factuur binnen 14 dagen te betalen, zo niet dan krijg je een herinnering. Deze dient soms per omgaande, soms binnen 14 dagen betaald te worden.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat er direct (na 1 dag) al een incassobureau wordt ingeschakeld.

Adviesje: Waarom betaal je niet automatisch? Ben je ook nooit te laat. Bovendien kun je onterechte incasso's laten terugboeken.

pvd

tommydh
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2006 20:06

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door tommydh »

Al gehoord van Hosting-For-You ? . Klantvriendelijk en een van de goedkoopste van heel Nederland. Ik heb bij hun een game server gehost, en werd met respect behandeld, de server was trouwens ook perfect! totaal geen lagg, en als er een probleem was, werd dat netjes opgelost door een van de mederwerkers. Zie hieronder de website:

www.hosting-for-you.nl

:D

Jan Post
Berichten: 24
Lid geworden op: 03 jan 2006 18:40

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door Jan Post »

Leuk je eigen bedrijf promoten ;)

Spam

tommydh
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2006 20:06

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door tommydh »

Daar gaat niet echt om

karinodl
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 dec 2006 19:29

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door karinodl »

Zo heb ik nog een goeie over i3d...
Mijn Zoontje heeft in aug 2005 1 maand een server gehuurd van i3d...netjes vooruitbetaald zoals het hoort.
Na een maand viel zijn clan uiteen en hebben we via mail opgezegd.
Daarna andere provider genomen van internet en nooit meer iets van i3d gehoord.
Tot nu....gister viel er ineens een rekening van intrum justitia in de bus van i3d.
Of we even 125 euro willen betalen voor de maanden sept en okt 2005.
Gelijk contact opgenomen met i3d en deze zeggen dat het nooit opgezegd is en dat we nu maar moeten bewijzen dat we dat wel hebben gedaan.
In deze 1,5 jaar tijd hebben we nooit enig iets van i3d gehoord geen herrinering geen mail geen post helemaal niets.
Zijn nu met ze bezig want ik ben dus echt niet van plan om te betalen maar het vordert niet echt.
Reageren alleen met je hebt niet opgezegd maar over het feit dat ze geen enkele herrinering of wat dan ook hebben gestuurd praten ze met geen woord.
Denk eraan om morgen maar eens contact op te gaan nemen voor rechtsbijstand want ik ben echt niet van plan om ook maar een cent aan i3d te betalen.
Op hun site staat minimale contract duur 1 maand en als je niet betaald is je server ook niet online dus waarom zou ik iets betalen waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
In hun voorwaarden staat wel dat je een overeenkomst 12 maanden aangaat maar aangezien ik geen schriftelijke overeenkomst met hen heb lijkt me dat onzin (heb nooit iets getekend bij i3d).
Wat vinden jullie hiervan?

i3d
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:08

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door i3d »

Een korte inhoudelijke reactie, want ik zie nogal wat onduidelijkheid.

