LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet bankieren en sites

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
green
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 mar 2009 19:01

internet bankieren en sites

Ongelezen bericht door green »

Ja.
Internetbankieren,in weke vrom dan ook is juridisch gezien altijd ter eigen verantwoording en niet dei van de bank
No matter what.......: Je bank of jijzelf er gekopieerde /valse pagina's worden voorgschoteld zodat je getil kan worden

Uw profielfoto
Doe wordt niet gewist.
Hoe komt u er bij.Vraag onder een fictieve nieuwe inschrijving maar eens via een ander geslacht/sexe om je droompartner en hup:daar kan je jezelf terug vinden.
En wat van het veraahl van die maqn die zich voordeed als homo en weer poeziglieve vrouwtjes kreeg aangeboden op een bordje.
Kortom.De wet op het internetbankieren biedt ons geen garantie's. MAAR DAT WISTEN WIJ ALLANGGGGGGG!!!!!!!!
Hoveel jaren waarschuwen wij onze kinderen al niet voor het plaatsen van je foto en gegevens op internet.eN WAT DOEN WIJZELF:oH-O,WE GAAN ONS OP VERTROUWEN AF EN DAN BENG!Geen womder dat de maatschappij naar de kloten gaat.
Dus,zo heeft een woordvoerder van de politie regio a&o ons verzekerd,de prioriteit gaat naar het bestrijden van pedofilie.(en terrecht)Dat wij zo stom zijn om ons te laten oplichten,tja...
Justitie NL der Nederlandse Koninkrijken heeft zeker!!! geen zin en geld in deze crisitijd vrij te maken voor het bestrijden van internetfraude.We moeten gewoon met onze handen van de knoppen afblijven,zegt Nl.
Want van al die aanklachten die lopen heeft nog niemand een bericht gekregen van justitie,is het wel?
Verder heeft be2 in de loop der jaren steeds een ander faxnummer.
En laat ze in de kleine bruine hackcafe's nou niet beweren dat ze zo zielig en arm zijn.Mag dit de reden zijn voor criminineel gedrag?UHmmmm...?Als je arm bent geef gewoon je geld aan je mede arme landgenoten,maar daar zie ik niets van.Nee,naast mijn ongevraagde donatie van lidmaatschap gaf ik al aan derde wereldlanden.en het is niet geld wat gelukkig maakt.Verder:
Nu nog handen wrijven,deze kleine etterlijdertjes,maar what goes around comes around.Kijk maar naar Joran.Die zit nu ook op rozen.Maar kijk een snaar de poppetjes in zijn ogen.

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: internet bankieren en sites

Ongelezen bericht door SirPeter »

Wat ik hier uit kan halen is dat u denk te zijn opgelicht door be2. Daarom(?) wilde u uw profiel op die site wissen maar be2 laat dat niet toe? Veel sites geeft de gelegenheid om profielen zelf aan te passen. Geen idee of be2 dat ook heeft maar zeker het zoeken waard.

Wat de bank, Joran, die homo hier mee te maken heeft is mij een raadsel maar goed.

RobbieS.
Berichten: 157
Lid geworden op: 10 mei 2009 11:36

Re: internet bankieren en sites

Ongelezen bericht door RobbieS. »

@green:

Er staat absoluut geen straf op het duidelijk formuleren van uw verhaal!

Een beetje normale zinnen en een normale spelling doet wonderen, uw verhaal is nu welhaast onbegrijpelijk.

Tip voor de volgende keer dat u iets post op dit of een ander forum, kijk uw tekst die u wilt publiceren eens rustig na.

maria55
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2010 12:35

Re: internet bankieren en sites

Ongelezen bericht door maria55 »

In mei wilde 'n kennis van mij daten via internet en kwam uit bij BE2.
Omdat hij( als er via internet betaald werd) snel kon gaan daten.
Hij had geen internet bankieren en ik heb dat toen voor hem betaald en hij kon meteen aan de slag,hij heeft dat bedrag later keurig netjes weer aan mij terug gestord nadat ie zelf is gaan internet bankieren.
Mijn banknr en zijn account horen niet bij elkaar want ik had alleen maar voor hem betaald.
Maar wat blijkt nu.
Is er drie weken geleden 'n bedrag van 179,40 van mijn bank afgehaald waar ik helemaal geen toestemming voor heb gegeven want dat eerste bedrag was 'n eenmalige betaling aan hun en dit was 'n machtiging volgens de betaling maar ik heb hun nooit 'n machtiging gegeven,ik heb me eigen niet ingeschreven dat was die kennis.
Dus ik mijn bank gebeld de rabo en om storneren van de bedrag gevraagd.
Ze konden er wel voor zorgen dat het geblokt werd zodat die be2 met dat rekening nummer geen geld meer bij mij er af kunnen halen maar het geld terug vorderen kan niet volgens de rabo want er staat eenmalige machtiging en dat moet binnen 5 dagen worden terug gevorderd.
Maar eenmalig of niet,ik heb die machtiging nooit gegeven.
Nu ben ik mijn geld kwijt aan dat tuig.
Ik heb be2 mail gestuurd en gezegt dat ze mijn banknr en zijn acount moeten loskoppelen van elkaar omdat ik alleen maar betaald hebt en niet degene bent die zich heeft laten inschrijven en dat ze mijn geld zo snel als mogelijk moeten terug storten,o ben zzóóóóóo'boos op die be2.
Snap echt niet dat die rabo zomaar geld eraf laat halen terwijl ik nooit machtiging daarvoor heb gegeven,kan dit zomaar dan?

Maria
Je kan verdomme niemand meer vetrouwen bah.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: internet bankieren en sites

Ongelezen bericht door JtC »

@ groen: Onsamenhangend verhaal: u moet emigereren, in 1 klap van uw ellende af. Het liefste naar Groenland of zo.

Gesloten