LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet/actiekorting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cosie

internet/actiekorting

Ongelezen bericht door cosie »

Hallo!
Ik heb van af Maart 2006 ADSL van HET NET met een actiecorting 10 euro/maand retour, 6 maanden lang.Ik heb e-mails gestuurd, dure servicenummer opgebeld, niets helpt.
Wie kan mij verderhelpen? wie heeft de oplossing?
groetjes cosie

Sometimes

Re: internet/actiekorting

Ongelezen bericht door Sometimes »

Ik begrijp niet wat het probleem is....?

Had je verwacht dat het abonnement automatisch zou eindigen na die 6 maanden? Of iets anders?

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik heb van af Maart 2006 ADSL van HET NET met een actiecorting 10 euro/maand retour, 6 maanden lang.Ik heb e-mails gestuurd, dure servicenummer opgebeld, niets helpt.
Wat is het probleem?

Wil je die korting niet?

Of wil je de korting langer?

Dat zal niet gaan!

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik denk dat cosie recht op 60 euro terug en die niet krijgt.

Anastasia

Ongelezen bericht door Anastasia »

Lees eerst goed de voorwaarden, soms moet je het speciaal aanvragen of zo.
Bij Speedlinq word het later als eenmalige terugbetaling gedaan mits je aan de voorwaarden hebt voldaan, dus altijd op tijd betaalde via auto incasso, en anders jammer!

Dus daar betaal je direct het volle bedrag, en later 6x10=60 retour!

Kijk eens goed wat er op Het Net stond!

Ook mobiele telefoons werken meestal zo, dus je ziet niet aan het maandelijkse bedrag dat je op normale tarief overgaat, daarom doen ze het ook!

Veel succes en vraag vooral per mail en dus nooit 0900 bellen, want dat kost soms meer dan E60,-

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

Bij HetNet wordt deze korting automatisch in het maandbedrag verwerkt.
Je betaald dan geen €19,50 per maand, maar €9,50 per maand.

Je krijgt dus die korting niet apart op de bankrekening gestort.

Zo duidelijk genoeg?

cosie

ik heb altijd 19.95 betaald i p v 9.95 deze actiekorting heb ik noit ontvangen.
groetjes cosie

Jelzo

Ongelezen bericht door Jelzo »

Wat zeiden ze bij het servicenummer?

Stuur anders een aangetekende brief.

cosie

antoord op jelzo
Met deze sercicenummer word je ook niets wijzer, een antword heb ik niet gegregen, heft wel 16 euro gekost. per e-mail heb ik wel een reactie, de uitbetaling heeft vertraging opgelopen in verband met het overstappen naar een nieuwe facturatie-systeem.(datum van deze e-mail 20.11.06 ) sinds 1 maart 06 heb ik adsl instap surfen van het net.
met recht op deze actiekorting.
groetjes cosie

mariska666

Ongelezen bericht door mariska666 »

Bij Speedlinq word het later als eenmalige terugbetaling gedaan mits je aan de voorwaarden hebt voldaan, dus altijd op tijd betaalde via auto incasso, en anders jammer!

Wat je bedoelt is dat er genoeg saldo op je rekening moet staan, want hun bepalen of het op tijd is met auto incasso. Je kan bij speedlinq ook een bevestiging van ontvangst aanvragen op de site, alleen jammer dat de computer de pagina niet kan vinden, dus de bevestiging werkt niet bij speedlinq. Er zijn meer mensen die hun actie korting niet krijgen en dat is on acceptabel toch? Ik snap ook eigenlijk al dat werk niet, eerst alles betalen en dan na een poosje hoop je dat ze terug betalen. Ik heb eerst internet plus bellen gehad van kpnplanet, maar daar hoefde ik niks vooruit te betalen alleen het bedrag wat ik hun maandelijks verschuldigd was, en zo hoort het ook. Maarja je trapt soms ergens in he.

cosie

hallo mariska 666
Ik heb instap- surfen van HET NET en bellen via KPN. KPN int het abonementsgeld en HET NET stort vervolgens de geldende actiekorting op mijn rekening. dat is de normale gang van zaken.Dat bij mij een actiekorting geld heb ik op papier, maar ze betalen gewohn niet. Die helpdesk-kosten voor het bellen frag ik nu terug, ik heb een specificatie van de 0900 nummers aan HET NET gestuurt.
Ik heb ook een brief geschreven met de mededeling: Ik verzoek U dringend deze actiekorting als nog op mij rekening over te maken, zo niet, dan beschouw ik dit als Contraktbreuk en stap naar de rechter.
Ik neem noit meer its met een actiekorting.
Als nog meer klanten zijn met dit probleem mail naar radar, ik hoop dat wij een fuist kunnen maken. Ik wacht verdere berichten af.
groetjes cosie

mariska666

Ongelezen bericht door mariska666 »

hoi cosy,

Ja ik snap het. Ik heb dus ook een abonnement afgesloten met korting bij speedlinq, maar lees ook hier en daar dat mensen hun geld ook niet krijgen. Ik heb dus 89 euro aansluitkosten en 149 euro voor de modem moeten betalen, en dat moet ik terug krijgen als ik 2x mijn maandrekening betaald heb en dan moet ik ook het actie voucher ingevuld opsturen met de actie kortingen. Je kan online een ontvangst bevestiging aanvragen, alleen internet kan die pagina van speedlinq nou juist net niet vinden. Ik heb dus alles aangetekend verstuurd, dan kunnen ze ook niet zeggen dat het niet aangekomen is of te laat. En niet of te laat betalen kan ook niet want ze schrijven automatisch af.
Nou cosy ik hoop dat jij snel je eigen geld terug krijgt en zo niet moeten we idd met zijn allen ertegen in. Stelen mag toch niet van de wet?

Groetjes mariska

allroundchauffeur

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

De enige goeie raad die ik je kan geven is met snailmail aan de gang te gaan, de ouderwetse brief werkt uiteindelijk nog het beste, en mocht je telefoneren, vraag dan de naam van de persoon die je hebt gesproken. Bewaar alle brieven en alle informatie, zodat je ze er naderhand mee om hun oren kunt slaan, dat werkt over het algemeen nog het beste.

http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/

cosie

Hallo !
Ik heb een belangrijke mededeeling:
Ik heb een reactie gehad op mijn brief van HET NET met de toezeging, dat ik binnenkort mijn actiekorting plus telefoonkosten op mijn rekening mag verwachten. Een aangetekende brief en de mededeling:ik stap naar de rechter helpt.
groetjes cosie

Gesloten