Wij werken als volgt:
- Klant maakt een account aan op onze website. Voordat een account wordt aangemaakt wijzen wij en verplichten wij de klant de voorwaarden te lezen en daarmee akkoord te gaan. Deze voorwaarden vind u tevens op elke pagina van onze site
- Klant besteld en betaald een (game)server via de website
- Daarna start automatisch de facturatie voor de opeenvolgende maand. In elke wijze waarop wij de factuur naar u sturen / online inziet leest u in duidelijk Nederlands dat de (game)server automatisch verlengd wordt tenzij de klant deze opzegt
- Opzeggen kan per e-mail / telefoon / brief / fax / of via onze website (helpdesk). Wij sturen van elke opzegging een bevestiging naar de klant. Opzeggen kan tot maximaal 1 dag voor het einde van de termijn, hierin zijn wij coulant, in de praktijk hanteren wij dus geen lange opzegtermijnen.
- Tweemaal per week ontvangt u een herinnering van de openstaande facturen (van niet opgezegde producten) . In deze herinnering staat duidelijk uitgelegd dat de (game)server doorloopt tenzij opgezegd wordt. Als er na overschrijding van de opzegtermijn twee weken later nog niet betaald is ontvangt u de eerste aanmaning. Tevens staat hierin uitgelegd, wederom in begrijpelijke taal, wat er aan de hand is, om welke factuur, welke periode en welk product het gaat.
- Intrum Justitia verzorgt voor ons het incassotraject wat na 5 aanmaningen ingaat. Uiteraard zitten hier incassokosten aan verbonden, wij hebben deze ook liever niet. Na de eerste aanmaning wordt het product niet meer geleverd aan de klant en dus stopgezet.
- Onze producten worden niet automatisch opgezegd omdat de meerderheid van de klanten in groepsverband (zoals u aangeeft: een clan) betaald en deze betalingen altijd rondom de laatste betaalddagen binnenkomt. Tevens willen de meeste klanten hun product altijd online hebben staan en zou het veel te veel werk zijn als wij telkens producten offline en online haalden omdat een klant een dag te laat betaald.
Gezien wij in elke vorm van communicatie naar de klant met betrekking tot de facturen verwijzen naar het feit dat de klant zonder problemen kan opzeggen, mits tijdig, en de klant geregeld op de hoogte brengen van de betaalstatus van de openstaande facturen is het onze mening dat wij hierin voldoende de klant van dienst zijn.

Opvallend is het echter om in één topic op dit forum te lezen dat wij:
- teveel herinneringen sturen (DeepDown in de eerste post)
- en te weinig herinneringen sturen (karinodl in de 6e post)

Herinneringen, facturatie, de aanmaningen, alles is geautomatiseerd. Wij gebruiken dezelfde gegevens voor de facturatie als voor de oplevering van het bestelde product. Is het dan niet gek dat u (karinodl) of uw zoon wél de gegevens van het bestelde product ontvangt, wel de gegevens van zijn account op onze website ontvangt en wél gebruik kan maken van onze website maar dan weer niet de herinneringen ontvangt (minimaal 10 zijn dit er geweest), geen aanmaningen ontvangt, niet de grote waarschuwing op onze website leest in uw zoon's klantaccount maar blijkbaar wel Intrum Justitia ontvangt en leest? Dan vragen wij ons af waarom post van ons wordt weggegooid maar als een incassoburo de brief stuurt deze blijkbaar wel gelezen wordt?

Wij altijd flexibel en denken met u mee, als u contact opneemt en aangeeft om welke factuur het gaat kunnen wij er altijd met u uitkomen.

Tot slot een tip: als u opzegt, vraag altijd een bevestiging (wij sturen deze standaard mee). De meeste mensen die het incassotraject ingaan gebruiken als smoes "ik had toch opgezegd" en "ik heb nooit post/mail ontvangen".

karinodl
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 dec 2006 19:29

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door karinodl »

