LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet + Bellen Basis.

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Souraia

Internet + Bellen Basis.

Ongelezen bericht door Souraia »

Dag mensen,

Ik ben zojuist gebeld door een KPN-medewerker.

Ik heb momenteel een internetaansluiting bij UPC, waar ik ook een contract heb. Deze meneer gaf te kennen dat ik recht had om dit abonnement stop te zetten dmv een brief en dat ik me daarna bij KPN kon aansluiten. Ik gaf duidelijk aan dat ik een contract heb lopen tot aug. 2009 zo uit mijn hoofd, maar wederom gaf deze meneer aan dat ik gewoon kon switchen.

Nou, stel dat deze meneer gelijk heeft (wat ik overigens betwijfel), zou ik onderstaande link dan moeten vertrouwen?

http://www.kpn.com/internet/InternetPlu ... lein:basis

Is iemand hier bekend mee?

Graag jullie reacties.

Groet,
Souraia.

D1RK

Re: Internet + Bellen Basis.

Ongelezen bericht door D1RK »

Eerst opzeggen en vragen om schriftelijke bevestiging van Uw einddatum!

Pas als deze bekend is overstappen.

Nooit iets nemen als je nog tijd genoeg hebt.

Eventueel kunt U mijn een E mail met postcode en huisnr sturen want dan kijk ik of er eventueel een betere of goedkopere aanbieding leverbaar is.

Dit is vrijblijvend, en ik vertel meestal ook de nadelen als ik die weet!
Zoals je vaak tijdelijk zonder je oude vaste nummer zit tijdens de overstap, of dure 0900 nummers helpdesk of gratis via E mail bereikbaar zijn.

sjf.okken

Re: Internet + Bellen Basis.

Ongelezen bericht door sjf.okken »

Hallo Souraia,

U kunt mij ook mailen op [email protected] mocht u meer informatie wensen over het overstappen naar een KPN Internet Plus Bellen Basis abonnement.

Met vriendelijke groet,

Stef Okken

KPN Webcare Team

Gesloten