Ik heb sins oktober internet via CASEMA ,
Ik dacht, laten we naar CASEMA gaan, lekker goedkoop
Want ze hadden al veel reclame gemaakt over (internet 'midi')
het 1è half jaar voor €9,95 ipv €19,90.
maar wat is nu het geval, Ik heb al 3x een factuur gehad met het bedrag van €19,90 ipv € 9,95,
nu moet ik al voor de 3è keer naar CASEMA bellen,
om te zeggen dat de factuur niet klopt.
Maar die klantenservice schepen je maar af met (het komt nu goed meneer, echt waar, ik zal het doorgeven)
Maar nee hoor (Ik sta zowat in de brand van woede)
En het gebeurt niet alleen bij mij hoor,
ik heb in oktober tegen 3 familie's gezegt dat ze naar CASEMA moesten gaan, Maar daar heb ik nu nog veel spijt van, Want ook die mensen krijgen al voor de 3è keer een factuur met het bedrag van € 19,90
ipv € 9,95 'ik denk zelf dat ze dat bij iedereen doen!
''Maar ik raad het echt iedereen af om naar CASEMA te gaan''
Ze bedriegen je waar je bij zit.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IK GA GAUW WEG BIJ 'CASEMA!
Re: IK GA GAUW WEG BIJ 'CASEMA!
het is een schande dat een telecom bedrijf dat miljoenen uitgeeft aan reclames niet in staat is om een goede telefonische klantenservice te cre-eren .
sinds november afgelopen jaar hebben ze al een download limiet ingesteld op de nieuwsgroepen.
ze hebben op hun site een email vragen kreng geconstrueerd waar je eerst voor gestudeerd moet hebben om te weten hoe en/of waar je je vraag/klacht kwijt kunt en als ....let op... als je een antwoord krijgt krijg je een emailtje met de melding dat je op de site ,eerst weer inloggen, een antwoord o.i.d. krijgt
een kennis heeft behalve internet ook telefonie via casema; dat werkt het best als je voldoende pre pay kaarten voor je mobiele telefoon bij de hand houdt want die heb je wel nodig als je casema telefonie aanschaft
o ja nog iets leuks; wanneer je internet het niet doet kun je op het internet op de site van casema kijken hoe lang de wachttijden bij de telefonische helpdesk zijn
je raadt het al: ik ben er gelukkig weg
ben nu bij kpn internetplusbellen
het werkt goed en downloaden gaat zelfs ietsje sneller en gèèn download limiet en als je de helpdesk nodig hebt (had 1 x een vraagje over de draadloze zender) hoef je niet lang te wachten èn krijg je deskundig advies
sinds november afgelopen jaar hebben ze al een download limiet ingesteld op de nieuwsgroepen.
ze hebben op hun site een email vragen kreng geconstrueerd waar je eerst voor gestudeerd moet hebben om te weten hoe en/of waar je je vraag/klacht kwijt kunt en als ....let op... als je een antwoord krijgt krijg je een emailtje met de melding dat je op de site ,eerst weer inloggen, een antwoord o.i.d. krijgt
een kennis heeft behalve internet ook telefonie via casema; dat werkt het best als je voldoende pre pay kaarten voor je mobiele telefoon bij de hand houdt want die heb je wel nodig als je casema telefonie aanschaft
o ja nog iets leuks; wanneer je internet het niet doet kun je op het internet op de site van casema kijken hoe lang de wachttijden bij de telefonische helpdesk zijn
je raadt het al: ik ben er gelukkig weg
ben nu bij kpn internetplusbellen
het werkt goed en downloaden gaat zelfs ietsje sneller en gèèn download limiet en als je de helpdesk nodig hebt (had 1 x een vraagje over de draadloze zender) hoef je niet lang te wachten èn krijg je deskundig advies
hallo,
ook wij hebben gereageerd bij CASEMA op aanbieding voor 1e 6 mnd internet voor EUR 9,95. Ook bij ons EUR 19,95 afgeschreven.
Maar ook de gratis decoder + tvd-pack is afgeschreven (EUR 175,00).
Ben al zolang bezig dit terug te krijgen maar heb het nog steeds niet.
Die klantenservice is echt waardeloos.
Kunnen we niet ergens adres vinden waar d eklachten serieus behandeld worden want bij casema doen ze dit niet.
ook wij hebben gereageerd bij CASEMA op aanbieding voor 1e 6 mnd internet voor EUR 9,95. Ook bij ons EUR 19,95 afgeschreven.
Maar ook de gratis decoder + tvd-pack is afgeschreven (EUR 175,00).
Ben al zolang bezig dit terug te krijgen maar heb het nog steeds niet.
Die klantenservice is echt waardeloos.
Kunnen we niet ergens adres vinden waar d eklachten serieus behandeld worden want bij casema doen ze dit niet.
wij betalen nu 35 euro per maand voor casema in plaats van 10 euro (internet midi)
@dema heb jij die ontvanger gehouden of teruggestuurd naar casema?
Heb ontvanger nog.
Stuur hem niet terug want ik weet zeker dat ik dan geld = ontvanger kwijt ben!!
Stuur hem niet terug want ik weet zeker dat ik dan geld = ontvanger kwijt ben!!
Nu ik dit lees ben ik zo blij dat ik mijn abonnement heb geannuleerd. Na mijn verhuizing heb ik ruim 2 maanden gewacht op mijn internetmodem, tot 3 x toe kwam er op de afgesproken datum geen modem, dus ik heb het geannuleerd en een abo afgesloten bij Het Net. Keurig binnen 3 weken modem in huis. Ik kreeg 1 week voordat ik het modem van Het Net kreeg alsnog het Casema modem uitgereikt van... mijn buurman van mijn vorige adres (hoewel ik het duidelijk heb gezegd tegen Casema, dat ik verhuisd was 'nee mevrouw, het komt zeker op het nieuwe adres') dus ik heb het modem ongeopend teruggestuurd.
Ik heb overigens sinds mijn verhuizing nog geen rekening gekregen van Casema voor de kabel tv, toen ik belde gisteren zeiden ze dat ze een grote achterstand hadden maar dat ik in de loop van deze week de rekening zou krijgen. Hmmm ik moet het nog zien.
Ik heb overigens sinds mijn verhuizing nog geen rekening gekregen van Casema voor de kabel tv, toen ik belde gisteren zeiden ze dat ze een grote achterstand hadden maar dat ik in de loop van deze week de rekening zou krijgen. Hmmm ik moet het nog zien.