Geachte i3d,
Aangezien u op deze site reageerd wil ik dat dan ook wel even doen.
Ja ik kan op uw website....nee ik kan niet in de account van mijn zoon.
Lijkt me ook niet dat deze nog bestaat.
Op jullie site staat minimale contractduur 1 maand.
Onder de voorwaarden staat alleen bij schriftelijke overeenkomst loopt hij 12 maanden en word stilzwijgend verlengd.
Ik heb geen schriftelijke overeenkomst met jullie ook nooit gehad.
Brieven heb ik van jullie al helemaal nooit gehad.
Raar dat jullie mijn adres niet weten maar wel via intrum justitia in ene ons adres weten.
Heb allang contact met jullie hierover maar krijg niet echte duidelijke antwoorden.
En als u ons via mail probeert te bereiken dat lijkt me ook sterk aangezien we al 1,5 jaar een andere provider hebben.
Ook hebben we dus 1,5 jaar helemaal niks gehoord en nu dus in ene willen jullie geld zien raar toch.
Opgezegd hebben we via mail....
Er staat nergens dat je dan een bevestiging hier van krijgt zo wel wijs het eens aan dan.
Als je bij jullie niet vooruit betaald komt de server niet online, dus waarom moet je nu dan betalen voor iets wat niet eens online is geweest.
Lijkt erop dat jullie nu geld nodig hebben ofzo.
Ik heb al aangetekend geschreven naar IJ dat ze maar met de aanmaningen van jullie moeten komen en met een contract .
Heb rechtsbijstand dus wil dit echt ver laten komen maar zie ook veel liever een oplossing. Een kind van 10 die een server huurt voor 1 maand en nu daarvoor de dupe is, terwijl hij niet eens speelt en de server niet eens online is en ook nog eens netjes afgemaild is.
Je vind het raar dat we geen aanmaningen hebben nou ik wil ze graag zien van jullie.....denk je nou werkelijk dat ik dan niet eerder gereageerd zou hebben dan 1.5 jaar later. Maar nogmaals ik zie graag een oplossing.....
Laatst gewijzigd door karinodl op 18 dec 2006 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.

i3d
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:08

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door i3d »

Ik krijg eerder het idee dat het account wél nog bestaat, echter op een e-mail adres van uw zoon en dat tevens de geboortedatum vals is ingevuld. Wij gaan alleen het incassotraject in voor volwassenen.

Uiteraard betaald u niet voor iets dat niet geleverd is. Dat is ook niet het geval. Wij hebben geleverd, daarvoor is echter niet betaald.
Als u sneller duidelijkheid wilt kunt het beste even direct met ons bellen. De gegevens die via Intrum Justitia gaan nemen geruime tijd in beslag, zo is in de praktijk al gebleken.

karinodl
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 dec 2006 19:29

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door karinodl »

Ik heb betaald voor hem en toestemming gegeven dus is mijn gegevens.

i3d
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:08

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door i3d »

Ok, dan verduidelijkt een hoop.
Als wij een overeenkomst met u hebben, dan houden wij ons aan onze kant van de afspraak. Onderdeel daarvan is dat u altijd mits tijdig kunt opzeggen.

U zegt:
Als je bij jullie niet vooruit betaald komt de server niet online, dus waarom moet je nu dan betalen voor iets wat niet eens online is geweest
Waarna u uzelf weer tegenspreekt door aan te geven dat het bestelde product wel online is geweest maar u deze niet wilde verlengen.
Er is dus een overeenkomst, u heeft verzuimd deze op te zeggen onder de noemer "dat hoeft niet, server gaat toch offline als we hem niet gebruiken". Dat is echter niet onze manier van werken.

Ik raad u aan ofwel contact met ons op te nemen om dit wederzijds netjes af te handelen danwel te wachten op schriftelijke reactie op uw schrijven naar Intrum Justitia.

cito100
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2006 16:05

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door cito100 »

`Na de eerste aanmaning wordt het product niet meer geleverd aan de klant en dus stopgezet.`

Dat staat in jullie voorwaarden, Dus vraag me af hoe jullie geld willen vragen voor diensten die niet meer geleverd zijn.

Dus het verhaal dat al die tijd de server online is geweest en dus geleverd is, wordt teniet gedaan door jullie eigen voorwaarden.

i3d
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:08

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door i3d »

Maar lees dan direct even goed: die eerste aanmaning komt 2 weken nadat de factuur verloopt.
ls er na overschrijding van de opzegtermijn twee weken later nog niet betaald is ontvangt u de eerste aanmaning
Contactmogelijkheden voldoende, neem de telefoon op en bel, komen we stukken verder dan anoniem op een internetforum wat posten :)

karinodl
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 dec 2006 19:29

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door karinodl »

Heb gebeld en jullie gaan het oplossen zegt een medewerker.
We wachten af.
Ook als het netjes opgelost word zal ik dit hier melden dat is dan wel zo eerlijk.



