LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet en telefoon ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Janady
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2006 15:07

internet en telefoon ziggo

Ongelezen bericht door Janady »

De laatste tijd valt het internet en de telefoon uit. Ziggo paar maal gebeld, m aar krijg te horen de stekker er maar een paar minuten uit halen. Echter geen resultaat, zat dit weekend weer zonder internet en telefoon. Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Gisteravond weer alles eruit. Nu komt er een monteur langs volgende week. Kosten in iedergeval voorrijden.
Is dit normaal, zijn er meer klachten over dit onderwerp en wat te doen. Ben al extra kosten kwijt aan mobiel bellen naar Ziggo.

Jannie

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: internet en telefoon ziggo

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Janady schreef:De laatste tijd valt het internet en de telefoon uit. Ziggo paar maal gebeld, m aar krijg te horen de stekker er maar een paar minuten uit halen. Echter geen resultaat, zat dit weekend weer zonder internet en telefoon. Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Gisteravond weer alles eruit. Nu komt er een monteur langs volgende week. Kosten in iedergeval voorrijden.
Is dit normaal, zijn er meer klachten over dit onderwerp en wat te doen. Ben al extra kosten kwijt aan mobiel bellen naar Ziggo.

Jannie
De kosten zijn inderdaad voor u indien het probleem zit in de bekabeling binnenshuis of aan het feit dat u uw plantengieter leeg heeft gegoten in het modem, ligt de fout echter aan het modem dat defect is dan zijn de kosten voor Ziggo en krijgt u een nieuw modem. Het is dus wel zaak er zeker van te zijn dat de fout niet ligt aan een gebrek dat door u zelf veroorzaakt is.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: internet en telefoon ziggo

Ongelezen bericht door tiptoo »

jlthkoch schreef:
De kosten zijn inderdaad voor u indien het probleem zit in de bekabeling binnenshuis of aan het feit dat u uw plantengieter leeg heeft gegoten in het modem, .

jawel hoor ze gooit er water over en belt dan ziggo :mrgreen: moet niet gekker worden!

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: internet en telefoon ziggo

Ongelezen bericht door jlthkoch »

tiptoo schreef:
jlthkoch schreef:
De kosten zijn inderdaad voor u indien het probleem zit in de bekabeling binnenshuis of aan het feit dat u uw plantengieter leeg heeft gegoten in het modem, .

jawel hoor ze gooit er water over en belt dan ziggo :mrgreen: moet niet gekker worden!
Ik bedoelde dit uiteraard niet letterlijk! Maar er zullen er wel zijn die het proberen, ik zie Jannie daar uiteraard niet voor aan :)

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: internet en telefoon ziggo

Ongelezen bericht door tiptoo »

jlthkoch schreef:
Ik bedoelde dit uiteraard niet letterlijk! Maar er zullen er wel zijn die het proberen, ik zie Jannie daar uiteraard niet voor aan :)
:lol:
okee ik dacht al :lol:

Ziggo Webteam Jelle
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 jul 2009 14:25

Re: internet en telefoon ziggo

Ongelezen bericht door Ziggo Webteam Jelle »

Janady schreef:De laatste tijd valt het internet en de telefoon uit. Ziggo paar maal gebeld, m aar krijg te horen de stekker er maar een paar minuten uit halen. Echter geen resultaat, zat dit weekend weer zonder internet en telefoon. Ze zeggen dat het niet aan hun ligt. Gisteravond weer alles eruit. Nu komt er een monteur langs volgende week. Kosten in iedergeval voorrijden.
Is dit normaal, zijn er meer klachten over dit onderwerp en wat te doen. Ben al extra kosten kwijt aan mobiel bellen naar Ziggo.

Jannie
Als de monteur een probleem vind in de verbinding tussen uw modem en computer of tussen uw modem en de telefoon, dan zijn de kosten voor uzelf. Zit het probleem tussen het modem en ons netwerk (de kabel naar buiten) of wanneer bijvoorbeeld het modem defect is, zijn de kosten voor ons.

Even terugkomend op het probleem: wanneer de telefoon en internetverbinding beide (tegelijk) wegvallen ligt het probleem vaak in de verbinding tussen modem en ons netwerk.

Gesloten