Adsl verbinding gaat uit en aan !
OS is windows xp sp 3
Vaste verbinding UTP kabel rechtsreeks naar Speedtouch WL780.
Modem gereset, oud software vorige modem verwijderd. (iov KPN)
Opeens internet, super !! 5 tellen later niets meer !
Ik geeft het op !
Wie kan mij helpen?? [/b]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet HetNet gaat aan en uit !
-
Re: Internet HetNet gaat aan en uit !
Modem 1 uur of langer uit laten en weer aanzetten.....
Kijk op website of er een update beschikbaar is want dat zou ook kunnen helpen.
Controleer of het bewegen van kabels iets uit maakte want 8 draden in kleine stekker geven na jaren lang hangen wel eens sluiting of slecht contact...
Kijk op website of er een update beschikbaar is want dat zou ook kunnen helpen.
Controleer of het bewegen van kabels iets uit maakte want 8 draden in kleine stekker geven na jaren lang hangen wel eens sluiting of slecht contact...
Het zou kunnen dat er iets kapot is bij je. Bijvoorbeeld de splitter. Dit zouden ze moeten kunnen horen.
Computer Nico,
Dit probleem hoeft niet perse in de apparatuur te zitten maar kan ook gewoon in het signaal zelf te vinden zijn.
Geef me aub uw klantnummer en dan kan ik daarmee de gegevens naar voren halen en o.a het signaal doormeten. Misschien dat het dan een stuk duidelijker wordt.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
Dit probleem hoeft niet perse in de apparatuur te zitten maar kan ook gewoon in het signaal zelf te vinden zijn.
Geef me aub uw klantnummer en dan kan ik daarmee de gegevens naar voren halen en o.a het signaal doormeten. Misschien dat het dan een stuk duidelijker wordt.
mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.