LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet in huurhuis met 5 kamers

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bob Schurkjens

Re: Internet in huurhuis met 5 kamers

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Is dus inderdaad een huisjesmelker annex kroegbaas die kamers aanbiedt en de huur graag cash in zijn zak steekt. Ik denk dat je dan inderdaad bent aangewezen op iets met een dongel of zo.

Of een app als deze installeren: https://play.google.com/store/apps/deta ... ager&hl=nl

Zodat je gratis wifi ergens in de stad kan gebruiken.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Postcode en huisnummer op een openbaar forum zetten is niet zo handig....

De Econometrist

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Als arme student moet je een beetje creatief zijn.

Waarom ga je niet gewoon met je laptopje naar de bibliotheek om daar gebruik te maken van het gratis wifi? Kan je ook gratis de krant lezen en je bijscholing een beetje op peil houden zodat je snel aan het werk komt en je pandjesbaas vaarwel kunt zeggen. Bijkomend voordeel is dat je ook minder hoeft te stoken op je kamer nu het najaar er alweer aankomt. Ik neem tenminste aan dat je niet inclusief gas en licht woont?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

De Econometrist schreef:Als arme student moet je een beetje creatief zijn.

Waarom ga je niet gewoon met je laptopje naar de bibliotheek om daar gebruik te maken van het gratis wifi? Kan je ook gratis de krant lezen en je bijscholing een beetje op peil houden zodat je snel aan het werk komt en je pandjesbaas vaarwel kunt zeggen. Bijkomend voordeel is dat je ook minder hoeft te stoken op je kamer nu het najaar er alweer aankomt. Ik neem tenminste aan dat je niet inclusief gas en licht woont?
Ach openbaar wifi hebben ze tegenwoordig echt niet alleen meer in de bibliotheek (van de universiteit). Restaurants, winkelcentra, mc donalds, etc.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

olaf79 schreef:

Ach openbaar wifi hebben ze tegenwoordig echt niet alleen meer in de bibliotheek (van de universiteit). Restaurants, winkelcentra, mc donalds, etc.

samen een hotsspot beheren, lijkt voor een nederlandse student wel te begrijpen :)

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Waar kan je lezen, dat TS een student is?
TS is volgens eerdere berichten werkeloos!

Ridder777

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Ik zal je vertellen..
Ik betaal 450 Voor mijn kamer en daar zit gas en water en elektriciteit bij inbegrepen.
Ook de TV.
Ik heb een caiwaykastje.
Ik woon dus op 14 a, en mijn huisgenoor ook.
14 B en 14 C zijn buren van mij.
als je die invult op postcode check voor internet komt er veel meer keus uit.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ridder777 schreef:Ik zal je vertellen..
Ik betaal 450 Voor mijn kamer en daar zit gas en water en elektriciteit bij inbegrepen.
Ook de TV.
Dat kan een keuze zijn, en daar hoeft iemand niet persé student voor te zijn. Het scheelt dat ik huurtoeslag heb. Zo niet, dan zouden huur, energie en water bij elkaar zo'n 700 euro zijn, en dan ben ik dus met de energie superzuinig. Nieuwe bewoners gaan zo'n 100 euro per maand meer betalen. En daar komt tv+internet nog eens boven op. Ik heb waarschijnlijk meer ruimte, maar als je het goed beschouwt, je kunt toch maar in één kamer tegelijk zijn.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

witte angora schreef:
Ridder777 schreef:Ik zal je vertellen..
Ook de TV.
Dat kan een keuze zijn, en daar hoeft iemand niet persé student voor te zijn. Het scheelt dat ik huurtoeslag heb. Zo niet, dan zouden huur, energie en water bij elkaar zo'n 700 euro zijn, en dan ben ik dus met de energie superzuinig. Nieuwe bewoners gaan zo'n 100 euro per maand meer betalen. En daar komt tv+internet nog eens boven op. Ik heb waarschijnlijk meer ruimte, maar als je het goed beschouwt, je kunt toch maar in één kamer tegelijk zijn.
Tja meestal kun je maar in 1 kamer zijn, hoe groot is het appartement voor de € 450,00

Gesloten