Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 19 jan 2022 10:44
Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
Hoi! Ik ben al 3 jaar klant bij CenturyLink, ik betaal op tijd en betaal meestal te veel (ik rond af naar boven). Een jaar geleden was er een probleem met de externe kabel en deze moest worden vervangen. CenturyLink plaatste een tijdelijke regel en toen sloeg covid toe. [irrelevante link verwijderd door moderatie]
Het is een jaar geweest. Als ik bel krijg ik te horen dat ze me niet zullen helpen omdat ze met het appartementencomplex moeten praten. Als het appartement belt, krijgen ze te horen dat ze niet zullen helpen omdat ze met mij moeten praten.
Ondertussen run ik mijn hele huis op mijn gsm. Er is mij verteld dat er niets mis is met mijn internet, ook al is de verbinding met mijn chat verbroken vanwege slecht internet. Ik kan wat hulp krijgen van Facebook-chat, maar het leidt nergens toe.
Ook op mijn gemak werd toegevoegd ondanks dat ik het opzegde. Nu probeert CenturyLink me daarvoor in rekening te brengen. Hun houding is dat ik oneerlijk ben terwijl dat duidelijk niet het geval is.
Ondertussen heb ik nog steeds geen internet.
Ik heb contact opgenomen met de belangenbehartiging van de klant en ze zijn net zo kortaf. Hoe krijg ik dit opgelost? Helpen?
Het is een jaar geweest. Als ik bel krijg ik te horen dat ze me niet zullen helpen omdat ze met het appartementencomplex moeten praten. Als het appartement belt, krijgen ze te horen dat ze niet zullen helpen omdat ze met mij moeten praten.
Ondertussen run ik mijn hele huis op mijn gsm. Er is mij verteld dat er niets mis is met mijn internet, ook al is de verbinding met mijn chat verbroken vanwege slecht internet. Ik kan wat hulp krijgen van Facebook-chat, maar het leidt nergens toe.
Ook op mijn gemak werd toegevoegd ondanks dat ik het opzegde. Nu probeert CenturyLink me daarvoor in rekening te brengen. Hun houding is dat ik oneerlijk ben terwijl dat duidelijk niet het geval is.
Ondertussen heb ik nog steeds geen internet.
Ik heb contact opgenomen met de belangenbehartiging van de klant en ze zijn net zo kortaf. Hoe krijg ik dit opgelost? Helpen?
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
Ah, we hebben weer forumspam. Leuk.
Erthanax
en Bram Bonnewel
vinden dit leuk
-
- Berichten: 5201
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
snap geen snars van het hele verhaal
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
- Berichten: 5201
- Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55
Re: Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
reclame voor wat?
Re: Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
Cursus Nederlandse brief schrijven.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
-
- Berichten: 3409
- Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29
Re: Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
En dan moeten we maar door wat engelstalige teksten gaan zoeken om te begrijpen wat forumspam is?. Het is hier de technische universiteit eindhoven niet.Bob Schurkjens schreef: ↑20 jan 2022 22:30Jullie niet begrijpt forum spam?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Forum_spam
Re: Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
Lumen Technologies, Inc. (formerly CenturyLink) is an American telecommunications company headquartered in Monroe, Louisiana, that offers communications, network services, security, cloud solutions, voice, and managed services.
Wordt toch contact opnemen met Amerika.
Wordt toch contact opnemen met Amerika.
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 jan 2022 11:59
Re: Ik heb geen internet en kan geen klantenservice krijgen. Helpen?
dat is vrij simpel sluit bij een andere provider een nieuw contact af die regelen vaak ook de opzegging van je oude contract