| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Internet op de camping
Internet op de camping
Ik wil dolgraag internet ontvangen in mijn stacaravan.
ik heb geen kabel en vaste telefoon aansluiting in de caravan.
op dit moment maak ik gebruik van het internetlaptop abonnement van KPN.
Is er een andere manier om Internet in mijn caravan te ontvangen?
ik heb geen kabel en vaste telefoon aansluiting in de caravan.
op dit moment maak ik gebruik van het internetlaptop abonnement van KPN.
Is er een andere manier om Internet in mijn caravan te ontvangen?
Re: Internet op de camping
TdeHond,
Dit is natuurlijk maar deels een antwoord.
De TS vraagt niet echt om een goedkoper mobiel-internet abonnement, maar of er nog andere manieren zijn !
Helaas voor de TS zijn die er niet als er geen kabel / telefoonlijn beschikbaar is !
Ga op zoek naar een flat-free mobiel-internetabonnement waarbij je je telefoon ook als modem mag gebruiken. Heel snel gaat het niet, maar het is betaalbaar en werkt. Andere mogelijkheden zijn er gewoon niet zonder bekabeling !
Dit is natuurlijk maar deels een antwoord.
De TS vraagt niet echt om een goedkoper mobiel-internet abonnement, maar of er nog andere manieren zijn !
Helaas voor de TS zijn die er niet als er geen kabel / telefoonlijn beschikbaar is !
Ga op zoek naar een flat-free mobiel-internetabonnement waarbij je je telefoon ook als modem mag gebruiken. Heel snel gaat het niet, maar het is betaalbaar en werkt. Andere mogelijkheden zijn er gewoon niet zonder bekabeling !
Als de camping in de buurt van een wifi punt zou zijn, kan het via wifi wat ik als mogelijkheid zag staan.
GPRS
UMTS
Wifi
HSDPA
Dit zijn de mogelijkheden zonder bekabeling zie link die ik geplaatst heb.
UMTS
Wifi
HSDPA
Dit zijn de mogelijkheden zonder bekabeling zie link die ik geplaatst heb.