Nog even voor de duidelijkheid...ik heb wel opgezegd.
Die bevestingsmail heb ik dus allang nie meer, andere provider internet en zowiezo 1,5 jaar geleden (wie bewaart er mails 1,5 jaar?)

karinodl
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 dec 2006 19:29

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door karinodl »

De oplossing:
De medewerker liet me weten om de kosten te splitsen en vroeg in eerste instantie 50 euro voor de gemaakte kosten bij intrum...hierop was mijn antwoord dat ik het hier niet mee eens was omdat ik nog steeds vond dat het helemaal gewoon niet terecht was omdat ik intrum niet ingeschakeld had dus ook die kosten niet wilde betalen en omdat ik nog steeds van mening was en ben dat ik wel netjes heb afgemaild.
Dat snapte hij dus beloofde om opnieuw te gaan kijken en overleggen wat te doen.
Daarna kreeg ik mail van Stijn met voorstel om 1 maand te betalen aan onkosten bedrag 28,75 en nog geen 5 min daarvoor had ik mail van Jeroen met voorstel om 25 euro aan onkosten te betalen.
Ik heb daarop lang nagedacht en besloten om aan Jeroen zijn voorstel te voldoen....niet omdat ik het ermee eens was en ben (ben nog steeds van mening dat ik niks fouts heb gedaan), maar betaald omdat er dan een einde kwam aan een lang lopende discussie over wie er fout was en zo een einde kon maken aan het hele intrum verhaal.
Nadat ik deze 25 euro had overgemaakt kreeg ik een mail dat alles weg was gehaald bij intrum en dat het dus bij deze opgelost was.

Het is dus opgelost en omdat ik zelf met de 25 euro ben ingestemd mag ik er niet over mopperen dus bij deze is de relatie tussen ons en i3d hersteld.

Karinodl

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door Moppentappers »

Mag ik ook even melden dat i3d hier klant gegevens online plaatst?
Het online mededelen van factuur statussen is verboden
Daarnaast lijkt het mij niet dat deze mensen beide U in de maling nemen
en het is wel erg opvallend als een game server geen data verbruikt terwijl mensen nog zouden moeten betalen?
Overigens, moet er (voor) dat er een incasso wordt ingeschakeld een aangetekende brief verstuurd worden dat is wel zo netjes, en een bevestiging voor uw kant dat de klant op de hoogte is alvorens een incasso buro te raad plegen

mboxma
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 feb 2007 12:01

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door mboxma »

Hosting-for-you bied webdesign aan maar ze doen het helemaal niet zelf :? website's downloaden 1 ding, daarna verkopen is gewoon zielig.

En dan ook nog reclame maken voor zijn eigen bedrijf onder een andere naam das helemaal zielig.

''Ik heb een gamserver gekocht bij hun en alles liep snel en goed af'' zei hij tja als hij voor zich zelf een server opzet WTH zielig :?

PS: een van mijn medewerkers heeft bij hem webhosting gekocht hij krijg alleen ftp toegang niks was geinstalleerd.

en nu 1maand later is nog niks gedaan dit is echt zo een bedrieg achtig bedrijf :?

PS: hun design he www.hosting-for-you.nl lijkt een beetje HEEEL veel op deze http://i2.turboimagehost.com/b/201938/9867-b.jpg oeps downloaded?

