| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik word de wachtwoorden-terreur spuugzat!
Ik word de wachtwoorden-terreur spuugzat!
Eerst gaan alle bedrijven over op invulformulieren online, zodat je als klant geen enkel bewijs hebt een e-mail te hebben gestuurd. Nu komt daar de wachtwoorden-terreur bij en moet je voor alle bedrijven waarmee je te maken hebt een hele bibliotheek aan wachtwoorden gaan aanleggen als je ze een e-mail wil versturen. De klant moet zich te veel conformeren aan bedrijven om eerst al die onnodige ****** moeten invullen. IK WORD DAAR SPUUGZAT VAN!!!!
Re: Ik word de wachtwoorden-terreur spuugzat!
Dan doe je toch niet mee....wachtwoorden zijn er ook voor je eigen veiligheid....
Dat is een onzinreactie. Soms heb je geen keus om 'mee te doen' en anderszijds wil je contact opnemen niet afhankelijk laten zijn van allerlei klantvijandige romslomp!
En dan is er ook een site waarop inloggen maar niet lukt. Dus probleemloos is het ook niet!
En dan is er ook een site waarop inloggen maar niet lukt. Dus probleemloos is het ook niet!
Beetje website stuurt je een copy/bevestiging.zodat je als klant geen enkel bewijs hebt een e-mail te hebben gestuurd.
Mee eens, het is voor de hacker ook veel gemakkelijker als je overal het zelfde wachtwoord gebruikten moet je voor alle bedrijven waarmee je te maken hebt een hele bibliotheek aan wachtwoorden gaan aanleggen
Maar daar kun je toch zelf wel iets "onthoudbaars" voor bedenken door een deel het zelfde te houden en een gedeelte site afhankelijk, beetje creatief zijn.
En wat die bibliotheek betreft, daar zijn een heleboel (gratis) programma'tjes voor.
-
Ex-beheerder
Gewoon de freeware Lastpass gebruiken. Genereert zelf zeer goede wachtwoorden en logt automatisch in bij het vragen om een password. Hoe simpel kan het leven zijn met slechts 1 password voor Lastpass zelf.