Oeps busted? :shock: 8) :D

yet123
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:11

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door yet123 »

Zo heb ik nog een goeie over i3d...
Mijn Zoontje heeft in aug 2005 1 maand een server gehuurd van i3d...netjes vooruitbetaald zoals het hoort.
Na een maand viel zijn clan uiteen en hebben we via mail opgezegd.
Daarna andere provider genomen van internet en nooit meer iets van i3d gehoord.
Tot nu....gister viel er ineens een rekening van intrum justitia in de bus van i3d.
Of we even 125 euro willen betalen voor de maanden sept en okt 2005.
Gelijk contact opgenomen met i3d en deze zeggen dat het nooit opgezegd is en dat we nu maar moeten bewijzen dat we dat wel hebben gedaan.
In deze 1,5 jaar tijd hebben we nooit enig iets van i3d gehoord geen herrinering geen mail geen post helemaal niets.
Zijn nu met ze bezig want ik ben dus echt niet van plan om te betalen maar het vordert niet echt.
Reageren alleen met je hebt niet opgezegd maar over het feit dat ze geen enkele herrinering of wat dan ook hebben gestuurd praten ze met geen woord.
Denk eraan om morgen maar eens contact op te gaan nemen voor rechtsbijstand want ik ben echt niet van plan om ook maar een cent aan i3d te betalen.
Op hun site staat minimale contract duur 1 maand en als je niet betaald is je server ook niet online dus waarom zou ik iets betalen waar ik geen gebruik van heb gemaakt.
In hun voorwaarden staat wel dat je een overeenkomst 12 maanden aangaat maar aangezien ik geen schriftelijke overeenkomst met hen heb lijkt me dat onzin (heb nooit iets getekend bij i3d).
Wat vinden jullie hiervan?
Hallo allemaal

Wat hierboven is geshreven hebben wij precies hetzelfde meegemaakt, Het is nu zover dat er waarschijnlijk een dagvaardiging onderweg is naar ons. Vandaag voor de 3 de keer gebeld met ij ofdat onze klacht niet eerst in behandeling zou worden genomen. Die we aangetekend weg hebben gedaan. Maar ze hebben niets ontvangen wordt er gezegd Hoe is het mogelijk dat er een brief niet ontvangen wordt waarvoor getekent moet worden. We gaan nog een poging wagen .

Wat moeten we hiermee {de fam a}

i3d
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2006 15:08

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door i3d »

yet123: gewoon even contact opnemen, het is snel, simpel en direct.
Bellen tijdens kantooruren: 010 8501106
Mail: [email protected]

Tijdens het gehele incassotraject zijn ook wij bereikbaar. Als er vragen zijn, opmerkingen, laat het weten. Wij zijn de opdrachtgever van Intrum Justitia voor deze incasso, de communicatie gaat een stuk sneller als direct met ons contact wordt opgenomen in plaats van dat alles via IJ verloopt.

Moppentapper (hence the name): Waarom denk jij dat een incassotraject wordt gestart voor een betaalde factuur?
De klant geeft zelf de incasso status aan. Een incassotraject wordt gestart vanwege een onbetaalde factuur.
Wij nodigen elke klant uit om contact op te nemen bij vragen of problemen. Een factuur ontvangen en elke correspondentie negeren, ja, dan begint een incasso traject. Als een struisvogel de kop in het zand steken is de foute oplossing. Een opzegging van een product kan met een telefoontje, met een e-mailtje, met de post, maar niet door alle correspondentie te negeren.
Iedereen wilt toch een snelle oplossing? Bel!

Hans_Emers
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2007 15:22

Re: i3d.nl Gameserver verhuur

Ongelezen bericht door Hans_Emers »

Ik zie nogal wat papierhandel problemen, maar ik lees alleen maar over mensen die claimen dat ze geen herinneringen hebben gehad.

Nou huur ik al ruim 1 jaar een server bij i3D (een battlefield 2 server) en die werkt perfect. We krijgen zelfs complimenten als we tegen buitenlandse teams spelen, omdat ook ZIJ een perfecte verbinding hebben op onze server. Dat zie je niet vaak binnen Europa. Als je tegen een buitenlands team speelt, gaat het vaak moeilijk omdat je hoge pings hebt. i3D servers hebben dat niet.

Over de klagende klanten: die moeten zich eens beter verdiepen in de voorwaarden en eerst lezen waar ze aan beginnen.

Schouderklopje voor i3D.

Gesloten